Skocz do zawartości

jaka temperature powinny miec kolektory wydechowe?


sovietek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

;)

moje spelniaja wszelkie powyzsze wymogi :-D

 

im mieszanka ubozsza w paliwo, to kolektor wydechowy bardziej nagrzany (wyzsza temp. spalania), wiec na tej zasadzie mozna najprecyzyjniej wyregolowac sklad mieszanki..

tylko ze, kurde, jaka musi byc ta temperatura na kolektorach :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:im mieszanka ubozsza w paliwo' date=' to kolektor wydechowy bardziej nagrzany (wyzsza temp. spalania), wiec na tej zasadzie mozna najprecyzyjniej wyregolowac sklad mieszanki.. [/quote']

 

Pierwszy raz słysze o tekiej metodzie ustawiania składu mieszanki 8O I to jeszcze najprecyzyjniej 8O

 

Ja bym do tego zabrał się troszkę inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sovietek-> Ja tam nie jestem zawodowym mechanikiem ani "tunerem" ale pierwsze słyszę, zeby ustawiać gaźniki na podstawie temperatury kolektora wydechowego :? . Możesz podac namiar na takiego specjalistę i jego renomowaną firmę :-D ?

 

Najskuteczniejsza metoda to hamownia (i to z pełnym badaniem:wykresy momentu obrotowego, mocy i AFR). I to bym proponował... Ewentualnie stary spsób badania świec i obserwowania jak motocykl sie zachowuje po kolejnych zmianach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sovietek-> daj link albo zdjęcie tego urządzenia o którym nic nie słyszałem a którym posługują się specjaliści od "rasownaia" silników? Chyba, że mówisz o Colortune ale to raczej nie mierzy temperatury kolektoru wydechowego...

 

A swoją drogą to jak by mi ktoś zaproponowął ustawienie gaźników/wtrysku na podstawie temperatury wydechu to bym go chyba obśmiał :-D . Mam wrażenie, ze ktoś sobie z Ciebie zakpił opowiadając o takiej metodzie :banghead: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach