squash Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 ...WITAM...Kożystałem sobie z mojego GPZ-ta i po pewnym czasie przestał sie słuchać :P zaczoł pukać (na luzie puka tylko między 2-3tyś obrotów(przy schodzeniu z obrotów)) przy jęździe jest tragedia :cry: stuka i puka jak tylko może, i przy wkręcaniu się na obroty i przy schodzeniu, nie ma siły wejść wyżej niż 5tyś obrotów. Motorek ma przebieg 60 000 km więc myślałem że to rozżąd ale zaczoł pukać w ciągu 5 min a rozżąd by się pierdzielił dłuższy czas. Troche sie uczyłem jeździć na kółeczku więc go szarpałem z gazu (nie ze zprzęgła) więc czy mogą to być czpiony przy tłokach??? albo co się innego może schrzanić???? I gdzie to można dokupić prucz bazarów??? Prosze pomocy!!! Jedyne szczęście że sezon sie kończy, ale motorek chciałbym mieć sprawny....POZDRO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 a jak tam z cisnieniem oleju? Moze to ktoras panewka. Jak jezdziles na koleczku, to moze pompa nie zaciagnela oleju no i .... gruz. Jezeli to panewka to nie raqdze jezdzic bo rozbije korbowod, a i wal albo do szlifu, albo jakis inny. Ale nie wiem czy to na 100% . Musialbym posluchac jaki jest odglos tego pukania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squash Opublikowano 2 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 W sumie to bardzo możliwe bo wiele razy mi sie zapaliła kontrolka ciśnienia oleju ale to też chyba by sie psuło przez dłuższy czas... czy nie???To sie stało na treningu (jazdy na kułeczku) wszystko było O.K. a tu nagle po którejś gumie jak nie zacznie napie...... :cry: poprostu kaszana. A stukot jest taki głuchy nie jak dzwonienie łańcuszka, i wydaje sie że słychać go z góry (ale tylko sie może tak wydawać).Prosze jeszcze więcej sugestji i podpowiedź gdzie to dokupić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 proste pytanie sprawdzałeś poziom oleju :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squash Opublikowano 2 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 oleju miałem do połowy skali (na nowy sezon miałem zmienić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 No moze i byc tulejka w korbowodzie, czy co tam masz, na sworzniu tloka. Jak bedzie luz to tlok bedzie walil w glowice. Panewka to taki metaliczny stuk ale z dolu silnika. Jak ci sie zapalila kilka razy kontrolka oleju, to wtedy panewka mogla sie obrocic w zamkach , a teraz sie juz kreci w korbowodzie, i stuka. :P Ale glowy za to nie dam. Mozesz jeszcze sciagnac pokrywe zaworow i zobaczyc co tam jest ciekawego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squash Opublikowano 2 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 To jak panewka się ukręciła to i wał jest do wymiany??? Na takim stukającym przejechałem jakieś 8km(do domu). I gdzie to można dokupić??? Bo jak zaczne rozbirać mój motor to na całego :lol: . [ Dopisane: 02-10-2005, 14:59 ]Mam kolejne pytanko: Czy 1000zł to dużo czy mało za cały silnik bez gaźników(powiedzmy że w stanie dobrym, z papierami). Oczywiście do GPZ 500S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebJaw Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 To jak panewka się ukręciła to i wał jest do wymiany??? Na takim stukającym przejechałem jakieś 8km(do domu). I gdzie to można dokupić??? Bo jak zaczne rozbirać mój motor to na całego :lol: . [ Dopisane: 02-10-2005, 14:59 ]Mam kolejne pytanko: Czy 1000zł to dużo czy mało za cały silnik bez gaźników(powiedzmy że w stanie dobrym, z papierami). Oczywiście do GPZ 500S. Jeśli silnik jest naprawde dobry to cena 1000 zł jest bardzo odpowiednia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 squash spójrz na swoj avatar to będziesz wiedział co się stało :P :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squash Opublikowano 3 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 I co teraz mam szukać co to jest ten "avatar". Jestem nowy nie wiem co to jest :? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 ta ftoka obok na ktorej lecisz na gumie 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squash Opublikowano 3 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Czyli co 8O jak sie lata na gumie to panewki sie ukręcają :P :?: ;) Szczeże mówiąc to możliwe jeżeli sie zarzyna 17 letni motorek. Oj żeby ta dzisiejsza młodziesz miała troche oleju w głowie, albo chociaż w silniku :lol: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Jak sie jezdzi na kolku to zwykle tak bywa (choc nie zawsze) ze sie panewki przycieraja. Musialbys przerobic zasilanie pompy oleju tak jak masz w samochodach ciezarowych pracujacych w terenie :( . Sa dwa smoki i zalezy czy samochod zjezdza z gorki , czy podjezdza to ciagnie jeden lub drugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Oj żeby ta dzisiejsza młodziesz miała troche oleju w głowie, albo chociaż w silniku Laughing . to by umiała pisać po polsku,a tak w ogóle to w tym silniku lubią pękać magnesy w magnecie, chociaż w twoim przypadku to raczej nie będzie to pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squash Opublikowano 8 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Sorry za to "sz"A co sie będzie działo jeżeli będe jeździł z jednym magnesem mniej w magnecie. Żeczywiści jeden pękł i wygląda jak gruz. Czekam na odpowiedź. ...POZDRO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.