Skocz do zawartości

Gas Gas


grayfox
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no okazało sie że ich sprzęty miały jakieś wady fabryczne :P coś takiego dyskwalifikuje od razu te motocykle jako wyczynowe. rozumiem że pewnie dostali je od sponsora z dużą zniżką itp ale po co im motocykle na których nie mogą osiągnąć dobrych wyników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :roll:

napiszę tak bardzo dobrze że jest w końcu firma która próbuje wejść profesjonalnie na nasz rynek , Gas to motor który jest : lekki, skręcajacy,mający normalne zawiasy i jeżdzi z dołu ma tez jak każdy kto zaczyna wiele niedoróbek , ale na zawodach stoi TIR dla Polaków a KTM ma swój team w ciężarówce wożącej na codzień kiełbasę tak było na sześciodniówce, moi młodsi koledzy zaczynający karierę sportową maja też swój team a Każdy Trening Mechanik ma 3 zawodników których nie uczył jeżdzić i nie inwestuje w naszą kadrę tylko namawia 3 wyjątkowo dobrych zawodników i zajmuje 3 miejsce a taki sposób nic nam na przyszłośc nie da.

Ja mam gasa :P 250 i jestem wyjątkowo zadowolony :lol: mam też ktma i jest za ciężki a white power nie nadaje się jako zawias do niczego mam czarne pdsy i złote i po tuningach czyli spesy i gas to marcochem i ohlinsem przebija od razu.

Podobno 125 jest rzeczywiście za słaba silnikowo ale dajcie komuś kto się stara trochę czasu bo od razu to jest ciężko mieć coś naj.

Moim zdaniem jeżeli najlepszy Polski zawodnik Maciek Wróbel zabiera sieza coś to chyba zrobi to dobrze. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z RSMAX2 :_)

A w moim odczuciu, zwyczajnie lepiej się ogląda zawody enduro. Dominacja niebiesko - pomarańczowa nie daje za duzo frajdy z oglądania różnych maszyn i zwyczajnie robi sie nudno. I cieszę się, że GG mocno próbuje mocno wstąpić pomiędzy dominujących.

 

Pozdrawiam.

 

P.S. Jeden jedyny TM na enduro w Ostródzie, a ile więcej miałem frajdy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gas to motor który jest : lekki, skręcajacy,mający normalne zawiasy i jeżdzi z dołu

ale wyczynowy motocykl który ma wygrywać w zawodach rangi mistrzostw świata nie wystarczy żeby był lekki skręcający, z normalnym zawieszeniem, tylko ma być maksymalnie odciążony, super skręcający, z doskonałym zawieszeniem i silnikiem lepszym od pozostałych.

jak byłem na mistrzostwach europy w motocrossie to Polscy zawodnicy nie mieli czego tam szukać bo ich dwusuwy były cięższe od 4t konkurencji no a moc to wiadomo że mają niższą.

ma tez jak każdy kto zaczyna wiele niedoróbek

no to czemu akurat Polacy mają jeździć na sprzętach które mają niedoróbki? w sporcie nie ma miejsca na takie rzeczy

 

Ja mam gasa  250 i jestem wyjątkowo zadowolony

a jesteś zawodnikiem czy tylko tak sobie jeździsz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z RSMAX2 :_)

 

P.S. Jeden jedyny TM na enduro w Ostródzie, a ile więcej miałem frajdy:)

 

TM wydaje się że lata świetności ma za sobą, a szkoda. Firma jakby spoczęła na laurach.

Ciekawe czy tak samo nie będzie z Gas Gas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesteś zawodnikiem czy tylko tak sobie jeździsz?

 

wiec co śmieszne jeżdze już bardzo bardzo długo mam tytuł mistrza polski i wiele pucharów z zawodów.

To co pisze to jest stwierdzenie faktów bo na razie nie ma innej firmy jak Gas która zainteresowała by się naszymi zawodnikami, a co do zawodów w motocrosie o których piszesz to zupełnie inny sport inne motory inne moduły .

Czy wiecie że gas ma przełącznik zmieniający moduł zapłonowy na próbe i na ciężki teren, a to czasem pomaga.

Zawieszenie gasa to poezja on ma zawieszenie w porównaniu do KTMa genialne i się naprawde prowadzi a co z tego że KTM ma silnik szpiczasty jak się nie prowadzi a jego zawiasy można porównac ze stylami od łopaty.

To co piszesz o czterosówach w klasie małej czyli 250 4T i 125 2T to jest wyrazny zamch na 125, bo jak ma 125 wygrać z 250 , moim zdaniem chodzi o to aby wykluczac w sposób naturalny motory 2T łącząc je w klasy z mocniejszymi 4T, teraz Mateusz Bembenik jadący na gas gasie w tej klasie jest pierwszy na 2T ale przed nim są 3-4 czterosówy i jak on ma z nimi wygrać , wygra zmieniając motor na 4T, więc jednego 2T znowu będzie mniej

pozdrawiam i dziękuje za dyskusje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój koleszka zakupił sobie GAS GASa 250 2T wersja Enduro, nie znam dokładnie oznaczenia.

No i zrobiłem sobie na tym moto rundke, wrażenia miałem bardzo sympatyczne. Tę sprzęt daje radę.

Pierwsze co mnie uderzyło to lekkość w porównaniu z moim, prawie jak bym się przesiadł na rower.

Mocniejsze hamulce niż u mnie, wszystko chodziło precyzyjnie jak to w nówce. A co dalej, czas pokaże.

Dziwnie natomiasr mi się siedziało, może to wina niskiej kierownicy.

 

No i spodziewałm się, że będzie to większy dzikus jeśli chodzi o moc i jej przebieg.

Tyle się nasłuchałem o narowistości ćwiar 2T może to dlatego, że to Enduro a nie Cross.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

 

Co sądzicie o motocyklu Gas Gas??

bywaja gorsze :-D

Chyba jeszce nie było tematu o tym motcylu.

byly conajmniej ze trzy

Spotkał sie już ktoś z tym?

 

tak przez pol roku 7/24 :roll:

 

 

 

jestes z Zywca to podjedz do Pietrzykowic do Macka Kani to Ci opowie o nich a jak masz wieej czasu to zawitaj do Bielska

 

Co do motocykli, ceny ich a Polski rynek byly ustalane aby mogly walczyc z KTM-em czy Yamaha

 

przelaczniki map zaplonow staly sie standartem modeli 2006 , wczesniej mozna bylo zamowic w katalogu akcesoriow( francuski importer GG)

silniki 125 to nic innego jak yamaha 125 2T z jej wadami tj pekajacy cylinder przez co zacieral sie tlok itp.. , zmieniono dostawce i prawdopodobnie niebedzie juz problemow z ta jednosta

co do zawieszen: jak widac na MS i ME wszyscy startuja na Marccochi(tytanowa powloka) a nie na Ohlinsie (700e drozszy) w dodatku najnizyszy model :? , mocowanie tylnego amortyzatora wq.. najbardziej spkojnych ludzi , nima bata zawodnik na PKC-u sam go niewymieni :D

aluminiowe tylne ramy mozna sobie powiesic na scianie , odrazu do pana Kazia z flaszka isc i zrobic podobna kopie ale stalowa , poszycia siedzen i samo siedzenie bardzo zlej jakosci ( cale szczescie ze gwarancja)

to tyle wad hiszpanskiej mysli technicznej , w sumie za ta cene to i tak warto , importer polski sukcesywnie usuwa wady, podobno hiszpanie maja zmniejszyc produkcje kosztem podniesienia jakosci :-D

co do silnikow 4T jest mozliwosc zamowienia walkow sportowych innych map zaplonow itp dupereli co z tego jak istnieje "efekt phantom" :-D

 

ps niezapomnijcie po pierwszej jezdzie gorskiej podociagac szprych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...