grayfox Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Witam!!! Co sądzicie o motocyklu Gas Gas?? Chyba jeszce nie było tematu o tym motcylu. Spotkał sie już ktoś z tym? Ponoć są tu świetne motocykle 2t. Chyba nawet nasz team na six days na nich startował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Chyba nawet nasz team na six days na nich startował.Podpisali umowe wiec nie bylo wyjscia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 strasznie padaja te sztuki !! Świderskim sie rozleciały, a 125 dopiero jak sie rozkreci na czesci pierwsze i skreci samemu to dopiero mozna latac!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 no okazało sie że ich sprzęty miały jakieś wady fabryczne :P coś takiego dyskwalifikuje od razu te motocykle jako wyczynowe. rozumiem że pewnie dostali je od sponsora z dużą zniżką itp ale po co im motocykle na których nie mogą osiągnąć dobrych wyników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RSMAX2 Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Witam :roll: napiszę tak bardzo dobrze że jest w końcu firma która próbuje wejść profesjonalnie na nasz rynek , Gas to motor który jest : lekki, skręcajacy,mający normalne zawiasy i jeżdzi z dołu ma tez jak każdy kto zaczyna wiele niedoróbek , ale na zawodach stoi TIR dla Polaków a KTM ma swój team w ciężarówce wożącej na codzień kiełbasę tak było na sześciodniówce, moi młodsi koledzy zaczynający karierę sportową maja też swój team a Każdy Trening Mechanik ma 3 zawodników których nie uczył jeżdzić i nie inwestuje w naszą kadrę tylko namawia 3 wyjątkowo dobrych zawodników i zajmuje 3 miejsce a taki sposób nic nam na przyszłośc nie da. Ja mam gasa :P 250 i jestem wyjątkowo zadowolony :lol: mam też ktma i jest za ciężki a white power nie nadaje się jako zawias do niczego mam czarne pdsy i złote i po tuningach czyli spesy i gas to marcochem i ohlinsem przebija od razu.Podobno 125 jest rzeczywiście za słaba silnikowo ale dajcie komuś kto się stara trochę czasu bo od razu to jest ciężko mieć coś naj.Moim zdaniem jeżeli najlepszy Polski zawodnik Maciek Wróbel zabiera sieza coś to chyba zrobi to dobrze. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grey_cinnamon Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Zgadzam się z RSMAX2 :_) A w moim odczuciu, zwyczajnie lepiej się ogląda zawody enduro. Dominacja niebiesko - pomarańczowa nie daje za duzo frajdy z oglądania różnych maszyn i zwyczajnie robi sie nudno. I cieszę się, że GG mocno próbuje mocno wstąpić pomiędzy dominujących. Pozdrawiam. P.S. Jeden jedyny TM na enduro w Ostródzie, a ile więcej miałem frajdy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Gas to motor który jest : lekki, skręcajacy,mający normalne zawiasy i jeżdzi z dołu ale wyczynowy motocykl który ma wygrywać w zawodach rangi mistrzostw świata nie wystarczy żeby był lekki skręcający, z normalnym zawieszeniem, tylko ma być maksymalnie odciążony, super skręcający, z doskonałym zawieszeniem i silnikiem lepszym od pozostałych.jak byłem na mistrzostwach europy w motocrossie to Polscy zawodnicy nie mieli czego tam szukać bo ich dwusuwy były cięższe od 4t konkurencji no a moc to wiadomo że mają niższą.ma tez jak każdy kto zaczyna wiele niedoróbek no to czemu akurat Polacy mają jeździć na sprzętach które mają niedoróbki? w sporcie nie ma miejsca na takie rzeczy Ja mam gasa 250 i jestem wyjątkowo zadowolony a jesteś zawodnikiem czy tylko tak sobie jeździsz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Zgadzam się z RSMAX2 :_) P.S. Jeden jedyny TM na enduro w Ostródzie, a ile więcej miałem frajdy:) TM wydaje się że lata świetności ma za sobą, a szkoda. Firma jakby spoczęła na laurach. Ciekawe czy tak samo nie będzie z Gas Gas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Ciekawe czy tak samo nie będzie z Gas Gas. Gasy jeszcze nie miały lat świetności, ale kto wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RSMAX2 Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 a jesteś zawodnikiem czy tylko tak sobie jeździsz? wiec co śmieszne jeżdze już bardzo bardzo długo mam tytuł mistrza polski i wiele pucharów z zawodów.To co pisze to jest stwierdzenie faktów bo na razie nie ma innej firmy jak Gas która zainteresowała by się naszymi zawodnikami, a co do zawodów w motocrosie o których piszesz to zupełnie inny sport inne motory inne moduły .Czy wiecie że gas ma przełącznik zmieniający moduł zapłonowy na próbe i na ciężki teren, a to czasem pomaga.Zawieszenie gasa to poezja on ma zawieszenie w porównaniu do KTMa genialne i się naprawde prowadzi a co z tego że KTM ma silnik szpiczasty jak się nie prowadzi a jego zawiasy można porównac ze stylami od łopaty.To co piszesz o czterosówach w klasie małej czyli 250 4T i 125 2T to jest wyrazny zamch na 125, bo jak ma 125 wygrać z 250 , moim zdaniem chodzi o to aby wykluczac w sposób naturalny motory 2T łącząc je w klasy z mocniejszymi 4T, teraz Mateusz Bembenik jadący na gas gasie w tej klasie jest pierwszy na 2T ale przed nim są 3-4 czterosówy i jak on ma z nimi wygrać , wygra zmieniając motor na 4T, więc jednego 2T znowu będzie mniejpozdrawiam i dziękuje za dyskusje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Mój koleszka zakupił sobie GAS GASa 250 2T wersja Enduro, nie znam dokładnie oznaczenia.No i zrobiłem sobie na tym moto rundke, wrażenia miałem bardzo sympatyczne. Tę sprzęt daje radę.Pierwsze co mnie uderzyło to lekkość w porównaniu z moim, prawie jak bym się przesiadł na rower. Mocniejsze hamulce niż u mnie, wszystko chodziło precyzyjnie jak to w nówce. A co dalej, czas pokaże. Dziwnie natomiasr mi się siedziało, może to wina niskiej kierownicy. No i spodziewałm się, że będzie to większy dzikus jeśli chodzi o moc i jej przebieg. Tyle się nasłuchałem o narowistości ćwiar 2T może to dlatego, że to Enduro a nie Cross. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Witam!!! Co sądzicie o motocyklu Gas Gas??bywaja gorsze :-D Chyba jeszce nie było tematu o tym motcylu. byly conajmniej ze trzy Spotkał sie już ktoś z tym? tak przez pol roku 7/24 :roll: jestes z Zywca to podjedz do Pietrzykowic do Macka Kani to Ci opowie o nich a jak masz wieej czasu to zawitaj do Bielska Co do motocykli, ceny ich a Polski rynek byly ustalane aby mogly walczyc z KTM-em czy Yamaha przelaczniki map zaplonow staly sie standartem modeli 2006 , wczesniej mozna bylo zamowic w katalogu akcesoriow( francuski importer GG)silniki 125 to nic innego jak yamaha 125 2T z jej wadami tj pekajacy cylinder przez co zacieral sie tlok itp.. , zmieniono dostawce i prawdopodobnie niebedzie juz problemow z ta jednostaco do zawieszen: jak widac na MS i ME wszyscy startuja na Marccochi(tytanowa powloka) a nie na Ohlinsie (700e drozszy) w dodatku najnizyszy model :? , mocowanie tylnego amortyzatora wq.. najbardziej spkojnych ludzi , nima bata zawodnik na PKC-u sam go niewymieni :D aluminiowe tylne ramy mozna sobie powiesic na scianie , odrazu do pana Kazia z flaszka isc i zrobic podobna kopie ale stalowa , poszycia siedzen i samo siedzenie bardzo zlej jakosci ( cale szczescie ze gwarancja) to tyle wad hiszpanskiej mysli technicznej , w sumie za ta cene to i tak warto , importer polski sukcesywnie usuwa wady, podobno hiszpanie maja zmniejszyc produkcje kosztem podniesienia jakosci :-D co do silnikow 4T jest mozliwosc zamowienia walkow sportowych innych map zaplonow itp dupereli co z tego jak istnieje "efekt phantom" :-D ps niezapomnijcie po pierwszej jezdzie gorskiej podociagac szprych ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.