Skocz do zawartości

Mój 1 motocykl co mam wybrac ???


Gość Blaster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Otóz paru moich kumpli kupilo sobie motocykle i od nich zarazilem sie tą motocyklową chorobą :) , nazbieralem kasy i planuje kupic cos na czerwiec/lipiec. Jak patrzalem po allegro i paru innych stronkach to chcialbym kupic głownie te 2 sporty : Honde CBR 1000rr lub Suzuki 1300GSX Hayabuse , lub ewentualnie Chooper honde VTX 1800 . Na ten cel chce przeznaczyc ok 40tys zł jak widzialem bedzie to w miare nowy motor. Zdalem niedawno prawo jazdy kat A i chcialbym sie dowiedziec czy nie bede mial problemów z opanowaniem tych maszyn , ja poprostu uznaje zasade ze jak kupic to pozadny motor (głownie z kwesti wygladu - i co tu ukrywac szpanu ) ale znajomi mi to odradzaja , mam pytanie co o tym myslicie czy stac twardo i kupowac ktoregos z tych modeli czy dac sobie spokój (jesli tak to co doradzacie -inny model ale tez w miare robiacy wrazenie ) .Z góry dzieki za odpowiedzi . Pozdrawiam Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Na ten cel chce przeznaczyc ok 40tys....

....głownie z kwesti wygladu - i co tu ukrywac szpanu...

no, za 40 tys. to kupisz fajnego "scigacza" wyciagającego ze 4 blachary na tydzień, i jeszcze starczy na kilka kompletów dresów :|

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając tyle kasy, na początek bym kupił CBR-ke600 (F4), super strój i jeszcze by dosyć zostało. Ale myśle jednak, że to prowokacjia (może się mylę). Co do wyboru pierwszego "poważniejszego" motocykla to polecam www.scigacz.pl (dość dobre opisy motocykli).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boze-sz nie robie sobie z nikogo jaj , poprostu chce maszyne bardziej do spanu niz jazdy wyscigowej , ja tam moge z choooperowcami jezdzic 80km/h :) chodzi mi tylko czy te modele ktore mi sie podobaja sa takie ze na 100% sobie z nimi nie poradze , czy jak sobie bede stopniowo na nim jezdzil to dojde do wprawy . Bo nie chce mi sie kupowac byle czego i potem tego sprzedawac ,kombinowac ... itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprostu chce maszyne bardziej do spanu niz jazdy wyscigowej

a co za roznica czy 600-tka czy 1000 ? laski pod dyskotekami i tak nie zobaczą róznicy ....

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprostu chce maszyne bardziej do spanu niz jazdy wyscigowej

a co za roznica czy 600-tka czy 1000 ? laski pod dyskotekami i tak nie zobaczą róznicy ....

 

Heh ,No Laski mozna zbajerowac ale czasami podjeżdzaja kolesie na innych 600tkach i wtedy moj 1000 sie wyrózni chodzi mi o tego Repsol Replike a tak poważnie to sladami tego gościa od r1 chyba tez jednak kupie tą cbr 600rr (skoro kazdy doradza ze jak juz to 600tka ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ladnie wybraleś, nie pierwszy moto HAYABUSE?!?!?!?!?!?!!? A jeździleś już na czymś czy tylko sie przejechaleś kilka razy. Ja ci proponuje na początek 500-ke jakąś a za jakiś czas coś mocniejszego 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jak chcesz zaszpanować to zawsze możesz sobie strzelic rolexa za 40 tysi...

 

powiem Ci też, że czasami śmiesznie to wygląda jak koleś wsiada na RR czy Buse a jest rzadki jak kupa ( nie umie jeździć)..... zapewniam Cię że każdy średnio wprawny jeździec na jakiejkolwiek 600 ( nie koniecznie ze znaczkiem R)będzie jeździł dookoła Ciebie jak będzie chciał... objedzie Cię na każdym zakręcie.

 

A co do szpanu. hmmm kiedyś może patrzyłem na motocykle a teraz większe wrażenie robi na mnie to co potrafi jeździec..... technika... więc będziesz mógł szpanować jako tako dopiero gdy opanujesz technikę jazdy na moto.

 

Cholercia szczerze to jakiś mało zorientowany jesteś..... a może akawarium za 40 tys :)

 

co do wyboru maszyny:

 

1.)Blaster ale masz rozrzut.... Busa Rr i jakiś tapczan... hmmm sam musisz zdecydować co lubisz.. frędzle czy kolorowy kombinezon.... szybką jazdę do przodu, super trakcję na zakrętach czy powolny cruising po mieście.....

 

2.) że masz prawo jazdy to o niczym nie świadczy, wszystko zależy od twoich predyspozycji, czy będziesz na siłach jeździć "choćby" 600......

 

Bez obrazy ale pierdo..sz jak potłuczony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ladnie wybraleś, nie pierwszy moto HAYABUSE?!?!?!?!?!?!!? A jeździleś już na czymś czy tylko sie przejechaleś kilka razy. Ja ci proponuje na początek 500-ke jakąś a za jakiś czas coś mocniejszego 8)

 

Tyle co na prawo jazdy , no chyba ze jak mailem z 15 lat to dawałem na komarze :) i motorynce . Proponujesz 500tke ale miedzy 500 a 600 chyba nie ma znacznej różnicy . A orientuje sie ktos ja sprawa wyglada z duzymi chooperami w stylu vtxa z tym tez jest taka kapa na poczatek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony to Cię rozumię, blaster. Masz 40 tys i chcesz świetny motocykl. OK. Mnie osobiście najbardziej podoba się z tej trójki CBR1000RR, szczególnie w barwach REPSOL'a. No palce lizać!!!

Tylko co zrobisz, jak będziesz nim szpanował, no bo do tego go potrzebujesz jak sam powiedziałeś, na każdym zakręcie gość na MZ ETZ 250 Cię wyprzedzi a Ty nie będziesz potrafił go wyprzedzić na krętej drodze. A wcale nie przesadzam, etką naprawdę można narobić wstydu jak się ją ma w bardzo dobrym stanie technicznym i ma naprawdę dobrą technikę jazdy. I nie boi szybkości.

I co ty wtedy zrobisz jak Cię objedzie gość na motocyklu za 1 500 zł??? i to kilkunastoletnim motocyklu???

Ja bym się chyba spalił ze wstydu, potem poszedł się napierdolić jak meserszmit w najbliższym pub'ie, potem wytrzeźwiał, kupił jakąś 600-tkę, ale z tych słabszych nie topowych RR i R6, nauczył jeździć, pojechał na Tor Poznań aby tam uczyć się od umiejących jeździć, a potem bym sobie kupił REPSOL'a i objeżdżał SZPANERÓW na super sprzętach - poprostu robiłbym z nich kompletnych .... (dokończ sobie sam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a różnica pomiędzy gs 500 a cbr 600 to jakieś tam biedne 50KM.. (500 o których wspominają panowie to 2 garowe nakedy chłodzone powietrzem których moc nie przekracza 50-55 KM a większość 600 (np. zx6r R6 cbr 600) to 4 garowe chłodzone cieczą "ścigacze" których moc raczej nie spada poniżej 100KM... czyli jest różnica między 500-600 i to wcale nie mała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...