Skocz do zawartości

Yamaha MT 01 ( MT01, MT-01 )


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć witam wszystkich mam na imię Błażej i też jestem anonimowym eMTekowcem :) Niedawno kupilem swoją padake i mam pytanie odnośnie odpalania silnika zauważyłem że gaśnie mi zegar w momencie kręcenia rozrusznikiem a jak endżajn zaskoczy normlanie wszystko działa. Nalepsze jest to ze jak polatam dłużej przy odpalaniu kreci i zegar cały czas jest włączony a gaśnie np na drugi dzień podczas pierwszego uruchamiania lub tez po krotkich odcinkach jazdy. Ładowanie jest prawidłowe, nigdy nie było problemu z odpaleniem i nie wiem czy ten typ tak ma czy cos mu sie pier..... Sprawdzalem na MT Dominika i u niego nic nie gaśnie. Założony jest alram Patroline ale go nie używam więc nie wiem czy to ma jakieś znaczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założony jest alram Patroline ale go nie używam więc nie wiem czy to ma jakieś znaczenie?

Wszystko co pobiera energie ma znaczenie , w moim MTQ gniazdo zapalniczki z opcją USB rozładowywało aku. do zera w ciągu tygodnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pierwsze co pomyślałem to gówniny aku po dłuzszym lataniu sie doładowuje i nie ma problemu a po przerwie niedomaga poprostu. Zastanawiam sie jeszcze czy temperatura nie ma tu nic do gadania ponieważ brakuje mi tej srebrnej folii w której pownien byc schowany aku, a nigdzie nie moge jej znaleźć i chyba zamówie ją w Jamasze pewnie sprzedają ją prawie darmo :cool: Jeśli chodzi o alarm nie wiem czy samo wyjęcie bezpiecznika go rozłączy czy jest powiązany z imo i nie bedzie jakiś jaj przy odpalaniu?Patrząc na schemat podłaczenia taka opcja istnieje ale nie wiem czy tak został podłączony. Przed MT miałem R1 z alarmem ale zero problemów z wysysaniem energi przez to ustrojstwo i nie chce wywalać kasy na nowe aku jeśli nie ono jest przyczyną. Przy odpalaniu miernik na aku wskazuje 10-10,5 V i nie ma problemów z zakreceniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne zestawienie, jeździłem GSX-em, BKing-em, XJR-ą, Kawy nie wypróbowałem, największe wrażenie (oczywiście oprócz posiadanego KODO) zostawiła na mnie XJR-a. Wyglądała i jechała. Piękny BIKE. LwG.

Podzielam zdanie Kolegi:) przez 9 lat jeździłem xjr 1300, bardzo zacny moto!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdże głównie z kumplem na XJR 1300 i podzielam zdanie kolegów,moto ekstra ale ja wole silniki V :biggrin:

dlatego w moim garażu pojawił się KODO! H-D nie do jazdy, a xjr zajebjaszcza ale nie V, teraz mam dokładnie to czego potrzebowałem!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego w moim garażu pojawił się KODO! H-D nie do jazdy, a xjr zajebjaszcza ale nie V, teraz mam dokładnie to czego potrzebowałem!!

 

Znam to po wielu różnych motocyklach znalazłem swój ideał i teraz jestem spełniony w tej dziedzinie :biggrin: Moja kobita jest troche zazdrosna ale chyba boi sie kazac mi wybierac :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie rozebrałem wczoraj stelaż od wentylatora pod siedzeniem na którym trzymał się stelaż od kufra.

I całe szczęście bo stelaż już był urwany z jednej strony, niewiele brakowało.

Wszystkim, którzy na tym patencie mają zamontoeany tylny kufer proponuję sprawdzić! dziś oddaję stelaż do spawania i wzmocnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...