wats Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Może ktoś mi wytłumqaczyc co to jest ten moos ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Kliknij na linka w pierwsyzm poście to zobaczysz. Pakujesz to zamaist dętki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 ale ten muss jest pełny ??? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 23 Października 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 ale ten muss jest pełny ??? Mouss to specjalna mieszanka gumy. Jej konstystencja odpowiada ciśnienio 0.9 atm w tradycyjnej dętce. Mam więc postać stałą. Wkładasz do na felgę zamiast dętki. Wkładanie wymaga dobrych umiejętności, świetnych łyżek i bardzo dobrego smaru. Kiedyś przeczytałem w ŚM o moosach.Używają ich w rajdach długodystansowych typu Paryż-Dakar i owszem,są zniszczalne im nowy renomowanej firmy mus wystarcza na 1 dzień jazdy. Owszem. Bierze się to z prostego powodu - Dakar to szybki rajd, prędkości dochodzące do 180-190 km/h są normą. Przy takich prędkościach mouss nie daje rady, topi się, rozszczepia. Zadko udaje się zrobić etap bez zmiany musa. Poza tym zaplecze jest takie, że nawet gdy na oko wszystko jest OK, to i tak moussa się zmienia na nowego. Po co ryzykować. Od trenera słyszałem że w enduro moos ok ale do crossa nie nadaje się. Oczywiście racja. Moussa na torze, na skokach, wybije się raz dwa. Mówiąc wybija mam na myśli to, że straci on swój profil. Każde mocniejsze zbicie moussa powoduje, że kołem zaczyna miotać. I dlatego pisałem gdzieś wyżej, że jeszcze nie trafiłem na musa w dobrym stanie po zawodnikach. Zawsze wydawało się, że wszystko jest OK, a potem wychodziło, że albo przednim kołem bije, albo tylne ucieka nie tam gdzie trzeba. moze ktos wie gdzie w necie sa te TIROLE ile to cudo kosztuje www.rapid-motocykle.pl. Zamów telefonicznie, przyślą Ci. Koszt ok. 30 zł za butelkę na 1 koło. Sprzedają w zestawach po 2 butelki. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Doszły mnie ostatnio słuchy, że można zakupić musy w sprayu. Nie żadne tam pianki wulkanizacyjne tylko normalne musy. Słyszeliście coś o tym? Ewentualnie jakie są ceny tradycyjnych musów i czy do dostania są w ogóle 17' ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Czesc kupilem wczoraj yamaha wr 450f chciałbym zmienić opone tylną poniewaz jest juz zdarta jak mam to zrobic jezeli jest tam mus w kole? jestem kompletnie ciemny w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Samemu może ci być ciężko, bo to nie jest takie proste ;P Trzeba mieć jakieś pasty i inne badziewia bo to strasznie ciężko wchodzi... A nawet sam demontaż gdybyś chciał ocalić oponę może być problematyczny. Ale! Gdybyś wpadł na pomysł że wolisz dętkę i nie chcesz tego musa to chętnie odkupie (jak się upewnimy do co do rozmiaru) ;) A tak to robi zawodnik podczas zawodów gdzie ma ograniczony czas na serwis i musi to zrobić osobiście (tylko weź pod uwage że pewno już ma wszystko nasmarowane i przygotowany kpl narzędzi): Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 oddałęm do wulkaznizacji i koles na maszynie bez problemu zmienił, a tkaie pytanie ile za tego musa dasz? jest to 18. Jeszcze jedno, jak chodza yamaha wr 450? bo moja dośyć głosno chodzi o prace silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 oddałęm do wulkaznizacji i koles na maszynie bez problemu zmienił, a tkaie pytanie ile za tego musa dasz? jest to 18. Jeszcze jedno, jak chodza yamaha wr 450? bo moja dośyć głosno chodzi o prace silnikaPisz proszę po Polsku bo będę usuwał takie wypociny. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 sorki ale pisałem na szybko xD chodzi mi ogólnie o prace na wolnych obrotach ?dobra PAnowie, popatrzyłem troche na yt i jednak wrka ma taki specyficzny dzwiek silnika, moze too ja przesadzam bo wczesniej na kx jezdzilem no to tam silnik chodzil duzoo inacze jeszcze jedno mzoe mi ktso podesłać serwisówke do wr 450 05rok? ile oleju plynu itp wlac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 No dźwięk 2t a 4t to jest dosyć znaczna różnica :) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.