D0minik Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Kupiłem ten stelarz i raczej nie ma się do czego przyczepić, polecam opcję z aluminiowymi noskami monokey dzięki nim stelaż wygląda dużo lepiej niż z całą płytą Ja też mam a raczej miałem u siebie założony ten stelaż ale po dosyć intensywnym sezonie niestety nie wytrzymała blacha wentylatora do której przykręca się część stelaża :(( i teraz muszę szukać innego rozwiązania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Ja też mam a raczej miałem u siebie założony ten stelaż ale po dosyć intensywnym sezonie niestety nie wytrzymała blacha wentylatora do której przykręca się część stelaża :(( i teraz muszę szukać innego rozwiązania Kurcze możesz napisać jak się urwała? czy to się w drodze stało? i czy ewentualnie można jakoś temu zapobiec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRIFF Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 (edytowane) afrikaniec , rozumiem ,że jesteś w posiadaniu identycznego i można śmialo zamawiać ?Sam stelaż wygląda solidniej od tego akcesoryjnego .Opcja z urwaną blachą od wentylatora zmartwiła mnie troszkę ,pisz chlopie ;) czemu i jak temu zapobiec . Edytowane 28 Grudnia 2012 przez DRIFF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0minik Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 całe szczęście zauważyłem że coś nie gra jak byłem na miejscu. Sam bagażnik się nie urwał ale jak wjechałem w dziurę to coś zadzwoniło i zacząłem szukać co to mogło być. poruszałem kilka razy energicznie stelażem i okazało się ze jest już luźny, trzymał się tylko na podnóżkach. Zmuszony byłem go zdemontować łącznie z wentylatorem (niestety 4 dni przed wyjazdem na mały rekonesans po kraju) teraz zamówiłem kompletny wentylator wraz z tą blaszką która się urwała i czekam na przesyłkę. Jak już przyjdzie to montując wentylator wzmocnię troszkę cały "zadupek" i powinno być OK. Podczas montażu zrobię kilka fotek żebyście mogli podpatrzeć jak uniknąć dodatkowych kosztów i zaoszczędzić mnóstwo nerwów :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 ja kupiłem taki bagażnik w zeszłym roku , ale nie montowałem własnie ze względu na miejsce montażu ( wentylator) , " na oko " :)) jest ok ,zarówno w dotyku , jak i w malowamiu , ale go zaraz odsprzedałem przez allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 czołemno i jest odebrałem to i owo z malarni proszkowej i co nie co już po przykręcałem ,pierwsze wrażenie ? OOOOOOOtak tak miało być od początku :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlubon Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 (edytowane) lepszym rozwiazaniem jest h&B z tym że trzeba wstrzelić nito nakrętki (oryginalnie wkręca się je w tuleki osadzoe w gumie) ja mialem kufer 50l ma maxa załadowany i stelaż na nim i nic się nie działo montaż/demontaż trwał 5 miut Edytowane 29 Grudnia 2012 przez mlubon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRIFF Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 mlubonlepszym rozwiazaniem jest h&B z tym że trzeba wstrzelić nito nakrętki (oryginalnie wkręca się je w tuleki osadzoe w gumie) ja mialem kufer 50l ma maxa załadowany i stelaż na nim i nic się nie działo montaż/demontaż trwał 5 miut mlubon ,generalnie piszesz o stelażu jak na zdjęciu ?Jakiego rozmiaru nitokółków użyłeś ,średnica zewnętrzna, długość i średnica gwintu wewnątrz kołka ? Ciekawe co tam D0minik wymyśli, jak co podaj rownież Twoje rozwiązanie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 a już myślałem , że skończyłem sezona , a tu ha aku pod prąd małą godzinkę i 80 km. pykło nim się obejrzałem . Ależ jest cudownie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BruusZX6 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Panowie ,w nadchodzącym Nowym 2013 Roku życzę wszystkim, suchych, przyczepnych nawierzchni, pięknych winkli i widoków.MTqów zawsze zatankowanych do pełna (po 3zł/L :P), długich iekscytujących wypraw motocyklowych. A tak ogólnie żeby niebył gorszy od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlubon Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 (edytowane) mam na myśli takihttp://neu.hepco-bec...504513.0101.pdfnie pamiętam jakie tam wstrzeliłem - takie by pasowały chyba pod śrubki 6 - te 2 śrubki co się wkręca w motocykl pod siedzeniem z tyłutak to wygląda[/img] Edytowane 30 Grudnia 2012 przez mlubon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 afrikaniec , rozumiem ,że jesteś w posiadaniu identycznego i można śmialo zamawiać ?Sam stelaż wygląda solidniej od tego akcesoryjnego .Opcja z urwaną blachą od wentylatora zmartwiła mnie troszkę ,pisz chlopie ;) czemu i jak temu zapobiec . Myślę że spokojnie możesz zamawiać, trlko poprawki przy wentylatorze trzeba zrobić tak jak DOminik napisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 mlubon ,generalnie piszesz o stelażu jak na zdjęciu ?Jakiego rozmiaru nitokółków użyłeś ,średnica zewnętrzna, długość i średnica gwintu wewnątrz kołka ? Ja zrobiłem to inaczej: wykonałem własne śruby (nie wstrzeliwałem / montowałem nito-śrub). Trzeba było trochę rozebrać tył motocykla, bo trzeba zdjąć obudowę zadupka. Musiałem nawet ściągać wydechy. Ale opłaciło się, bo zamontowałem duże śruby (pod klucz 13, więc średnica to chyba 8 mm), które mocno trzymają całą konstrukcję. Dodatkowo skręcałem an klej. Jeżdżę już z kufrem SHAD 45 litrów od 2 sezonów, głównie dłuższe wyjazdy (3-8 dni). Kufer zapakowany na maxa (czasami trudno go unieść :), zwlaszcza jak musiałem wracać z Austrii z uszkodzonym akumulatorem), tak, że moto przy mocniejszym ruszaniu staje na koło. Podłączam dwa zdjęcia do pooglądania. Służe również szczegółami na priva. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRIFF Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) Panowie dzięki za podpowiedzi ,niebawem zakupię stelaż , prawdopodobnie ten z osłonami na sakwy. Zapodane fotki i wskazówki są bardzo pomocne .Dzięki . Edytowane 2 Stycznia 2013 przez DRIFF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Co tu tak cicho,gdzie sie podziali wszyscy wyznawcy KODO? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.