Strzalek Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 A SX-em jak się jeździ? Swoim jeszcze nie jeździłem bo silnik jest do roboty b( już rozebrany) ale jeździłem na sprzetach kolegów i dla mnie sx to najlepsza seta bo jako jedyna ma dół a jeździłem z set wszytkim z różnych roczników i mam porównanie. Dlatego szukałem tylko i wyłącznie SXa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 15 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Wszystko ładnie i pieknie ale SX są u nas cholernie drogie :? jednak w Czechach cieszą sie złą opinią, dlatego ponoć są mniej cenione od japońców (sprawdzałem na różnych aukcjach i faktycznie tak jest. Może dlatego po KTM warto wybrać sie w te rejony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Może dlatego po KTM warto wybrać sie w te rejony2 zawodnikow z Zielonogórskiego crossteamu jezdzi po ktm do Czech.Twierdzą ze mozna wyrwac dobrą sztuke 125 w rocznikach 200-2003 o połowe tansze niz w polsce.Ciekawe jak to jest?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 15 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 2 zawodnikow z Zielonogórskiego crossteamu jezdzi po ktm do Czech.Twierdzą ze mozna wyrwac dobrą sztuke 125 w rocznikach 200-2003 o połowe tansze niz w polsce.Ciekawe jak to jest?! Dokładnie to samo słyszałem. Kiedyś zadałem to samo pytanie i ktoś odpowiedział mi że maszyna jest tyle warta, ile da za nią klient. W czechach KTM są nisko cenione i dlatego idą tanio, a w Polsce panuje fascynacja KTM-em i dlatego jest w ch*j drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Nie tylko w Polsce bo i w niemczech też KTM jest drogi. Pozatym to dobre moocykle które cały czas sie rozwijają anie tak jak np niektorzy japońscy konkurenci zmieniaja tylko kolory malowania bądź naklejek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Hmm a co sądzicie o KMX 200 ?? Wczoraj miałem okazje sie nią przejechac i śmiga super, ale dopiero od góry, ale ogólnie wrażenia baaardzo pozytywne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Hmm a co sądzicie o KMX 200 ?? Wczoraj miałem okazje sie nią przejechac i śmiga super, ale dopiero od góry, ale ogólnie wrażenia baaardzo pozytywne takie spokojniejsze enduro jak mtx200. Fajne w lekki teren i na miasto, ale do hardcore'u juz troszke gorzej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Pozatym to dobre moocykle które cały czas sie rozwijają anie tak jak np niektorzy japońscy konkurenci zmieniaja tylko kolory malowania bądź naklejek. Ale czy wobec takiej sytuacji są dużo lepsze? Czy te nowe rozwiązania wynikające z rozwoju firmy powodują że KTM bije konkurencję? Chyba nie ma takiej opinii że KTM jest wyższy o głowę od japońskich motocykli. Pytam z ciekawości a nie ze złośliwości. Bo to ciekawe, jeżeli KTM cały czas proponuje coś nowego a YZ,KX czy RM osiągnęły pewien poziom i tylko zmieniają kolory to coś powinno z tego wynikać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 to coś powinno z tego wynikać. To że nie mają pomysłów, nie rozwijają się sądzą że są wymiatacze a KTM jest szczebel wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 nie rozwijają się sądzą że są wymiatacze a KTM jest szczebel wyżej.szczebel wyzej ?? Chyba nie od nich tylko od tego co zaczynal...bo wlasnie teraz chyba ktm robiac sxf'a dorownal yzf, rmz czy crf?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 To że nie mają pomysłów:(co ty myślisz że siedzą sobie chłopaki z Hondy i rzucają pomysły co by tutaj zmienić? :) Jeśli producent wydaje co roku nowy model i nie wprowadza w nim znaczących zmian to znaczy że już nie ma co ulepszyć i dopracowywuje tylko szczegóły. poza tym nie rozumiem skąd wam sie wzieło że japońske koncerny nie wprowadzają zmian w nowe modele... moge dać przykład honde cr 125 '05, która w stosunku do modelu '04 ma cały nowy zawór wydechowy i zupełnie inne sterowanie nim. Teraz jest on tylko w pozycji otwarta/zamknęta, sterowany jest elektronicznie. Poza tym drugi bieg jest dłuższy niż w poprzednim modelu. Dodatkowo poszerzono tylną część ramy żeby był większy airbox a ingerencja w rame to już chyba poważna zmiana w stosunku do poprzedniego modelu. Inny jest jeszcze zapłon, głowica, dyfuzor, tłumik. Jeśli chodzi o podwozie, to wahacz jest lżejszy. Jeśli różnic między modelami szukacie wśród zdjęć na bikepics.com to powodzenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 bo wlasnie teraz chyba ktm robiac sxf'a dorownal yzf, rmz czy crf??Jeżeli chodzi o 250 4t to aktycznie ktm dał ciała. W innych pojemnościach jest tak samo dobry jak japonce a to jaki sprzęt ludzie wybieraja zależy od ich indywidualnych preferencji. Mi z 125 jeździ sie najlepiej SXem i dlatego go wziołem, innym moze sie lepiej jeżdzić KXem i wezmą kawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Jeżeli chodzi o 250 4t to aktycznie ktm dał ciała. Ojjj mi sie wydaje ze wlasnie SXF jest strasznie udany! Masa osob sie na niego przesiada. Pozatym to ze daje rade bylo widac na ostatnich mp w mx w Człuchowie! KTM'y byly caly czas w czolowce (Zdunek, Kurowski) razem w Yz250f. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Ojjj mi sie wydaje ze wlasnie SXF jest strasznie udany!Bo jest strasznie udany. Mi chodziło o tego wczesniejszego EXC 250 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Bo jest strasznie udany. Mi chodziło o tego wczesniejszego EXC 250 4TAj sorki zle zinterpretowalem Twoja wypowiedz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.