stormraider Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 no wiec jak w temacie - zastanawiam sie czy beda jakies roznice jak sie zmieni wielkosc kola z tylu ? juz nie biorac pod uwage,ze sie inaczej jezdzic bedzie itd ale czy w wypadku wiekszego kola moto nie jest slabsze ? zakladajac,ze w obu przypadkach opona bylaby tej samej szerokosci. pozdro Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 to tak jak w furze - mniejsza -> wiekszymoment na kole - wieksza moc ale mniejsza predkosc makswieksze-> wydaje sie ze mniej mocy ale wieksza vmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Na tyl to 18 cali. Wszystkie moto enduro i cross tak maja, a do 16 bedzie Ci ciezko znalezc dobra kostkowa opone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 28 Października 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Crossówki mają z tyłu 19.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 29 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 hmm wlasnie dlatego myslalem o 16,zeby zalozyc kostke,bo przypuszczalem,ze jak mniejsze kolo to mocniejszy bedzie i latwiej pociagnie z taka opona,bo teraz w mojej dt mam 18 z tylu i jakbym kostke zalozyl to pewno by gorzej szla Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 No to załóż 18 i zmień zębatki i problem z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 Zmniejszenie koła pogorszy trakcję w kopnym gruncie. Po prostu trudniej będzie wygrzebać się z dołka na mniejszym kole. Zmieniaj zębatki. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 jak mialem yz 80 (na malych kolach) to poprostu nie dalo sie jezdzic w piachach (znaczy dalo ale w porownaniu teraz wlasciwosci trakcyjnych w setkach ktore mialem byla o wiele gorsza) nie kombunuj wkladaj kostke na ta 18 i zmien zebatki Piontka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 29 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 co do zebatek to mam 12/53 i tylko mi zostala zmiana z przodu na 11zebow ,bo juz innych w katalogu nie ma :banghead: kopie sie w piasku ? hmm wiecej po gorkach jezdze wiec jakos bym przezyl,a co do trakcji to sie zgodze,ze gorsza pewno by byla. chyba zaryzykuje i sie zobaczy co z tego bedzie 8) Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 nie rob tego bo konstruktorzy dt chyba maja nieco wiecej w glowie od ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 I co zalożysz kolo od simsona?? <hahaha>Stary nie rozśmieszaj mnie. Tak ten motorower zaprojektowali i tak powinno zostać... Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 31 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 nie rob tego bo konstruktorzy dt chyba maja nieco wiecej w glowie od ciebie. zapewne mieli wiecej i dlatego takie motory do dzis jezdza :-D I co zalożysz kolo od simsona?? <hahaha>Stary nie rozśmieszaj mnie. Tak ten motorower zaprojektowali i tak powinno zostać... no moze i powinno zostac,ale powiedz sam,nigdy nic nie probowales kombinowac ? p.s o kole z simka nie myslalem,bardziej z mz'ty :-D Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 Kombinować kombinowałem ale nie do tego stopnia...a jak zaltwisz sprawę hamulca, łańcucha...wszystko po tej samej stronie. Po 2 to mz-tki mają tylne koła i 18 i 16 :(I jak do mz-tkowej 16znajdziesz fajną kostkę?? :P Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 31 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 no wlasnie przez ta kostke zrezygnowalem,bo jakos nigdzie 16-tki kostki nie ma no i lipa :P a lancuch i hamulec jakos by sie zmajstrowalo :P ale za duzo kombinowania z tym jednak by bylo stwierdzam :( Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 bo jakos nigdzie 16-tki kostki nie ma no i lipa U mnie w handlopexie są 16 a nawet 14. A z przodu jakie koło masz 21? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.