enduroguy Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Co to ma z KTMa oprócz nazwy??No chyba wszystko procz silnika :roll: . Stary nie mozesz kojarzyc KTM'a odrazu z EXC czy SX z roku 2000. Te sprzety lataja w motocrossie od wielu lat i wiadomo ze ich wyglad sie zmienial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Co to ma z KTMa oprócz nazwy??No chyba wszystko procz silnika :roll: . Stary nie mozesz kojarzyc KTM'a odrazu z EXC czy SX z roku 2000. Te sprzety lataja w motocrossie od wielu lat i wiadomo ze ich wyglad sie zmienialNie no ja wiem to miałbyć taki mały "joke".A tak na marginesie w życiu nie widziłem takiej KTM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gucio.motocyklista Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Bardzo podobna,ma tylko inne błotniki i sinik 250,ta na zdj. to 460ccm. Czy mnie nie ponosi??? Ma taki zapas mocy że boję się włączyć 3 bieg.Ja nią nie jeżdże,no może sporadycznie raz kiedys sie przejade.Na razie jeżdże gn 125 i szczerze mówiąc ta CZ jest jeszcze troszke za mocna.Przez 6 sezonów jazdy ani razu nie złapała świeca czy tez popsuła się po drodze na zlot,chociaż przejezdziła ich sporo.Moze ktos mnie widział kiedys na zlocie we wrzesni,krotoszynie czy tez w nieborowie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 W wieku 8 lat zacząłeś jeździć na zloty cz-tką enduro..coś nie tak :) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 W wieku 8 lat zacząłeś jeździć na zloty cz-tką enduro..coś nie takon chyba nie ma 14 lat. tylko wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Ale tak napisał :)Swoją drogą to polatałbym czymś takim bo moja dt na razie nie można ze sprzęgła strzelić przy ruszaniu :) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pader Opublikowano 23 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 można ze sprzęgła strzelić przy ruszaniu U mnie też bo nie mam ustawionego zapłonu :-) [ Dopisane: 23-10-2005, 19:59 ]Wiem że to nie dział mechanika motocyklowa, ale może znacie jakieś strony WWW na których jest napisane jak ustawiać zapłon niekoniecznie w cz 250 cross ale w motocyklach :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtomek Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 gratuluje fajnego motorku :) a co do zapłonu to pogadaj z Enduroboy-em on ma CZ to mzoe ci coś doradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bari Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Gratuluje ! :) Rowniez mam "skladaka" z silnikiem od CZ tylko ze starszym modelem i rama od Suzuki . Musze powiedziec ze te silniki sa bardzo wytrzymale ;) Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Bardzo podobna' date='ma tylko inne błotniki i sinik 250,ta na zdj. to 460ccm. [/quote'] ta ze zdjecia to tez 250 nie było cezety 460cc , wersje off-road były tylko 125, 175, 250, 360, 380 i 500 a dokładnie 175, 250 i 360 wystepowały w wersji enduro o 460 jeszcze nigdy nie słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Wiem że to nie dział mechanika motocyklowa' date=' ale może znacie jakieś strony WWW na których jest napisane jak ustawiać zapłon niekoniecznie w cz 250 cross ale w motocyklach [/quote'] W cezecie 250 2,5 mm przed górnym punktem zwrotnym tłoka. Szczelina bodajże 0,4 mm.Lucas jest tak? Bo z pamięci piszę. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 w cezecie 250 2' date='5 mm przed górnym punktem zwrotnym tłoka. Szczelina bodajże 0,4 mm.Lucas jest tak? Bo z pamięci piszę.[/quote'] nic dodać nic ująć , ale praktyka pokaże że przerwa na przerywaczu bedzie albo dużaaaa albo małaaaaaaa, ale ksiazki mówią tak jak Browarny, albo Browarny jak książki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.