brugi Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Konkretnych informacji to JA akurat CI nie dam moge Ci tylko powiedzieć że tłumiki jak sa zblokowane to swlasnie nierozbieralne i trzeba je pociac a potem pospawać (tak przybajmniej jest w enduro). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 w gazniku moga byc zwezone kanaly oraz mniejsza dysza. papierek scierny ok 1000-2000 i polerujesz. moze sporo dac. tlumik trzeba uciac flexem i pospawac- tak jak juz mowili. ja zrobilem tak u siebie w mbx, ale za wiele to i tak nie dalo bo moto ma malutki gazniczek-- 14mm:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Ogólnie blokady jest ciężko zdjąć, a jak już to to są koszty. Cięcie tłumika też nie wygląda pięknie, gaźnik najlepiej kupic taki jak ma być do tuningu a modół pewno też(chociaż ponoć mozna jakoś go przerobić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Pitu niezy ten filmik z linku co dales 8) Na motorynce kolesie wymiataja :) Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Ogólnie blokady jest ciężko zdjąć, a jak już to to są koszty. Cięcie tłumika też nie wygląda pięknie, gaźnik najlepiej kupic taki jak ma być do tuningu a modół pewno też(chociaż ponoć mozna jakoś go przerobić) Co Ty gadasz nic nie trzeba kupowac nowego (oczywiscie mozna, ale nie trzeba) wystarczy odblokowac stare, moduł jkaoś sie da na bank geżnik też, jest chyba blokowany na przepustnicy, iglicy badz pływaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Mistrowie :)Kurde co za problem wydech pociąć, wyciągnąćgówna ze środka żeby spaliny nie wpadały w zawirowania i nie zwalniały a puźniej pujść do dobrego spawacza i niech ładnie zespawa (teraz mowie o dyfuzorze). Po 2 końcówka- albo kupić gotową firmową, albo zrobić samemu.Gaźnik- w tej pojemności po prostu stosują mniejszy....trzeba zmienić na większy i będzie spoko.Moduł- trzeba go "zmostkować". ja się na elektryce nie znam wiec poszukajcie. Wszystko jest do zrobienie domowymi sposobami. Jeśli wszystko będzie odblokowane należy przerobić filtr powietrza aby sostarczał więcej powietrza i wszystko dokładnie wyregulować (najtrudniejsze) :) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magnum 200 Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 RG ma paskudne owiewki i zegary tez nie piękne i tak typowo pierdzi. Pommyśl o Yamaha RD 80LCII to jest maszyna.A Yamaha DT 80 LC II nie pierdzi??:> Cytuj Romet Pony 50 M2 '81 -> Romet Ogar 200 Cafe Racer '85 -> Honda NTV 650 '96 -> Yamaha TRX 850 '98 -> Honda FMX 650 '08 -> Yamaha TDM 900 '03 www.bikepics.com/members/magnum200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 A Yamaha DT 80 LC II nie pierdzi??:> hehe moja nie pierdzi:) Ogulem wiadomo 80ccm z dwusuwa to musi pierdzic. NAwet 125 pierdza. Chyba akzdy kto kupuje takiego dwusuwa wie ze pierdzi wiec poco wogule gadac ktora wiecej ktora mniej jak kazda tak samo:) :) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 No tak tylko ze qciu pisal o yamaha Rd, a nie o Dt :) Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 A powiedz mi jaka to różnica bo silnik niczym się nie różni :PA czy wygląd zewnętrzny zmienia dźwięk?? :)Jeśli tak to dzięki za ciekawe info :) ;) :P Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 NAwet 125 pierdza.Mi sie wydaje ze przedewszystkim wyczynowe setki pierdza bo sa wyzylowane i osiagaja bardzo wysokie obroty. Jak chcecie zeby wam 2suw nie pierdzial to kupcie WSK'ke i bedziecie wymiataac. :roll: Ogólnie blokady jest ciężko zdjąć, a jak już to to są koszty.Nop cholera mnie strasznie duzo wyszlo odblokowanie suzuki ts, bo byla blokada na module! Cale 150zł. Nie jadłem przez tydzien zeby zarobic ta gotowke (musialem jeszcze oszczedzac pieniadze zeby zawiesc moto do serwisu!!!), ale warto bylo! :lol: gaźnik najlepiej kupic taki jak ma być do tuninguA powiedz kolego w czym lepsza bedzie tuningowy gaznik 34mm powiedzmy do KDX'a, od zapozyczonego z innego moto (np. RX125 bo tam jest tez chyba 34mm). Wazne zeby gardziel byl wiekszy! Z dyszami mozna eksperymentowac. Na motobazarze znajdziesz spoko gaznik za ok 150zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Dt ojego kuympla jak wybebeszył to nie "pierdziała" wcale ale za to głośno chodziła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 ludzie kur** !!!!!!!!!! te sprzety maja jak na swoja pojemnosc super osiagi a wy byscie chceli jeszcze fajnego glosu2t bedzie mial nieciekawy glos i trzeba sie z tym pogodzic, jak ci nie pasuje to zmien moto i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 2t bedzie mial nieciekawy glos i trzeba sie z tym pogodzic,Nie wiem jak Tobie ale mi sie podoba, wprawdzie zalerzy to od marki, silnika, przeznaczeni i paru innych aspektów ale ogulnie podoba mi sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 W sumie to o gustach sie nie dyskutuje 8) Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.