Jędker Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Szukałem na forum i w internecie ale nie moge znalezc zadnych informacji na temat tego suzuki. Prosilbym o jakies dane i opinie o tym motorku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 chłodzona cieczą palona z kopa żadna nie miała elek. rozrusznika (chyba) 6biegów około 110/120km/h biegi krótkie.. trzeba się troche namieszać w cenie całkiem nie drogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Witam. Podłączę się do pytania, bo z tego co udało mi się wywnioskować (nie wiem czy słusznie) jest to jak za tę cene niezła propozycja. Jak wygląda sprawa awaryjności, ceny i dostępu części? Bo na razie przeglądam sobie różne oferty i się mocno waham, choć na razie i tak nic nie kupuję, ale nadzieja, że może za sezon, może za dwa... ;) Więc nie wiem czy lepiej nabyć sprzęt typu honda mbx, suzuki rg czy lepiej niewiele tańszego simsona, który ma jednak ten niewątpliwy plus, że cześci są łatwo dostępne i stosunkowo niedrogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_krisss Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Mój kumpel ma RG jest zablokowany na module chyba i jedzie v-mas 80km/h i jest strasznie niska(ja mam 180 i jest dla mnie za mała tak na 160 to by była spoko) i kierownice ma wąsko jak dla mnie to tak dziwnie(jak sie z enduro przesiadłem:P) ale ogórnie to moze byc tylko nie podoba mi sie jej kształ owiewki ale to szczegół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 chopin... maszyny typu MBX czy RG raczej nie maja zdolnosci do popularnego psucia sie jak u simsona... ja w ciagu 3m-cy przejechalem MBXem 3000km i tylko olej wymienilem(oraz to co sie z biegiem czasu zuzywa- zebatki i aku) a takto to sie wsiada i jedzie. poza tym to ze palona z kopa to zaden i tak klopot- jeden kop i gada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 RG ma paskudne owiewki i zegary tez nie piękne i tak typowo pierdzi. Pommyśl o Yamaha RD 80LCII to jest maszyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Jak wygląda sprawa awaryjności' date=' ceny i dostępu części?[/quote'] Nie wei dokladnie jak sprawa awaryjnosci ic eny ale czescie to dostaniesz praktycznie WSZEDZIE tym bardziej ze to jest japoniec a nie ŻUK!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 RG ma paskudne owiewki i zegary tez nie piękne i tak typowo pierdzi. Pommyśl o Yamaha RD 80LCII to jest maszyna. Jeśli rg faktycznie tak mega pierdzi to ja chyba głuchy jestem....słyszałeś kiedyś Rs'ke????to dopiero pierdzi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 heh śmieszne pierdzi :? nie zejdziecie z tematu pierdzącej rs to jej natura to tylko 50/80ccm z wysoko obrotowym silnikiem to jak to ma śpiewać jak R1 czy hayabusa.. miałem mieć Rg myśle że to dobra opcja poleciłbym szczerze mówiąc jeśli kręcą Ci duże ścigacze no to nauczysz się jeździć szlifierką :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Siema. Ma ktos moze jakies filmiki z RG w akcji ? Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Tutaj masz filmiki (polecam "Live In Underground" - trwa 10 minut) ekipy Resurrection Riders. Właśnie na RG wymiata Rafał Pasierbek (zwycięsca StreetFighter Festival w Bielawie). Jak widać na tamtych filmikach, na RG można ostro pojeżdzić :-) http://scigacz.pl/Resurrection,Riders,149.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 No musze przyznać że filmik bardzo ciekawy i dobry (tylko troche sie sciagał).Najwieksze zwały miałem z tych rowerzystów (ale oczywiscie respect bo aj tak nie zrobie).A podobało mi sie najbradziej jak ten koleś robił pompki z nogami ugóry 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barkas Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Witam.Jestem posiadaczem suzuki RG 80 - bardzo sympatyczna maszynka :) .Jeździ się przyjemnie i bezawaryjnie. Poszukuję informacji, gdzie szukać fabrycznych blokad (gaźnik?, wydech? krociec ssący? moduł?) do 90 km/h jest dobrze, dalej jest tak, jakby chciał, a nie mógł :-). Będę wdzięczny za informacje ludzi, którzy zdjeli w swoim suzuki (nie koniecznie w RG, sporo rozwiązań pewnie jest podobnych w innych tego typu sprzętach) blokadę. Dodam, że silnik jest w znakomitej kondycji i osłabienie osiągów nie jest spowodowane koniecznością remontu. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Moduł to bank sprawa gażnik pewnie też a wydech to już nie jestem pewnien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barkas Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Moduł to bank sprawa gażnik pewnie też a wydech to już nie jestem pewnien. To i ja wiem, ale co dalej? Czy jest konieczne np przeprogramowywanie modułu, czy wystarczy, no nie wiem, wyciągnięcie/odpięcie/dopięcie jakiegoś kabelka, przestawienie zworki itp? gaźnik - super, czyli co, gdzie szukać - zwężony krociec, za małe dysze, orraniczenie otwarcia? wydech - z tego co widziałem jest nierozbieralny, więc nie bardzo jest jak manipulować. Będę wdzięczny za KONKRETNE informacje. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.