Skocz do zawartości

Yamaha MT 01 ( MT01, MT-01 )


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kolego mógłbys mi podpowiedziec , jka odczytuje sie błedy przy pomocy licznika? jaka ma byc kolejnosc wciskania przewodów? tka krok po kroku najlepiej. Z góry dziekuje!

Mam problem z immobilizerem ;/ pozdrawiam, adam

 

 

na wylaczonym zaplonie wciskasz RESET i trzymajac przekrecasz kluczyk na pozycje zaplonu, (przelacznik awaryjnego gaszenia na kierownicy powinien byc w pozycji ON) i czekasz kilka sekund.

pojawi sie napis DIAG, puszczasz RESET i wciskasz RESET i SELECT jednoczesnie, za chwile wchodzi w opcje serwisowa... pozniej SELECT'em wybierasz z dostepnych opcji.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i pozdrawiam wszystkich właścicieli kultowego MT-01. Zapraszam do zobaczenia obecnego odcinka programu " UWAGA PIRAT " w TVN Turbo. Policjanci zatrzymują do kontroli MT'ka i zabierają dowód za zagłośne wydechy. Problem w tym, że to oryginalne akrapy, o czym informuje właściciel maszyny. Policjant robi oczy jak piłeczki do golfa i karze wkręcić moto na 4000 obr/min ( dobrze, że spojrzał wcześniej na obrotomierz, bo pewnie by kazał do 6000 lub 7000 obr ;) Wynik 102dB przy dopuszczalnych 96 dB. Nie pomaga tłumaczenie, ani informacja, że to 1,7 litra ( robi jeszcze większe oczy ) :) Zapewne misiak nie jest fanem motoryzacji a już napewno nie motocyklistą. Nie życzę takich policjantów-służbistów. Pamiętam, że miałem wiele sytuacji z moją byłą Yamahą BT 1100 Bulldog wyposażoną w "wolne" IXIL'e, kiedy Policjanci dawali sygnał, żebym mu dał w palnik i pięknie zagrał. Może na Śląsku mamy innych policjantów? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołgiem

 

No to policjant zrobił z siebie pośmiewisko, pomiar dokonuje się przy obrotach wynoszących 3/4 obrotów mocy maksymalnej. Tak jak zabrał dowód tak oddadzą. Tyle że ktoś został gwiazdą TV.

 

A tak na marginesie chyba w Stargardzie niebawem będzie takie samo coś dudniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak są dB kilery, wystarczy odkręcić 3 śrubki wyciągnąć i :):):) jest masakra przy odkręcaniu

tym oto sposobem, przekonałeś mnie do zmiany koncepcji i zakupu akrapów. Przeróbka ori wyfuków zapewne jest skuteczna, ale często wyjeżdzam do Czech i Niemiec, a tam tłumaczenie nie pomaga;( Ps udał mi się zejść ze spalaniem poniżej 5,5 l ( jazda w grupie po czeskich zadupiach z Shadow 750 i VT 500 < 110 km/h )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak są dB kilery, wystarczy odkręcić 3 śrubki wyciągnąć i :):):) jest masakra przy odkręcaniu

tym oto sposobem, przekonałeś mnie do zmiany koncepcji i zakupu akrapów. Przeróbka ori wyfuków zapewne jest skuteczna, ale często wyjeżdzam do Czech i Niemiec, a tam tłumaczenie nie pomaga;( Ps udało mi się zejść ze spalaniem poniżej 5,5 l ( jazda w grupie po czeskich zadupiach z Shadow 750 i VT 500 < 110 km/h )

Edytowane przez lukas220
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...