wojtengi Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 wczoraj pojechałem na myjke ciśnieniową i musze przyznać, że wszystko ok :bigrazz: Motor wygląda jakby wyjechał z linii produkcyjnej :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasko444 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Witam, kolego mógłbys mi podpowiedziec , jka odczytuje sie błedy przy pomocy licznika? jaka ma byc kolejnosc wciskania przewodów? tka krok po kroku najlepiej. Z góry dziekuje! Mam problem z immobilizerem ;/ pozdrawiam, adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wzrz Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Witam, kolego mógłbys mi podpowiedziec , jka odczytuje sie błedy przy pomocy licznika? jaka ma byc kolejnosc wciskania przewodów? tka krok po kroku najlepiej. Z góry dziekuje! Mam problem z immobilizerem ;/ pozdrawiam, adam na wylaczonym zaplonie wciskasz RESET i trzymajac przekrecasz kluczyk na pozycje zaplonu, (przelacznik awaryjnego gaszenia na kierownicy powinien byc w pozycji ON) i czekasz kilka sekund.pojawi sie napis DIAG, puszczasz RESET i wciskasz RESET i SELECT jednoczesnie, za chwile wchodzi w opcje serwisowa... pozniej SELECT'em wybierasz z dostepnych opcji.. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tesciu Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Halo halo, udalo mi sie wcisnac na hamownie na motocyklowej niedzieli BP w Czeladzi :) http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/relacje/Czeladz_pod_natlokiem_motocyklistow_niedziela_na_BP/Yamaha_MT01_hamownia.jpg.html http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/relacje/Czeladz_pod_natlokiem_motocyklistow_niedziela_na_BP/zakorkowana_stacja.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plok Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Halo halo, udalo mi sie wcisnac na hamownie na motocyklowej niedzieli BP w Czeladzi :) http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/relacje/Czeladz_pod_natlokiem_motocyklistow_niedziela_na_BP/Yamaha_MT01_hamownia.jpg.html http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/relacje/Czeladz_pod_natlokiem_motocyklistow_niedziela_na_BP/zakorkowana_stacja.jpg.htmlto dawaj wykres :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas220 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Witam i pozdrawiam wszystkich właścicieli kultowego MT-01. Zapraszam do zobaczenia obecnego odcinka programu " UWAGA PIRAT " w TVN Turbo. Policjanci zatrzymują do kontroli MT'ka i zabierają dowód za zagłośne wydechy. Problem w tym, że to oryginalne akrapy, o czym informuje właściciel maszyny. Policjant robi oczy jak piłeczki do golfa i karze wkręcić moto na 4000 obr/min ( dobrze, że spojrzał wcześniej na obrotomierz, bo pewnie by kazał do 6000 lub 7000 obr ;) Wynik 102dB przy dopuszczalnych 96 dB. Nie pomaga tłumaczenie, ani informacja, że to 1,7 litra ( robi jeszcze większe oczy ) :) Zapewne misiak nie jest fanem motoryzacji a już napewno nie motocyklistą. Nie życzę takich policjantów-służbistów. Pamiętam, że miałem wiele sytuacji z moją byłą Yamahą BT 1100 Bulldog wyposażoną w "wolne" IXIL'e, kiedy Policjanci dawali sygnał, żebym mu dał w palnik i pięknie zagrał. Może na Śląsku mamy innych policjantów? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtengi Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 ...Może na Śląsku mamy innych policjantów? ;)uwierz mi że mamy innych - info z pierwszej ręki hehehe :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Czołgiem No to policjant zrobił z siebie pośmiewisko, pomiar dokonuje się przy obrotach wynoszących 3/4 obrotów mocy maksymalnej. Tak jak zabrał dowód tak oddadzą. Tyle że ktoś został gwiazdą TV. A tak na marginesie chyba w Stargardzie niebawem będzie takie samo coś dudniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Pomiar robi się dokładnie z takimi obrotami jakie są pokazane na tabliczce znamionowej danego motocykla tam też jest wartość dB podana dla danego zakresu obrotów Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BruusZX6 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 W przypadku MT 3563/min 94dB. Dodam jeszcze, że pomiaru dokonuje się po wkręceniu na obroty a nie w trakcie :). Ciekawy jestem tylko czy pomiar był robiony z db kilerami czy bez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas220 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Witam! A czy w akrapach są dB kilery z możliwością wyciągania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BruusZX6 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Tak są dB kilery, wystarczy odkręcić 3 śrubki wyciągnąć i :):):) jest masakra przy odkręcaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas220 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Tak są dB kilery, wystarczy odkręcić 3 śrubki wyciągnąć i :):):) jest masakra przy odkręcaniutym oto sposobem, przekonałeś mnie do zmiany koncepcji i zakupu akrapów. Przeróbka ori wyfuków zapewne jest skuteczna, ale często wyjeżdzam do Czech i Niemiec, a tam tłumaczenie nie pomaga;( Ps udał mi się zejść ze spalaniem poniżej 5,5 l ( jazda w grupie po czeskich zadupiach z Shadow 750 i VT 500 < 110 km/h ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas220 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 (edytowane) Tak są dB kilery, wystarczy odkręcić 3 śrubki wyciągnąć i :):):) jest masakra przy odkręcaniutym oto sposobem, przekonałeś mnie do zmiany koncepcji i zakupu akrapów. Przeróbka ori wyfuków zapewne jest skuteczna, ale często wyjeżdzam do Czech i Niemiec, a tam tłumaczenie nie pomaga;( Ps udało mi się zejść ze spalaniem poniżej 5,5 l ( jazda w grupie po czeskich zadupiach z Shadow 750 i VT 500 < 110 km/h ) Edytowane 22 Czerwca 2011 przez lukas220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BruusZX6 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 ja ostatnio czeskie zadupia i góry (moto przełączone na tryb czeski heheh) spalanie 5,1 l. A tak normalnie trasa do 140km/h jeszcze nie wciągnął więcej niż 6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.