brugi Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Mam pare problemów w MZcie 251, a mianowicie: :!: Jak jade (z regóły na wysokich) to mi stzrela z tłumika aż iśkry lecą jak cholera :!: Jak dłużej pojeżdże to w gumie od gaznika zbiera sie paliwo i nie wkreca sie na obroty dopiero jak spószcze to paliwo Jak coś mi sie przyponmi albo pojawi sie nowy problem to bede pisał na bierząco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 sorawdz kondensator,może masz uszkodzony i silnik nie spala całego paliwa co może byc(tak mi się wydaje) także przyczyna zbierania sie palwa w gazniku,mozesz także zmieni świeece,sprawdzi przewód i fajke.,no bo zapłon masz chyba elektroniczny i chyba sie nie przestawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 9 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Doszłem już do tego :] To wina gażnika nie dostawał powietrza a jak sciagłem gume to dostawał ale jak jeżdziłem z dużą predkoscia to dostawał znowu za duzo i strzelał. Ale nie wiem czemu nie moge dobrze odpowietrzyć pzredniego hampla raz łapie a raz nie a z odpowietrznika wylatue ciagle tylko płyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toomkk Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 w ksiąrzce obsługi jest napisane że jeśli sie zostawi odkrecony zbiorniczek to hamulec sam sie odpowietrzy, ale ja tego nie sprawdzałem, może to coś innego niż zapowietrzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 zmniejsz poziom paliwa w gazniku a w pierwszym rzucie opusc igilce, przyspieszyl rowniezbym zaplon i wowczas zobaczyl co sie dzieje...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 co do gampla to niekoniecznie moze byc zapowietrzony sam zacisk !! po pierwsze poruszaj przy odkreconym odpowierzniku kierownica- aby zacisk byl pod roznym katem i wszystkie powietrze ktore moglo gdzies zostac wyplynelo. pozniej zakrec odpowietrznik i wciskaj wielokrotnie dzwignie papki hamulcowej w celu (moze pod tloczkiem byc powietrze ) najlepiej gdybys tez wciskal dzwignie ustawiajac papke w roznych polozeniach (oczywiscie takich aby nie zalapala powietrza ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 qrde mam podobny objaw z tym paliwem tzn tez mi sie zbiera w gumie wchodzącej do puszki filtra powietrza i teraz moje pytanie : ta czarna guma nachodzi na gaznik i jest na niej założony "pierscionek" który słuzy do tego zeby ta gumka mocno siedziała na gazniku ja mam to dośc mocno skręcone i teraz powiedzcie mi czy faktycznie winna moze byc ta zbyt mocno osadzona guma przez co zbiera sie tam to paliwo i mam dziwny objaw od dłuższego czasu strasznie obkopcona swieca sprawdzałem juz wszystko filtr jest nowy gazniki zakładałem inne robiłem rózne kompbinajce z iglicą itp. i nic dodam ze moto dobrze wkręca sie na wysokie obroty ogólnie silnik ładnie pracuje do czasu kiedy swieca maksymalnie sie obkopci dostaje przebicia i koniec silnik zaczyna przerywac i trzeba wkrecic inną swiece :-/ [ Dopisane: Środa, 12 Październik 2005, 17:15 ]no niestety to nie wina gumy :D byłem w garazu poluzowałem ją wykręciłem swiece wyczysciłęm załozyłem i zapaliłem motor silnik popracował z 4-5 min i co sie okazało po wykręceniu świecy obkopcona :cry: nie wiem dlaczego, brak pomysłów moze jakies sugestie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 na moje nie wprawne oko to pusicił uszczelniacz i bierze ci olej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 włąsnie tez sie nad tym zastanawiałem ale myslałem ze jak pósci uszczelniacz od lewej strony tj. ze paliwo bedzie sie mieszac z olejem a sprawdzałem olej jest czysty nie wali benzyną (byc moze sie myle ze tak powinno byc ) i jeszcze jest jeden dziwny objaw dosc troszke dymi nie jest to czarny dym myslałem ze leje za duzo oleju do paliwa ale tak nie jest gdyz parę razy wlałem troszke mniej niz powinno byc i dalej kopci tak samo hmm moze faktycznie bierze olej :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toomkk Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 jeśli jeździsz na zabogatej mieszance to ten olej może sie odkładać w tłumiku i później nawet jak zalejesz uboższą mieszankę to może dymić, szczególnie jeśli jeździsz tak że tłumik słabo sie nagrzewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Pewnie masz to co ja bo u mnie (tak mi sie zdaje) ze to jest miszanka paliwo/powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 jestem pewien ze to nic wspólnego z mieszanką kombinowałem juz z poziomami iglicy ustawiłem na najuboższą mieszanke i nic dalej swieca po paru km. jest obkopcona a jesli powiedzmy rzeczywiscie zaczoł puszczac uszczelniacz od strony sprzegła to mogło by to powodowac branie oleju przez silnik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 no jest to bardzo możliwe ale wtedy by niemiłosiernie dymiła i nie wkrecała by sie raczej na obroty.A ja nie mówie o iglicy tylko o takiej sróbce w gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 no ok ale mówie ze ustawiłem najuboższą mieszanke i nawet to nic nie pomogło a co do kopcenia to dosc mocno kopci na postoju na wolnych obrotach podczas jazdy juz troszke mniej wiec cos jest nie tak a napewno nie leje za duzo oleju do paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 simmeringi do wymiany....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.