Skocz do zawartości

Sprzęgło


Harry
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

CAŁE MOTO ZŁOŻONE :-) lecz mam problem ze sprzęgłem. Klamkę sprzęgła muszę naciskać obiema rękami a jak juz nacisnę to i tak mi nie wysprzęgla. Próbowałem wyregulować cokolwiek pod pokrywką ale to nic nie zmieniło. Czy ktoś wie co to może być ?? Czy możliwe że jest źle złożone sprzęgło, za grube nowe tarcze ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to nowe tarcze są za grube i trzeba je zakładać mieszając ze starymi. Może założyłeś wszystkie nowe i jedna tarcza wystawała z zabieraka sprzęgła. Mógł też zablokować sie ten ślimak (dźwignia pod deklem do której lnka sprzęgła jest podczepiona).

 

A ile luzu miał kosz od koła zamachowego (tego dużego zembatego koła)? bo może sotożek wszedł za daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie rozbieraj :) Motocykle z fabryki wychodziły na nowych tarczach to niby czemu teraz nagle masz coś zmieniać i rozbierać;)

 

do linki nalej troche oleju :P i sprawdź jak chodzi sprzegło:)

 

Co do regulacji to na nowych tarczach nie ma szans przeprowadzenia poprawnej regulacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mojemu musisz jeszcze raz zajrzec do sprzegla.

Zmierz grubosc tarcz sprzeglowych, nowych i starych, jezeli sa duzo grubsze sproboj jak kolega radzil zrobic na przemian, slyszalem ze niektore tarcze robiona sa bez trzymania jakichkolwiek wymiarow...

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszalem ze niektore tarcze robiona sa bez trzymania jakichkolwiek wymiarow

To niestety prawda. Gdy raz złożyłem sprzęgło na nowych tarczach, okazało się, że nie ma fizycznej możliwości wysprzęglenia...

Harry, pomierz dobrze wymiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.... wiecie bo jest tak :) niektóre tarcze sa oddawane bez obrubki ostatecznej nalezy je dotrzec we włąsnym zakresie :) wiem ze to nie najlepszy pomysł ale ja to robiłem tak:

Naciskałem sprzegło potem wbijałem 3 albo 2 i dawąłem duzo gazu tak 4-5 przejechałem kilak kółek po podwurzu i można było już wmiare normalnie wyregulować sprzęgło :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jak to jest, na nowych tarczach nie mogłem wcisnąć w ogóle sprzęgła, złożyłem sprzęgło tylko ze starych tarcz i chodzi miękko ale nie wysprzęgla. Czy jeżeli włożę na przemian będzie dobrze? Troszkę mnie to dziwi albo nie wiem o co chodzi w tym sprzęgle, jeżeli dołożę na przemian tarcze nowe i stare to będę mieć grubiej tych tarcz niż było na samych starych, a jeżeli będzie grubiej to mi wysprzęgli? Proszę o wyrozumiałość i wyjaśnienie hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze i ja sie podziele swoim bardzo podobnym problemem,w moim sprzęgle nie ma nowych tarcz a i tak nie moge ustawic sprzegła,albo nie moge go w ogóle wcisna albo raczka w ogóle nie odbija :| :?: ,co moze byc tego przyczyną,myśle czy dobrze poskładałem sprzegło ale wydaje mi sie że jest ok,miałem wcześniej 250,sprzegła tam nie rozbierałem ale przeprowadzałem regulacje i było git,poradzcie bo nie wiem co może byc a nie moge się doczekac aby przejechac sie a bez sprzęgła nie bede jej męczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...