okonionen Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Witam,jestem nowy na forum,długo długo szukałem takiego portalu i wreszcie znalazłem!!! Pozdrawiam wszystkich i czekam na wasze opinie o moim enduro.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 kozackie enduro dla twardzieli :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Witam na forum. Mógłbyś napisać więcej o XR'ce? Jak się sprawuje, jaki masz rocznik, jeśli się orientujesz to coś cenach? W przyszłym roku planuje zakup tego moto, więc każda informacja się przyda. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonionen Opublikowano 9 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 a wiec mam rocznik 93,przejezdziłem nim cały sezon i zrobiłem ok 3000 km Moje wrazenia z jazdy tym motocyklem są b. dobre.Zjezdziłem 2 crossowe opony z tyłu (po asfalcie wcale nie jezdziłem)lasy pola i z 30% po torze motocrossowym.Mój styl jazdy jest raczej agresywny ,lubie trudne wyzwania ;) Motocykl ani razu mnie nie zawiódł.Zadnych problemów.Pali bez zadnego problemu,trzeba sie tylko wprawic przy odpalaniu zeby odpowiednio na wyczucie dobrze ustawic łopatke ssania mi pali z 1 kopa.Niestety motocykl jeszcze nigdy nie miał wymienianego tłoka i przyszła juz pora bo zaczał ostro brac olej.Do tej pory znalazłem kilka róznych firm oferujących tłoki .Ceny wachają sie od 100 do 200 euro ja sie chyba zdecyduje na tłok z pierscieniami firmy PROX ale nie za wiele wiem o tej firmie.Komplet kosztuje 100 euro,dosyc drogie sa uszczelki bo za komplet trzeba dac ponad 300zł. Filtr oleju 20zł ale mozna juz kupic za 10zł, filtr powietrza okolo 100 zł .Motocykl jest naprawde udany i wytrzymały Dla mnie osobiscie zaleta jest jego prosta konstrukcja i to ze nie ma tych wszystkich chłodnic i innych dupereli które przy pierwszym lepszym dzwonku sie niszczą.Miałem pare ostrzejszych wywrotek w sezonie i raz nawet pogiąłem Rentala no i teleskopy wytrzymały :D Ogólnie wywrotka sie konczy otrzepaniem cylindra z piachu wiec chłodzenie powietrzem jest w tym przypadku zaleta.Silnik sie nie przegrzewa nawet w upalne dni tylko trzeba dbac o poziom oleju.Miałem w planach sprzedaz tego motocykla i zakup LC4 ale juz wiem ze pozostane przy Hondzie.Polecam ten motocykl wszystkim którzy szukaja motocykla z 2 reki za rozsądne pieniądze (chociaz te modele Hondy nie sa wcale tanie za moja XR z 93 roku dawali mi 7000zł-nie sprzedałem!)Jezeli ktos szuka motocykla wytrzymałego,przeznaczonego do ostrej jazdy w terenie to xr-ka bedzie napewno dobrym wyborem, a ha duzo czesci do tego motocykla mozna kupic na niemieckim E-bay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 a jak zawiecha :?: daje rade na hopach takich nie za duzych :?:: ile wazy twoja koza :?: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 z tego co wiem to xr600 to można powiedzieć hard enduro z "tamtych lat"ale własnie napisz jak jest z ta masą, czy czuć ją w terenie? Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonionen Opublikowano 10 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 jezeli jezdzisz po trasach enduro ,lasach,polach ,itp itd to XR-ka zachowuje sie wspaniale.w ogóle nie czujesz jej masy,jednak na torze motocrossowym daje sie juz odczuc jej cieżar,nie jest az taka ociezala zeby sobie nie dawala rady ale duze hopki sa juz dla niej małym wyzwaniem...wszystkie łagodne skoki przelatuje bez najmniejszych problemów ale juz na tych ciężkich czuc te 130kg.Zawiecha jest w porzadku ma odpowiednia regulacje.Przód regulujesz twardosc-iloscią oleju tłumienie-pompujesz powietrze z tyłem jest podobnie z tym ze twardosc regulujesz skracaniem sprezyny amortyzatora poprzez dokrecenie 2 "tulei".Powiem jeszcze tyle ze czesto jezdze z kumplem który ma roczna Suzuki DRZ 400 i nie powiem zeby moja XR-ka w czyms znaczaco odstawała idzie jak równy z równym, no moze ttylko jak staniemy zeby sie napic i odpoczac to po przerwie on przyciska na starter i odjeżdża a ja musze sobie kopnąc :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 W przyszłym roku planuje zakup tego motoCzy napewno jesteś tego pewien?? po przesiadce z lajtowego mtxika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 mtx 125 ma ze 25 koni i ok 100 kilo wiec ma dobry gust i wybiera 600 ccm 4T poco ma brac 350 ktora ma podobna moc i troszke ciezsza tylko ze 4T to by byl bezses pozatym widze ze nie ma 14 lat i ze sobie poradzi z takim moto Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Dzięki okonionen za opis. Twój post jeszcze bardziej utwierdził mnie w zamiarze kupna tego sprzęta. Czy napewno jesteś tego pewien?? po przesiadce z lajtowego mtxika??Bez obaw. XR'ka to już nie rower, ale mam nadzieje, że podołam :-)mtx 125 ma ze 25 koni i ok 100 kilo wiec ma dobry gust i wybiera 600 ccm 4T poco ma brac 350 ktora ma podobna moc i troszke ciezsza tylko ze 4T to by byl bezses Wychodzę z tego samego założenia co Nitomen. i ze sobie poradzi z takim motoYeaah, thx :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 WitamXR-ką śmigam do jakiegoś czasu i jest super, w bandzie mamy trzy sztuki, wytrzymują nie samowite katusze, i kompletnie nic się dzieje.Sam miałem miałem delemat co zakupić, kręciłem się przy dr 350 ale nic ciekawego nie znalazłem, potem wpad mi w oko ładny ktm 620 i wtym samym czasie xr 650 r z 94 rokuWybór był trudny z jednej strony ktm – kultowy motocykl do jad off road mocny ale z kopniakiem z drugiej strony honda troszkę może i słabsza i odrobine cięższa ale zato trafił się żadki i świetny model z rozrusznikiem i zarejestrowany na dwie osobyDziś wiem że xr-a, to był świetny wybór, przede wszystkim tani w eksplatacji mocny nie zawodny.Jeśli nie będziesz brał udziału w żadnych rajdach profesjonalnych to gorąco polecam, do codziennych ostrych zabaw w terenie moto spełni twoje oczekiwania A może uda Ci się trafić na model HONDA XR650L był produkowany w latach 93-2000Głównie na rynek USA Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Może ktoś mi powie jak jest z tymi XR-kami, zarejstrowane są na 2 czy na 1 osobę.Coś chodzi mi po głowie zmiana na XR-kę, ale potrzebuję od czasu do czasu jechać nią gdzieś w 2 osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonionen Opublikowano 10 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 ja mam zarejestrowana na 1 osobe,ale wlasnie niedawno kupilem stopki dla pasarzera i bede przerejestrowywał ją na 2 osoby.Rozmawiałem z kumplem na stacji diagnostycznej i powiedział ze nie powinno byc wiekszych problemów tylko te stopki trzeba załozyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 To fakt Generalnie xr600 jest rejstrowana na jedną osobe i w orginale brak tylnych stopek dla pasażera, ale Polska to dziki kraj i zpewnością to żaden problem zarejstrować na dwie osoby.(Znajomy ma zarejstrowaną na dwie osoby a stopeka dalej nie ma) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonionen Opublikowano 11 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 globtdm-z tego co sie zorientowałem to jestes z Nidzicy. Ja jestem z Olsztyna a jak sam zauważyłes w kupie siła :D Ty juz robiles remont w silniku wiec doswiadczenie z XR-Y masz a ja własnie stoje przed wymiana tłoka wiec napewno bede sie do Ciebie kłaniał pop porady :D .A jak nas 4-rech jest i wszyscy tak chwalimy i kochamy swoje maszyny to moze bysmy jakis fanklub XR-ki zalozyli??? :Wczoraj znalazłem u SEBA-MOTO tłok prox-a za 460 zł muslisz ze to dobra cena?? oczywiscie tłok jest kompletny z pierscieniami i sworzniem. Mój tel 889 749 786 wiec jak bys mi puscił sms to miał bym z Toba lepszy kontakt nie tylko netowy ;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.