jacekpiotrowski Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Specjalna paste do polerowanie pleksi i tylko pleksi można kupić w sklepach lub z katalogów Luisa lub Hainegericke Polo itp. Mam taką choć nie mialem okazji jej jeszcze użyć. Co do szyby w kasku to proponuje ją wymienić a nie polerować. pozdr. JackyP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bieniek123 Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 NA allegro jest pasta do usuwania rysek z telefonow komorkowych(tzn wyswietlaczy).Dziala super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Witam W ostatnim czasie kupiłem szybe do GPZ. Nie jest ona pierwszej jakości. Widać sporo rys, zadrapań, nie jest tak przezroczysta jak być powinna(ale tu nawet nie o przezroczystośc chodzi a o wygląd). Powiedzcie mi co musze zrobic żeby doszła w miarę do pierwotnego wyglądu. Jest szansa?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szulbor Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 witam nic trudnego ale troche pracy cie czeka 1. papier sceirny 2000 zmatowic 2. pasta polerska i glansujesz do momentu az zadowala ce jej wyglad pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Zalezy od głębokosci rys ja swego czsu bardzo ładnie spolerowałem takie rysy za pomoca pasy poleskiej "tempo", ale się narobiłem duzo. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 2. pasta polerska i glansujesz do momentu az zadowala ce jej wyglad A taką pastą polerską typu Tempo nie pogorsze sprawy?? Bo ona jest lekko scierna, zebym nie probił rys.A drugie pytanko. Jak jest lepiej ręcznie jechac szmatą czy załozyć na wiertare i jechać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Ja szybe od hondy wypolerowałem automaxem tylko i wyłącznie ,sprawdź napewno gorzej nie zrobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Możesz spokojnie ją stosować. Ja polecałbym pomiędzy papierem wodnym a Tempo użyć pasty Automax. Jest ona trochę bardziej ścierna i z grubsza wypoleruje szybkę.Początkowo możesz założyc na wiertarę wałek do polerowania, ale na sam koniec to tylko mięciutka szmata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Dokładnie jak koledzy pisz nie martw sie gozej nie bedzie ja na poczatku tez miłem takie obawy ale wyszło super ryski znikneły. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 CZyli tak jak szulbor napisał. Najpierw papier ścierny 2000 żeby zmatowić, potem pasta Automax na polerke i wiertarą, następnie na szmatce tą samą pastą?? P.S.Ile kosztuje taka pasta mniej więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Pasta kosztuje grosze (automax ze 3 pln, a tempo z 7).Z tą "wiertarą", to radziłbym ostrożnie. Jak przegrzejesz szybkę, to Ci to wszystko "popłynie" i efekt będzie raczej odwrotny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 no właśnie jak wiertarą przesadzisz to spalisz szybkę... i dupa ... tego juz nie usuniesz.. nie przegrzej tylko szybki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Po prostu nie możesz polerować jednego miejsca zbyt długo. Na skutek tarcia powstaje ciepło i szybka zaczyna się topić. Najlepiej załóż na wiertare wałek i poleruj całą szybę. Jeżeli nie masz wprawy, to polecam całość wykonać ze szmatą. Dłużej się zejdzie ale bezpiecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre-20 Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Chciałbym tylko dodac, zeby pod sam koniec najlepeij polerowac prostymi ruchami, nie rotacyjnymi, w przypadku okrągłych ruchów przy lekko zwilzonej np deszczem szybie bedzie Ci sie rozszczepiało swiatło z reflektorów pojazdów z naprzeciwka i w przypadku chowania sie za szybą bedziesz miał problemy z widocznoscią, takie jaja dzieja sie gdy szybkę w kasku czyscisz rotacyjnie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 ja w ten sposob wypolerowalem szybe w kasku[papier2000,potem 2500,potem pasta polerska.]efekt suoer ,tylko ze zrobilem to ruchami okreznymi i w nocy tragedia.! same refleksy i nic nie widac.jak mowi andre-trza polerowac ruchami prostopadlymi.troche pracochlonne ,ale warto. Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.