poonani Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 witam, mam problem, cieknie mi z zacisku hamulca płyn hamulcowy i mam pytanie czy jest to naprawialne czy nie poniewaz nowy kosztuje troszke dużo wiech chcialbym to naprawic, hamulec yto oryginalny piaggio ze skutera piaggio zip, nie cieknie z peknietego weża tylko z tłoczków, prosze o jakies rady jak to uszczelnić i czy to wogole sie oplaca naprawiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Kup zestaw naprawczy, wynień gumki i będzie jak nowy. Chyba że tłoczek masz porysowany to wtedy wymiana na nowy tłoczek. Jak porysrowany cylinderek to wymiana zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 a zestaw naprawczy to jakis uniwersalny dostane, bo jak wiesz do skuterów to tylko wszystko "TJUNINGOWE" dostać można, cena zest naprawczego 150 zł - cena po hu** fest jak dla mnie :[ jak znam wymiar tłoczka, gumek to gdzie sie z tym udać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Zobacz w larssonie, a jak nie to napisz do nich http://www.kemot.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 15 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 ok dzięki za pomoc, rozebrałem cały hamulec, przeczyściłem i naprawiłem... a powodem cieknięcia były... zuzyte miedziane podkładki... :[ zerwałem troche gwint ale na razie trzyma wiec nie jest źle ;) ale w każdym razie dzięki za pomoc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 A gdzie przy cylinderkach masz miedziane podkładki? Miało cieknąć z zacisku a nie z przewodu. Teraz masz hamulec sprawny, użyj jeszcze specjalnej pasty pod osłony gumowe cylinderków.A przy przewodach zawsze używaj nowych podkładek, wtedy nie będziesz musiał dociągać na maxa i oszczędzisz gwint w zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 jak juz mowa o hamulcach,to dzisiaj kupilem nowe klocki i nie moge ich wsadzic bo tloczka nie moge wdusic :roll: motor to Suzuki DR125 model S Raider z 89' probowalem go wkrecic ale wychodzi, krecilem w obie strony i jedynie wychodzi, wcisnac sie da do pewnego momentu (jakies 5mm wciskam) dalej nie daje rady... jakies porady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Musisz wycignac / wyczyscic / odpowietrzyc po wymianie plynu.Do czyszczenia mozna uzyc brake cleaner i szmate lub plyn hamulcowy i szmate i to ostatnie ja lubie. Zadnych papierow sciernych.Wnetrze zacisku o tloczek ma sie blyszczec.Gumki wewnetrzne mozna uzyc jeszcze raz jezeli nie ciekl ( tez po dokladnym umyciu plynem i wysuszeniu ), zewnetrzne oslony przeciwkurzowe warto wymienic.Wszystko skladamy rowniez na plyn hamulcowy - wszelkie smary blyskawicznie lapia kurz.Po zlozeniu tloczek w gumkach posmarowanych plynem powinien chodzic ciasno, ale spokojnie dac sie przesuwac palcami.Po zlozeniu wymienic plyn / odpowietrzyc. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.