Skocz do zawartości

Cieknie mi z zacisku hamulca... :[


poonani
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam problem, cieknie mi z zacisku hamulca płyn hamulcowy i mam pytanie czy jest to naprawialne czy nie poniewaz nowy kosztuje troszke dużo wiech chcialbym to naprawic, hamulec yto oryginalny piaggio ze skutera piaggio zip, nie cieknie z peknietego weża tylko z tłoczków, prosze o jakies rady jak to uszczelnić i czy to wogole sie oplaca naprawiac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zestaw naprawczy to jakis uniwersalny dostane, bo jak wiesz do skuterów to tylko wszystko "TJUNINGOWE" dostać można, cena zest naprawczego 150 zł - cena po hu** fest jak dla mnie :[ jak znam wymiar tłoczka, gumek to gdzie sie z tym udać ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za pomoc, rozebrałem cały hamulec, przeczyściłem i naprawiłem... a powodem cieknięcia były... zuzyte miedziane podkładki... :[ zerwałem troche gwint ale na razie trzyma wiec nie jest źle ;)

ale w każdym razie dzięki za pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie przy cylinderkach masz miedziane podkładki? Miało cieknąć z zacisku a nie z przewodu. Teraz masz hamulec sprawny, użyj jeszcze specjalnej pasty pod osłony gumowe cylinderków.

A przy przewodach zawsze używaj nowych podkładek, wtedy nie będziesz musiał dociągać na maxa i oszczędzisz gwint w zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz mowa o hamulcach,

to dzisiaj kupilem nowe klocki i nie moge ich wsadzic bo tloczka nie moge wdusic :roll: motor to Suzuki DR125 model S Raider z 89'

probowalem go wkrecic ale wychodzi, krecilem w obie strony i jedynie wychodzi, wcisnac sie da do pewnego momentu (jakies 5mm wciskam) dalej nie daje rady... jakies porady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz wycignac / wyczyscic / odpowietrzyc po wymianie plynu.

Do czyszczenia mozna uzyc brake cleaner i szmate lub plyn hamulcowy i szmate i to ostatnie ja lubie. Zadnych papierow sciernych.

Wnetrze zacisku o tloczek ma sie blyszczec.

Gumki wewnetrzne mozna uzyc jeszcze raz jezeli nie ciekl ( tez po dokladnym umyciu plynem i wysuszeniu ), zewnetrzne oslony przeciwkurzowe warto wymienic.

Wszystko skladamy rowniez na plyn hamulcowy - wszelkie smary blyskawicznie lapia kurz.

Po zlozeniu tloczek w gumkach posmarowanych plynem powinien chodzic ciasno, ale spokojnie dac sie przesuwac palcami.

Po zlozeniu wymienic plyn / odpowietrzyc.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...