Skocz do zawartości

Porysowana szyba


Pepper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Specjalna paste do polerowanie pleksi i tylko pleksi można kupić w sklepach lub z katalogów Luisa lub Hainegericke Polo itp. Mam taką choć nie mialem okazji jej jeszcze użyć. Co do szyby w kasku to proponuje ją wymienić a nie polerować.

 

pozdr.

 

JackyP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...

Witam

 

W ostatnim czasie kupiłem szybe do GPZ. Nie jest ona pierwszej jakości. Widać sporo rys, zadrapań, nie jest tak przezroczysta jak być powinna(ale tu nawet nie o przezroczystośc chodzi a o wygląd). Powiedzcie mi co musze zrobic żeby doszła w miarę do pierwotnego wyglądu. Jest szansa?? Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy od głębokosci rys ja swego czsu bardzo ładnie spolerowałem takie rysy za pomoca pasy poleskiej "tempo", ale się narobiłem duzo.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. pasta polerska i glansujesz do momentu az zadowala ce jej wyglad

 

A taką pastą polerską typu Tempo nie pogorsze sprawy?? Bo ona jest lekko scierna, zebym nie probił rys.

A drugie pytanko. Jak jest lepiej ręcznie jechac szmatą czy załozyć na wiertare i jechać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spokojnie ją stosować. Ja polecałbym pomiędzy papierem wodnym a Tempo użyć pasty Automax. Jest ona trochę bardziej ścierna i z grubsza wypoleruje szybkę.

Początkowo możesz założyc na wiertarę wałek do polerowania, ale na sam koniec to tylko mięciutka szmata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak koledzy pisz nie martw sie gozej nie bedzie ja na poczatku tez miłem takie obawy ale wyszło super ryski znikneły.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu nie możesz polerować jednego miejsca zbyt długo. Na skutek tarcia powstaje ciepło i szybka zaczyna się topić. Najlepiej załóż na wiertare wałek i poleruj całą szybę.

Jeżeli nie masz wprawy, to polecam całość wykonać ze szmatą. Dłużej się zejdzie ale bezpiecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym tylko dodac, zeby pod sam koniec najlepeij polerowac prostymi ruchami, nie rotacyjnymi, w przypadku okrągłych ruchów przy lekko zwilzonej np deszczem szybie bedzie Ci sie rozszczepiało swiatło z reflektorów pojazdów z naprzeciwka i w przypadku chowania sie za szybą bedziesz miał problemy z widocznoscią, takie jaja dzieja sie gdy szybkę w kasku czyscisz rotacyjnie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w ten sposob wypolerowalem szybe w kasku[papier2000,potem 2500,potem pasta polerska.]efekt suoer ,tylko ze zrobilem to ruchami okreznymi i w nocy tragedia.! same refleksy i nic nie widac.jak mowi andre-trza polerowac ruchami prostopadlymi.troche pracochlonne ,ale warto.

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...