hz10 Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 tak więc mam na wydanie ok 16tyś i mysle nad ktm ale moze polecicie coś innego :roll: aha moje wymagania to 4t i min 400cm3 głównie latanie po lesie polach i takie tam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 620 LC4 i amen w tym temacie :mrgreen: za 16 kola masz z okolic 2000 roku a pytanie zasadnicze z rejestracja czy bez ?? jak bez to za 16 mozna trafic 520 EXC Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Za 17tys masz Ktm-a exc 450 z 2002 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=66617782za 16,5 ktm-a 625 Lc4 Six Dayshttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M109387 Ale wg mnie to będzie świetny sprzęt:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M97929Części tańsze od ktm-ow, dobrze znany prosty i wystarczająco mocny silnik, w tej cenie dobry rocznik, dobre zawieszenie! Myślę że taki motocykl powinien ci podpasować :) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 czesci do KTM nie sa drozsze niz do japoncow i wcale nie psuja sie tak jak kazdy mowi zasiegalem opini u kilku osob nikt nie nazeka ze mu sie psuje a kazdy chwali moc i zawieszenie TTR jest troszke przereklamowana Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 7 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 no fajnie poszukałem tu i tam i wiekszość moto albo niezarejestrowane albo bez prawa rejestracji 8O a mnie zależy żeby wszystko było zgodnie z prawem bo do odcinków specjalnych mam kawałek po asfalcie i nie chce spotkań ze smutnymi panami :lol: i jeszcze mam pytanie czy opłaca sie rozglądać za drz400 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 w jednosladzie bylo jako supermoto nic specialnego ot zwykle enduro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 8 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 czyli będe sie rozglądał za ktm tak jak myślałem na początku bo co do yamachy to jakoś uprzedzony jestem :-) moze dlatego ze juz miałem :? tylko dlaczego jest tyle potencjalnych lewych motocykli :?: a i jesze jedno czy ciężko przerobiś supermoto na enduro wiem że tżeba wymienić koła ale słyszałem ze zawieszenie też jest inne więc jak to jest naprawde czy opłaca sie przerabiać czy lepiej kupić od razu orginał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 a i jesze jedno czy ciężko przerobiś supermoto na enduro wiem że tżeba wymienić koła ale słyszałem ze zawieszenie też jest inne Zawieszenie ma bardziej uliczną charakterystykę, kołą to oczywiscie 17calowki, silnik ma zwykle zmienione przełożenie....to najważniejsz rzeczy jeśli chodzi o przeróbki. Oczywiście razem z kołami w parze idą większe tarcze hamulcowe. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 EXC 450... Chyba, że chcesz też po asfalcie to nie. Sam zamierzam po XT na EXC 450 wsiadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gepardek Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Głupi wałek od kopki w KTMie potrafi kosztować minimum 700zł!To mało? To niezłe motocykle, ale jak się coś wysypie, to jest prawdziwy dramat.Moim zdaniem TTR jest super i jest ciężka do pobicia. Oczywiście, wszystko zależy od stylu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 mysle ze taki walek do japonca nie kosztuje mniej tu np . walek zdawczy skrzyni biegow do KLR 650 kosztuje wlasnie ok 700 zl Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 9 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 oj cos tanio ten wałek jak kolega kupował do dr koło 2 biegu to zapłacił 100 euroale tżeba sobie powiedziec że dostępność części zamiennych używanych do ktm raczej nie istnieje a do dr jest pełno bo to stary motocykl 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 no z tym sie zgodze ale tam sie raczej nie psuje nic wszystko zalezy od stanu i poprzednich wlascicieli Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 11 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=65885871 jestem zainteresowany tym sprzetem ale zniechęca mnie to że będe musiał przerabiać koła :twisted: :twisted: a w ogóle to co o tym sądzicie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Te motocykle są super i w miare tanie w utrzymaiu, lżejsze i dużo mocniesze od DR. Jeżeli interesuje Cie taki motocykl na normalnych kolach to moge Ci zaoferować eż lc4 i to 640 a nie 620 i też z 2000 roku i nawat ciut taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.