thobeta Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Też jestem zainteresowany tymi crash padami. A to fotki mojego Mt-ka. http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/MT_01/Galeria/121908,883664 Ładny diabelec. Co to za owiewka z przodu ? Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi73 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Tak przestrzeń sie zmniejszyła ale myśle,że nic złego dziac sie nie powinno,w razie czego mamy wentylatory a zaóważyłem,że od kiedy latam na przelotowych wydechach to nie pamietam kiedy załączył mi sie wentylator pod siedzeniem więc osłony mi sie zbytnio nie nagrzewają,napewno mniej niż na oryginalnych wydechach,które to bardziej sie nagrzewająCzy od latania na przelotowych tłumikach po dłuższej jeździe nie boli głowa???A może jest sposób na jakiś dławik szybkiego montażu co by sąsiedzi po policję nie dzwonili .Miałem przypadek jak sprzedawałem yamahe yz ,klijent sprawdzając moto śmignoł dwa razy po mojej ulicy i został oblany wodą (sąsiad wyskoczył z butalką wody , z pianą na ustach wykrzykiwał przekleństwa )Daj znać i jakieś foty jak będą gotowe crash pady bo sezon już blisko a mój MT doznał kolejnych obrażeń . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Czy od latania na przelotowych tłumikach po dłuższej jeździe nie boli głowa???A może jest sposób na jakiś dławik szybkiego montażu co by sąsiedzi po policję nie dzwonili . Jezdże raczej dużo ale nie zaóważyłem aby dżwięk był męczący i doprowadzał do bólu głowy.Ale jakby co to bez problemu można dorobic jakąś szybko montowalną rurke wyciszającą :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi73 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Czy sam przerabiałeś tłumiki,jeśli tak to opisał byś cały przebieg operacji i wykorzystane materiały oile nie jest to tajemnica . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 (edytowane) To nie tajemnica,więc tak:-wyjmujemy wydech z plastikowej oslony(zdejmujemy z motocykla)-wiertłem np.8mm rozwiercamy 4 nity mocujące chromowaną nakładke końcówki wydechu,zdejmujemy ją bo może sie przydac np.na doniczke :icon_mrgreen: -bierzemy małą szlifierke kątową z cieńką tarczą i obcinamy tył wydechu ok 4mm od krawędzi czyli zaraz za zgrzewem,tniemy płytko tak aby przeciąc pierwszą warstwe(czyli zewnętrzną wydechu)-mamy wydech obkrojony dookoła więc energicznie pociągamy za końcówke i zostają nam dwa duże elementy:końcówka wydechu wraz z wyciszeniem i matą tłumiącą oraz zewnetrzna częśc wydechu z katalizatorem-częśc z katalizatorem odkładamy -delikatnie ściągamy mate tłumiącą z wyciszenia,jak nie zejdzie sama można ją ostrym nożykiem przeciąc wzdłuż,rozchylic i zdjąc-po ściągnieńciu maty widzimy tube z dziurkowanej blachy a w niej wyciszenie i końcówka wydechu(to element połączony),tuba z wyciszeniem połączona jest zgrzewami,dlatego bierzemy wiertarke i wiertło 8mm i rozwiercamy każdy zgrzew,po rozwierceniu wystarczy energicznie wybic wyciszenie i zostanie nam sam walec z siatki którego wkładamy do maty tłumiącej i odkładamy-dalej to już koncepcja własna na końcówke wydechu,spasowywanie i montaż,ja dałem do dorobienia te końcówki które mam w galeri,zostawiłem katalizatory,siatke z tą matą,tyle że siatke musiałem ok 7mm skrócic bo moje końcówki maja zatoczenie,które wchodzi do wnętrza wydechu i sa skręcane z obudowa,jakby jeszcze jakies pytania to piszcie smiało :notworthy: Edytowane 28 Lutego 2011 przez maciej MT01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 uwaga: posty dotyczące oferty crashpadów zostały przeniesione do działu giełda/ inne-sprzedam. proszę o przestrzeganie porządku na forum: do handlu jest giełdaTIAjeszua Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 (edytowane) Czy od latania na przelotowych tłumikach po dłuższej jeździe nie boli głowa??? Jeździłem przez 2 lata Kawasaki Mean Streak vel Suzuki Marauder VZ1600 na pustych wydechach (V&H). Dźwięk .... zarypisty, budził wszystkie alarmy w autach. Jak chciałem wyjechać wcześnie z domu to wypychałem go na ulicę, co by sąsiadów nie budzić :icon_biggrin:. Jeździłem nim zarówno na jednodniowe wycieczki jak i zagraniczne wyjazdy turystyczne. Raz nawet wracałem z wojaży 1100 km jednym rzutem. Na krótkie wyjazdy, na lansik po mieście - EXTRAAAAA.Jednak powiem Wam, że te dłuższe wyjazdy - parę godzin na takim ryczącym moto - to był już wysiłek. Potrafił zmęczyć człowieka. Po zdjęciu kasku szum był w uszach jak chol..a. PSJak zdecydowałem się już na zmianę moto, a jeździłem jeszcze swoim VZ-etem to bardzo tęskniłem już za "ciszą" :icon_biggrin:. Dlatego też stwierdziłem, że NIE DOTYKAM SWOICH "CICHUTEŃKICH" (:)) WYDECHÓW - wystarczająco rasową brzmią. Edytowane 1 Marca 2011 przez RaKu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 (edytowane) Czy od latania na przelotowych tłumikach po dłuższej jeździe nie boli głowa??? Jeździłem przez 2 lata Kawasaki Mean Streak vel Suzuki Marauder VZ1600 na pustych wydechach (V&H). Dźwięk .... zarypisty, budził wszystkie alarmy w autach. Jak chciałem wyjechać wcześnie z domu to wypychałem go na ulicę, co by sąsiadów nie budzić :icon_biggrin:. Jeździłem nim zarówno na jednodniowe wycieczki jak i zagraniczne wyjazdy turystyczne. Raz nawet wracałem z wojaży 1100 km jednym rzutem. Na krótkie wyjazdy, na lansik po mieście - EXTRAAAAA.Jednak powiem Wam, że te dłuższe wyjazdy - parę godzin na takim ryczącym moto - to był już wysiłek. Potrafił zmęczyć człowieka. Po zdjęciu kasku szum był w uszach jak chol..a. PSJak zdecydowałem się już na zmianę moto, a jeździłem jeszcze swoim VZ-etem to bardzo tęskniłem już za "ciszą" :icon_biggrin:. Dlatego też stwierdziłem, że NIE DOTYKAM SWOICH "CICHUTEŃKICH" (:)) WYDECHÓW - wystarczająco rasową brzmią. V&H dają naprawde po uszach obojętnie w jakich motocyklach,ale zapewniam,że na takich wydechach jak ja mam nie jest tak żle,są coprawda głośne ale nie dają tak po uszach,jest więcej basu niż decybeli :buttrock: Chłopaki jest może wśród nas ktoś kto umiałby utworzyc nasze własne MTekowe forum? Edytowane 1 Marca 2011 przez maciej MT01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jot 23 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 co tu tak cicho . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0minik Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 wszyscy pieszczą motocykle przed pierwszym wyjazdem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Ja już sezon otworzyłem 27 lutego ...:icon_biggrin:, a teraz rzeczywiście: pieszczenie moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jyndrek Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 http://cgi.ebay.pl/YAMAHA-R1-R6-FZ6-FZ1-FJR-MT-01-XTX-ECU-CDI-lockset-keys-/320663403036?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4aa9073a1c problem, ...wyskakujący błąd 51 ..brak płączenia... antena... imobilayzer... jest do rozwiązania ....za wiele mniejsza cene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi73 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Ja też zrobiłem pierwszą rundkę, chciałem jechać na wystawę motcyki 5.03.11 (sobota ,W-wa.)ale zaczoł intęsywnie wyciekać olej z teleskopów.Zastanawiam się czy to normalne przy przebiegu 7000 km. czy uszczelniacze mogły się uszkodzić przez niską temperaturę ,a może od mycia myjką pod wysokim ciśnieniem ??Czy wymieniał ktoś uszczelniacze w teleskopach,jeśli tak to przy jakim przebiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jyndrek Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 (edytowane) albo mają zepsuty sprzęt ...tak jak ja.... normalne ..8700 ..padły po zimie uszczelniacze ...i imobilayzer ...tak przy okazji Edytowane 7 Marca 2011 przez jyndrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0minik Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 (edytowane) albo mają zepsuty sprzęt ...tak jak ja.... normalne ..8700 ..padły po zimie uszczelniacze ...i imobilayzer ...tak przy okazji Poradziłeś sobie jakoś z immo czy nadal masz problemy?? Niżej podaje linka do emulatora który całkowicie eliminuje immo http://www.aliexpress.com/product-gs/376106458-Yamaha-immobilizer-emulator-Goff-Buy7days-Yamaha-immobilizer-emulator-yamaha-bikes-immobilizer-emulator-car-immobilizer-emula-wholesalers.html Edytowane 7 Marca 2011 przez D0minik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.