NiceTree Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Akurat w crossowej secie moc się wykorzystuje w 100%, co innego właściwości jezdne, trzymanie na zakrętach i takie inne duperele które zsumowane wpływają na czas bardziej niż moc. A uważam tak dlatego że w setkach MX się prawie zawsze odkręca manetę do końca albo w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 P.S i po co się wpierdalałeś z głupimi komentarzami eloelo?zeby taki jak ty mial zagadke. profesjonalisto z duzym doswiadczeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 zeby taki jak ty mial zagadke. profesjonalisto z duzym doswiadczeniem Aha. No to dziękuje za zagadke mistrzu kierownicy. I tym optymistycznym akcentem proponuje zakończyć naszą inteligentną wymiane poglądów w tym temacie. Jeżeli miałbyś jakieś zagadki dla mnie to zapraszam na PW , żebyś nie musiał nabijać sobie postów i zaśmiecać 4um. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 (chociaż dla mnie te 40KM to bardzo dużo) to ci sie tak wydaje przez pierwszy hmm tydzien ostrej jazdy :) potem juz zaczynasz widziec ze coraz czesciej odkrecasz manetke do oporu ;) moto cie czasem moze troche pociagnac czy cos ale manetke do oporu (nawet na torze w zakrecie) to po niedlugim czasie odkrecasz :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Ciekawy jestem adam czy wykorzystujesz te całe 40km...no jasne że tak ale wiadomo że nie na każdym odcinku toru bo to raczej nie możliwe i często niepotrzebne bo nie chodzi o to żeby robić dużo kurzu i hałasu, tylko żeby płynnie jechać w zakrętach bez nerwowych ruchów manetką. na prostej wykorzystuje całą moc, w długuch, piaszczystych łukach tak samo, przy lądowaniach z hop też. nie wykorzystuje pełnej mocy na hamowaniach :) w zakrętach bez band i kolein i tam gdzie są takie dziury że mnie telepie i ledwo utrzymuje kiere no i tam gdzie jeszcze nie mam do końca opracowanego toru jazdy i nie wiem jak mam ten fragment przejechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.