bohen Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 witammam własnie taki problem. silnik miał wymieniane simmery na wale i po złożeniu kopnąłem go 2 razy i już potem kopnik sie nie ruszył. zdjąłem lewy dekiel i to koło zebate na którym jest sprzegło, sie obraca, czyli jest ok, a to male koło zebate nie rusza sie. co dziwne, wał obraca się "do tyłu" a "do przodu nie" . chwile pokreciłem do tyłu a potem do przodu i kręcił się normalnie ale potem znów sie zaciął, za chwile to samo , troche do tyłu i potem kręcił się normalnie do przodu a potem znowu się zaciął. aha, nie wiem czy to przypadek ale jak włozyłem śrubokret w pewnym momencie do cylindra przez otwór od swiecy to tłok był w GMP, więc zdjąłem głowice bo myślałem że o nią uderza (krzywo zakręcona?).prosze powiedzcie co jest bo ja już sam nie wiem. z góry dzieki za wszelkie info.pzdr [ Dopisane: 23-10-2005, 18:25 ]aha zapomniałem dodac że po zdjeciu glowicy przez 5min kopania wał się nie zacinał Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Poprostu masz źle dopasowane pierścienie (no jesli wymienałeś je) i tłok zakleszcza się w cylindrze. Ewentualnie źle złożyłeś silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 A może łożyska są stare i klinuja się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 A może łożyska są stare i klinuja się? stawiałbym na łożyska, może są krzywo założone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Łańcuszek sprzeglowy jest w osi na jednym i drugim kole ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 czy do tyłu wał da sie odrócić o jeden pełny obrót lub wiecej na założonej głowicy ?? bo jak tak to tłok nie klinuje sie o głowice (planowałeś ją ??)czy robiłeś coś z pierścieniami? może źle wsadziłeś tłok (tył do przodu) i pierścienie blokują sie o kanały w cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 24 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Łańcuszek sprzeglowy jest w osi na jednym i drugim kole ?to wieksze koło lekko sie rusza w przód i tył bo mi sie kontra popuściła i wtedy nie miałem czasu jej dokrecic (ale to się zrobi) czy do tyłu wał da sie odrócić o jeden pełny obrót lub wiecej na założonej głowicy ?? do tyłu kręci sie nawet o kilka obrotów po czym sie zacina na założonej głowicy kurde zapomniałem o jeszcze jednym. po odkręceniu nakrętek ze szpilek cylindra głowica ma niewielkie luzy tak że można ją zakręcic w kilku położeniach (bardziej w lewo/prawo) . oczywiście to niewielki różnice' date=' w granicach 1mm ale to zawsze luz! A może łożyska są stare i klinuja się?no nowe nie sa ale są w dobrym stanie stawiałbym na łożyska' date=' może są krzywo założone[/quote']możliwe bede musiał to sprawdzić ok, dzięki narazie wszystkim za podpowiedź co do tego problemu, jakby kto co jeszcze przypuszczał to niech napisze - wszystko sie liczypzdr [ Dopisane: 24-10-2005, 20:54 ](planowałeś ją ??) nie' date=' głowicy nie planowałem czy robiłeś coś z pierścieniamipierścionki są te same, nie zdejmowałem ich z tłoka Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 do tyłu kręci sie nawet o kilka obrotów po czym sie zacina na założonej głowicy no to chyba wszystko jasne.jak zakładasz głowice i się blokuje to znaczy że coś z nią nie tak. można ją zakręcic w kilku położeniach (bardziej w lewo/prawo) to może krzywo układa się po dokręceniu.zmontuj ja i kręć silnikiem jak się zablokuje to przez otwór od świecy zobaczysz że tłok jest w GMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 25 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 witamdzisiaj miałem wolną krótką chwilkę to wpadłem do garażu i zarkęciłem inaczej głowice, no i kręciłem przez dobra chwile wałem i nic sie jak na razie nie zacieło - może to faktycznie była ta głowica. Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.