Skocz do zawartości

barkas

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki DR 800 93'
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia barkas

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Zarejestruj się na Trabant-lodz.pl Sympatyczni ludzie, z pewnością pomogą, nie tylko wirtualnie. Trabanciarsko pozdrawiam :)
  2. http://forum.cartoontrabant.pl/ Ogólnie rzecz ujmując iskra ma przeskakiwać 4 mm przed zwrotem zewnętrznym. Łatwo to zmierzyć suwmiarką. Dużą płytką regulujesz oba cylindry na raz, małą doregulowywujesz jeden z nich (nie pamiętam już który). Ew. można użyć lampy stroboskopowej - znaki na kole pasowym mają zgrywać się z łączeniem połówek karterów.
  3. Przeczytałem cały temat, wiele osób o to pytało, ale nikt nie odpisał, zapytam raz jeszcze: Jaki rozmiar uszczelniaczy do zawieszenia upside down (98 r.) i ile oleju w lagę? Pozdr.
  4. Cena zjeżdża do 50% (60 zł). Szkoda, by się zmarnował leżąc w garażu. Odbiór na grochowie.
  5. Jak w temacie - kupiłem dziś, niestety zalałem, poszedłem zamontować w moto i klops - nie pasuje. Oddam jakiemuś warszawiakowi za 70% ceny (80 zł). Szkoda, by się zmarnował. Oczywiście mam rachunek i gwarancję. Tel. 502 987 321 Pasuje do: HONDA CB 1000 F Hurricane 87-93 1000 HONDA CBR 1000 1000 HONDA CBR 1000 F Hurricane 87-96 1000 SUZUKI DR 750 BIG 750 SUZUKI DR 800 BIG -90 800 SUZUKI DR 800 ST 1992 SUZUKI GSX 1100 F 88-93 1100 SUZUKI GSX 750 F 89-97 750 SUZUKI GV 1200 GL Marauder 85-86 1200 SUZUKI GV 700 GL Marauder 85 700 SUZUKI LS 400 400 SUZUKI LS 650 (All models) 86-03 650 SUZUKI R 750 750
  6. barkas

    ognisko na kabatach

    Dziękuję za miłe przyjęcie "nowego" :bigrazz: Było bardzo sympatycznie. Postaram się zjawić przy nastęnej okazji, na dłużej. Pozdrawiam!
  7. Mam takie moto od tygodnia. Przesiadłem się z hondy SLR 650 (też singiel). DR jest dużo większa, siedzi się wygodniej i wyżej. Wiatr nie urywa głowy nawet przy prędkościach bliskich maksymalnej - zasługa seryjnej szyby. Pasażer ma dużo miejsca, nie narzeka na ból pleców przy pokonywaniu dziur (na slr było twardo i kręgosłup cierpiał). Łatwy rozruch na ciepłym i zimnym silniku. Dobra ochrona kolan (na lewe ciepły nawiew z chłodnicy oleju). Hamulce skuteczne. Wibracje niewielkie, mniejsze niż w hondzie. Oleju nie pali (pewnie zasługa bardzo małego przebiegu rzędu 10000 km - moto w stanie niemal fabrycznym). Skrzynia działa lekko i pewnie, sprzęgło nie skleja się nawet po całej nocy (w hondzie trzeba było je rozklejać przed rozruchem rano). Spalanie podobne (poniżej 6 litrów na 100 km). Podnóżki kierowcy na gumowych silentblockach - fajna sprawa. Solidne gmole, praktyczna (smarowanie łańcucha, wymiana gumy) centralna podstawka - choć ciężko samemu na nią wciągnąć 220 kilogramowe moto. Ale na codzień jest boczna podstawka, więc nie ma problemu. Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Trzeba jednak uważać bardzo na tzw. "miny", łatwo trafić na mocno wyeksploatowany egzemplarz, i myślę że właśnie takie sztuki mieli okazję dosiadać ci, co oczerniają dużą DRkę.
  8. Przy nauce spawania tanią elektrodówką pomaga skrócenie elektrod (przecięcie na pół i zdrapanie otuliny na końcu). Krótsza elektroda mniej drży w niewprawionej dłoni. Osobom twierdzącym że spawarką z marketu nic się nie da pospawać polecam link http://www.arbiter.pl/galeria/motorynka - pierwsza moja konstrukcja pospawana na drugi dzień po kupnie spawarki - trzyma się do tej pory (już 4 lata - i wydumka i spawarka :] ). Spawanie może być naprawdę fajną zabawą. Trzymam kciuki Zbyszek
  9. Nie ma sensu rozbierać - możesz przed odpaleniem nalać przez otwór świecy oleju trochę, po czym rozprowadzić go po gładzi kilkoma obrotami wału. Rozklej także sprzęgło, włączając 1 bieg i na wciśniętej klamce pchając moto do przodu. Można wymienić paliwo w baku, ale raczej nie powinno być problemu z odpaleniem na starym. Trzymam kciuki. Pozdrawiam!
  10. Dzięki za rady, będę sprawdzał. Pozdrawiam serdecznie Zbyszek
  11. Witam. Mam pytanie do forumowych elektroników. W mojej hondzie nie ma obrotomierza. Jest to trochę dokuczliwe - planuję to zmienić. Wpadł mi w ręce obrotomierz diodowy od dużego fiata. Płytka jest malutka, zegar w sam raz by go przystosować do motocykla. Diody przelutowałbym na kabelki, zrobił prostą linijkę, do tego płaskie plastikowe pudełeczko i jazda. Jest tylko problem - obrotomierz przystosowany jest do czterocylindrowego czterosuwa, a silnik w moto to jednocylindrowy czterosuw. Należałoby jakoś go oszukać, by pokazywał prawidłowe obroty. Ale jak? Czy można coś z niego wylutować i wymienić na element o innych wartościach? A może wystarczy pokręcić potencjometrem? Oto zdjęcia wnętrzności obrotomierza: http://img441.imageshack.us/img441/5889/obraz007nb4.jpg http://img441.imageshack.us/img441/4544/obraz009hl6.jpg Dzięki za pomoc, pozdrawiam!
  12. Witam. Jak w temacie - poszukuję serwisówki Honda SLR 650. Znalazłem już materiały o hondzie dominator (ten sam silnik), szukam teraz czegoś konkretnie o SLR. [email protected] Będę wdzięczny za podesłanie jakiś materiałów lub podanie linka:-) Pozdrawiam!
  13. Ja odebrałem dzisiaj :-) 1,5 tygodnia czekania (zdałem 5.10.). Dla przyszłych zdających - data nabycia uprawnień na prawie jazdy zgadza się z datą pojawienia się informacji na stronie pwpw, że sprawa w toku. :D Do warszawiaków - uwaga na czarną slrkę :-) Pozdrawiam!
  14. I ja się pochwalę :biggrin: Zdałem prawko wczoraj, w Warszawie na Odlewniczej. Z 3 osób zaliczyli wszyscy :-) Nie jest najgorzej, trafił się miły egzaminator, egzamin w niemal bezstresowej atmosferze. Do zobaczenia na drodze :-) Pozdrawiam!
  15. Dzięki za fachową odpowiedź. Na dniach mam dostać kasę :-) Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...