Skocz do zawartości

Yamaha MT 01 ( MT01, MT-01 )


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy w czymś pomogą Ci te zdjęcia, tyle udało się zrobić

Pozdrawiam

 

afrikaniec, dzięki jak możesz to zrób te zdjęcia. jest jeszcze czas to podłubię i może się uda. Im wicej zdjęć tym łatwiejsz robota. Aż ciekawy jestem jak żeś to wykombinował. Do MT trudno cokolwiek przykręcić.

 

Nie wiem czy w czymś pomogą Ci te zdjęcia, tyle udało się zrobić

Pozdrawiam

post-58485-0-15620300-1332765161_thumb.jpg

post-58485-0-04425900-1332765227_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Noszę się z zamiarem wejścia w posiadanie drogą kupna Yamahy MT 01 :)

 

Od jakiegoś czasu śledzę ogłoszenia, i już lekko zgłupiałem.

Wie ktoś, jak w prosty sposób rozróżnić roczniki? Jakie są różnice? Czy wszystkie MT 01 od 2007 roku powinny mieć np. zaciski 6-ścio tłoczkowe w przednich hamulcach? To samo ze zbiorniczkami płynu hamulca i sprzęgła na kierownicy - czy od 2007 wszystkie miały aluminiowe zintegrowane z pompką, czy zdarzały się inne? Bo jak widzę ogłoszenie "MT 01 - rocznik 2008", albo 2010, ale zaciski 4-ro tłoczkowe, zbiorniczki plastikowe, to nie wiem...

 

Proszę o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli MT'ek wyprodukowany był w 2007r to według mnie na bank ma zaciski 6-ścio tłoczkowe + czarny silnik + aluminiowe zbiorniczki płynu hamulcowego.

Jeśli jest inaczej to może sprzedawcy chodzi o rok I-szej rejestracji, bo na pewno nie o zejście z linii produkcyjnej.

 

Wydaje mi się, że gdzieś w sieci widziałem kiedyś stronkę, na której było podane w którym roku jakie MT'ki wychodził (włącznie z malowaniem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, chłopaki :)

Czyli przyjmujemy, że od 2007 wszystkie schodzące z linii produkcyjnej MT 01 mają zaciski 6-cio tłoczkowe, i zbiorniczki aluminiowe :)

A z tym schematem malowania - znalazłem info na jakimś forum zagranicznym, przy czym nie było tam wersji niebieska rama - srebrny zbiornik paliwa.

 

OK. W takim razie jeszcze pytanko: jak z przebiegami w tym moto? Czy bać się przebiegu 50 tys. km na liczniku? Czy raczej przyjąć, że to jest w porządku dla MT z rocznika 2005? Bo do takiego podejścia skłania mnie rozsądek.

Natomiast serce mówi, że wolałbym mieć max jakieś 15000 km, ale nie lubię być oszukiwany :) A większość MT, które są obecnie do sprzedania taki przebieg ma. Oczywiście mowa o motocyklu 2005 do 2007 rok. Już widzę jak Włoch, albo inny Anglik robi motocyklem tylko 2000 km w sezonie :) :) :)

Podsumowując: Czy 50 000 km to już dotarty, czy przetarty sprzęt? :)

Edytowane przez Darayavahus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście zdecydowanie bardziej wolałbym kupić ładny egzemplarz z 50tyś km niż taki co zarejestrowany jest w 2005r. i ma 15tyś km. (no chyba, że kupiony w salonie i regularnie tam serwisowany)..

(mój jest zarejestrowany w 2008r i ma prawie 25tyś km więc średnio rocznie wychodzi ponad 8tyś km.. a wydaje mi się ciągle, że mało jeżdżę :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się kupić szybę do MT na eBayu , szyba jest nowa ale uszkodzona (male pęknięcie). Czy jest jakiś sposób na naprawe lub zabezpieczenie przed powiękrzaniem się pęknięcia ? Słyszałem coś o nawiercaniu otworów na końcach pęknięcia.

Edytowane przez edi73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...