karolb10 Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 co powiecie o wydechu z dwusuwie?? czy moze on byc pusty(bez zadnych wkladek czy czegos tam)?? czy lepiej jak jest jakas wkladka czy cos takiego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 wydech w 2T jest bardzo wazny !lepiej jest jak cos ma ( w starszych sprzetach )a dyfuzor pusty w nowszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 wydech w 2sówach raczej nie może być wybebeszany bo dwusów musi mieć odpowiednie tłumienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Temat poruszany wielokrotnieProponuję poszperać na forum znajdzie się wiele tematów dotyczących wydechów w 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Wydech bez wkładki to 5% przyrostu. Aby uzyskać równe 15,64% trzeba przyspawać wiadro. :mrgreen: Idź do biblioteki, i wypożycz sobie książkę (ale taką normalną, nie w pdf :lol:) np. Kordzińskiego, Ryhtera itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 opcja "szukaj" bylo tego na forum tyle ze lepiej nie mowic. a jesli chodzi krotko mowiac o 2T to blokady musza byc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 ... ja jakos w swojej mam pustą końcowke ( nie przelotową, ale szukam :mrgreen: ) i moto chodzi troche lepiej w zakresie gornych obrotow(w orginalnej gazy musialy 3 razy obleciec tlumik zanim wylecialy) nic jakos dotychczas sie nie dzialo. Jezeli ktos ma jednak do sprzedania przelotowke to chetnie kupiepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 mi sie wydaje ze karolb10 mowi o wydechach popularnych demoludów :mrgreen: czyli wiec na nic sie zda wybebeszanie ich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 A propo wydechu , jesli jes gdzies dziurawy : 1 opcja ) np. w 1/2 wydechu jest dziura to w czyms przeszkadza 2 opcja) jesli przy samym mocowaniu jest przewiew i wylatuja spaliny czy to cos zmienia w pracy silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Aby uzyskać równe 15,64% trzeba przyspawać wiadro. Nie do końca rozumie............gdzie ma być to wiadro??? najlepiej jest samemu wykonać odpowiedni wydech, o ile dysponuje się odpowiednimi możliwościami. Chodzi o to, żeby wszystkie wymiary były zgodne z oryginałem( chodzi mi o odcinek od kolanka do końca dyfuzora). I tak wykombinwać i dopasować stożek dyfuzora, żeby dał się przesuwać osiowo( do przodu lub do tyłu). W ten sposób można uzyskać albo bardzo wysokie obroty z dziurą na dole, lub silnik będzie się wkręcał na 3/4 swoich dawnych maxymalnych obrotów, ale będzie miał mocny "dół" . Wszystko zależy oczywiście od odległości dyfuzora od okna wydechowego ;) ;) :D :D :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 w 1/2 wydechu jest dziura to w czyms przeszkadza tak bo jest inne cisnienie w wydechu czyli inaczej ida spaliny przy samym mocowaniu jest przewiew i wylatuja spalinytez , najlepiej dokladnie uszczelnic i miec spokojna głowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Aha zapomnialem dodac ze mam 2 cylindry i sa 2 wydechy :/ ??? I co teraz , moze to powodowac zla prace silnika jesli jeden jest szczelny a 2 nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Nie do końca rozumie............gdzie ma być to wiadro??? Bo to była (uwaga, trudne słowo) - ironia... :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 moze to powodowac zla prace silnika jesli jeden jest szczelny a 2 nie?? TAK oba wydechy muszą być symetryczne, oba szczelne, i o takiej samej budowie (średnicy, dłogości i krztałcie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Bo to była (uwaga, trudne słowo) - ironia... kurde czlowieku, gdziekolwiek czytam twoje posty to mnie krew zalewa ;) ;) :D jezeli nie wiesz o co chodzi to sie nie odzywaj a nie piszesz jak zwykle bzdety zakonczone :mrgreen: opanuj sie z tym do jak sie moderator zobaczy to dopiero bedizesz mial :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: brawa dla tego, kto pokaze jego jeden sensowny post! za wyjatkiem kazania poczytania ksiazki kordzinskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.