sovietek Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 jak w temacie. bylbym baaardzo wdzieczny za porade.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 tak, zeby w lapy parzyly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 I jak dotkniesz gołą ręką to ma na nich skóra zostać :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 W rusku powinny byc do połowy fioletowe :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 ;) moje spelniaja wszelkie powyzsze wymogi :-D im mieszanka ubozsza w paliwo, to kolektor wydechowy bardziej nagrzany (wyzsza temp. spalania), wiec na tej zasadzie mozna najprecyzyjniej wyregolowac sklad mieszanki.. tylko ze, kurde, jaka musi byc ta temperatura na kolektorach :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 :im mieszanka ubozsza w paliwo' date=' to kolektor wydechowy bardziej nagrzany (wyzsza temp. spalania), wiec na tej zasadzie mozna najprecyzyjniej wyregolowac sklad mieszanki.. [/quote'] Pierwszy raz słysze o tekiej metodzie ustawiania składu mieszanki 8O I to jeszcze najprecyzyjniej 8O Ja bym do tego zabrał się troszkę inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 a jaki sposob bys proponowal? i dlaczego np specjalisci z renomowanyc hfirm tak wlasnie (po temperaturze) to ustawiaja? ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 sovietek-> Ja tam nie jestem zawodowym mechanikiem ani "tunerem" ale pierwsze słyszę, zeby ustawiać gaźniki na podstawie temperatury kolektora wydechowego :? . Możesz podac namiar na takiego specjalistę i jego renomowaną firmę :-D ? Najskuteczniejsza metoda to hamownia (i to z pełnym badaniem:wykresy momentu obrotowego, mocy i AFR). I to bym proponował... Ewentualnie stary spsób badania świec i obserwowania jak motocykl sie zachowuje po kolejnych zmianach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Np mechanicy z jednego warszawskiego mercedesa, np mechanicy F1, West Coast Choppers..Rafał Dmowski albo Tomasz Sałek (niejestem pewien ktory..) wspominal kiedys o tym w jednym ze swoich artykolow..jesli chcesz, to znajde to dla Ciebie i dam Ci link :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Njalepiej silnik stroi sie na hamowni, zachowując odpowiednie AFR (powietrze/paliwo) i EGT (temp. spalin) Są to 2 podstawowe parametry srojenia jednostek napędowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 no tak :banghead: napewno ;) ale na chamownie malo kogo stac ;-) a takei cos do temperatury kolektorow wydechowych mozna kupic za 250 zl ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Za wystrojenie auta na hamowni płaciłem 150zł, czyli nie tak dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 wiesz - 150 - i wiele i niewiele.za 2 badania mozna kupic urzadzonko, ustawiac sprzet sobie i jescze znajomym pomagac..zalezy co kto lubi :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 sovietek-> daj link albo zdjęcie tego urządzenia o którym nic nie słyszałem a którym posługują się specjaliści od "rasownaia" silników? Chyba, że mówisz o Colortune ale to raczej nie mierzy temperatury kolektoru wydechowego... A swoją drogą to jak by mi ktoś zaproponowął ustawienie gaźników/wtrysku na podstawie temperatury wydechu to bym go chyba obśmiał :-D . Mam wrażenie, ze ktoś sobie z Ciebie zakpił opowiadając o takiej metodzie :banghead: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Pompka - niewiem czy slyszales o takim czyms, jak stechiometryczna mieszanka paliwowo - powietrzna.. jest to mieszanka idealna, przy ktorej zachodzie najdokladniesze spalanie - czyli 1kg paliwa i 14,7 kg tlenu.. i taka mieszanka ma swoja temperature spalania. (przez co kolektory maja odpowiednia tenperature).jak mieszanka jest zbyt uboga (za malo paliwa, za dozu powietrza), to temperatura jest wyzsza - kolektory sa bardziej gorace.a im mieszanka bardziej bogata (wiecej paliwa), to kolektory chlodniejsze.i na tej wlasnie podstawie sie ustawia sklad mieszanki. o czyms takim jak wakuometry (do synchronizacji) pewnie rowniez nie slyszales? :-/ link do ktoregos z artykolow w ktorych jest o tym wspomniane wkleje, jak tylko na to trafie. [ Dopisane: 30-10-2005, 23:15 ]http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423...23,2720482.html - wspominka na ten temat zaczyna sie +/- na wysokoscie gornej krawedzi 4 zdjecia. a jaka Ty masz metode regulacji..? [ Dopisane: 30-10-2005, 23:18 ]a tutaj -----> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=69000183 przykladowy termometr laserowy. cena malo atrakcyjna, ale nie chcialo mi sie dlugo szukac :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.