Skocz do zawartości

Rg 80


Jędker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w gazniku moga byc zwezone kanaly oraz mniejsza dysza. papierek scierny ok 1000-2000 i polerujesz. moze sporo dac. tlumik trzeba uciac flexem i pospawac- tak jak juz mowili. ja zrobilem tak u siebie w mbx, ale za wiele to i tak nie dalo bo moto ma malutki gazniczek-- 14mm:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie blokady jest ciężko zdjąć, a jak już to to są koszty. Cięcie tłumika też nie wygląda pięknie, gaźnik najlepiej kupic taki jak ma być do tuningu a modół pewno też(chociaż ponoć mozna jakoś go przerobić)

 

Co Ty gadasz nic nie trzeba kupowac nowego (oczywiscie mozna, ale nie trzeba) wystarczy odblokowac stare, moduł jkaoś sie da na bank geżnik też, jest chyba blokowany na przepustnicy, iglicy badz pływaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mistrowie :)

Kurde co za problem wydech pociąć, wyciągnąćgówna ze środka żeby spaliny nie wpadały w zawirowania i nie zwalniały a puźniej pujść do dobrego spawacza i niech ładnie zespawa (teraz mowie o dyfuzorze)

. Po 2 końcówka- albo kupić gotową firmową, albo zrobić samemu.

Gaźnik- w tej pojemności po prostu stosują mniejszy....trzeba zmienić na większy i będzie spoko.

Moduł- trzeba go "zmostkować". ja się na elektryce nie znam wiec poszukajcie. Wszystko jest do zrobienie domowymi sposobami. Jeśli wszystko będzie odblokowane należy przerobić filtr powietrza aby sostarczał więcej powietrza i wszystko dokładnie wyregulować (najtrudniejsze) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RG ma paskudne owiewki i zegary tez nie piękne i tak typowo pierdzi. Pommyśl o Yamaha RD 80LCII to jest maszyna.
A Yamaha DT 80 LC II nie pierdzi??:>

Romet Pony 50 M2 '81 -> Romet Ogar 200 Cafe Racer '85 -> Honda NTV 650 '96 -> Yamaha TRX 850 '98 -> Honda FMX 650 '08 -> Yamaha TDM 900 '03



www.bikepics.com/members/magnum200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Yamaha DT 80 LC II nie pierdzi??:>

hehe moja nie pierdzi:) Ogulem wiadomo 80ccm z dwusuwa to musi pierdzic. NAwet 125 pierdza. Chyba akzdy kto kupuje takiego dwusuwa wie ze pierdzi wiec poco wogule gadac ktora wiecej ktora mniej jak kazda tak samo:) :) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi jaka to różnica bo silnik niczym się nie różni :P

A czy wygląd zewnętrzny zmienia dźwięk?? :)

Jeśli tak to dzięki za ciekawe info :) ;) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NAwet 125 pierdza.

Mi sie wydaje ze przedewszystkim wyczynowe setki pierdza bo sa wyzylowane i osiagaja bardzo wysokie obroty. Jak chcecie zeby wam 2suw nie pierdzial to kupcie WSK'ke i bedziecie wymiataac. :roll:

Ogólnie blokady jest ciężko zdjąć, a jak już to to są koszty.

Nop cholera mnie strasznie duzo wyszlo odblokowanie suzuki ts, bo byla blokada na module! Cale 150zł. Nie jadłem przez tydzien zeby zarobic ta gotowke (musialem jeszcze oszczedzac pieniadze zeby zawiesc moto do serwisu!!!), ale warto bylo! :lol:

 

gaźnik najlepiej kupic taki jak ma być do tuningu

A powiedz kolego w czym lepsza bedzie tuningowy gaznik 34mm powiedzmy do KDX'a, od zapozyczonego z innego moto (np. RX125 bo tam jest tez chyba 34mm). Wazne zeby gardziel byl wiekszy! Z dyszami mozna eksperymentowac. Na motobazarze znajdziesz spoko gaznik za ok 150zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...