Kinio Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 Mam mały problem z elektryką w Kawie GPZ 600R ,moduł zapłonowy jest o.k.,prąd do cewek dochodzi jednak nie ma iskry na świecach./ wszystkich 4ech/ :( Podejrzewam o brak współpracy cewki,jak je sprawdzić. Pozdro Kinio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 sprawdż nadajnik impulsów dla cewek, może rozpięła sie wtyczka. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinio Opublikowano 1 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 wtyczka jest zapięta,napięcie jest .I znów wrócę do cewek.Jak zapłon jest wyłączony prad jest tylko na "plusie"/czerwony przewód/ jak przekręce zapłon jest też na '"minusie"/czarny/.Czy tak powinno być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Czy tak powinno być? tak moze byc, ale to zalezy od polozenia walu. cewka dla pradu stalego to... kawalek drutu i jezeli "przerywacz" jest otwarty (czyli czarny wisi w powietrzu), to moze pojawic sie tam +. zrob tak: zdejmij (koniecznie, aby nie uszkodzic modulu) przewod czarny z cewki, podaj tam kabel z minusem i przy odejmowaniu go z zacisku cewki powinna byc iskra na swiecy. jezeli jest - cewka, kabel, fajka swieca - sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinio Opublikowano 3 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Zrobiłem tak jak mówiłeś-cewka jest dobra.Jak sprawdzić impulsator i moduł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 ja mialem to samo, prad do cewki dochodzil ale juz iskry na swiecach nie bylo. Niestety okazalo sie ze padł moduł. Za naprawe zaplacilem 200zl.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskółeczka Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 sądziłem ,że moduł jest dobry bo miał prąd , :oops: to musiało się kiedyś zdarzyć, wysłałem posta na loginie żony :? Kinio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Powinienes sie skonsultowac z serwisowka - tu nie ma zadnego specjalisty od elektroniki motocyklowej, choc Mlody VFR moglby sie wyspecjalizowac - jest w koncu najblizej tych zagadnien.Z opowiadan kolegow elektronikow wiem ze nie jest to strasznie skomplikowane.Jak chcesz odpowiedz szybko, a nie masz serwisowki to musisz napisac na precle ( pl.rec.motocykle ) do R2D2. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 impulsator sprawdza sie (na sucho) mierzac jego rezystancje. powinna ona wynosic kilkaset ohm. ile, to zalezy od typu. ja najczesciej spotylakem sie z wartosciami od 200 do 600 ohm. poniewaz impulsatory sa 2 i z silnika wylazi wtyczka mozna sie spotkac z 3 lub 4 pinami w niej. jezeli wtyczka jest 3, to znaczy, ze jeden przewod jest wspolny do obu impulsatorow (wejscie) natomiast sygnal powraca osobnymi przewodami z kazdego z nich (wyjscie). miedzy jakimi kolorami przewodow masz mierzyc rezystancje musisz sprawdzic w serwisowce niestety. innym wyjsciem jest zdjecie dekla i wtedy bedziesz mial kawe na lawie :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinio Opublikowano 4 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 mam impulsator w domu :-D .pomierzyłem na obu jest 342 ohm, pora chyba na najgorsze, :( , moduł Typ modułu 211119-1219 LOT NO;7N01, ile powinien mieć ohm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.