Skocz do zawartości

Stożkowy filtr powietrza...


piotr7557
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie da. Poprawi sportowy wizerunek sprzętu. Wizualnie. Nic pozatym. Filtry nie markowe maja większy przepływ powietrza, ponieważ mają żadszą siatkę i wpuszczaja do silnika więcej powietrza jak równiez wiecej syfu. Jak chcesz filtr który poprawi osiągi, to kup K&N, lub Kingdragon. Ale za nie zapłacisz nie 30zł, a grubo ponad 100.

 

Ale z drugiej strony jesli to ma iśc do Wueski, to nie wiem czy jest sens w ogóle. Filtry sportowe (stozkowe) dają odczuwalne efekty tylko w górnych zakresach obrotów. A chyba nie bedziesz Wueski do wyscigów uzywać. Wueska ze stożkowym filtrem to jak Trabant ze spojlerami...

Gryf MC Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydawaj pieniędzy na dziadostwo. Ten stożkowy filtr nic Tobie nie pomoże, tylko jak mówi Korba poprawi wyglad i więcej syfu będzie wciagał silnik. Przy WS-ce niema sensu tego zakładać, ma za mała moc i chyba nie będziesz jej używał często obroty maxymalne, by odczuć ten "tuning".

Te 30zł wydaj lepiej na coś innego, np. na benzyne, albo na browar;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie powiedziałem że to chce zakupić. :( gdyby kosztował 5 zł to może, ale po prostu byłem ciekaw czy te 30 zł jest w jakiś sposób uzasadnione. WSK raczej nie śmigam w wyscigach :-D ale i tak mam niezłą satysfakcje ponieważ mój kumpel dał 3000 zł za skuter keeway ja 600 zł za wieśke a nie ma sie nawet co ze mną porównywać 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie da. Poprawi sportowy wizerunek sprzętu. Wizualnie. Nic pozatym. Filtry nie markowe maja większy przepływ powietrza, ponieważ mają żadszą siatkę i wpuszczaja do silnika więcej powietrza jak równiez wiecej syfu. Jak chcesz filtr który poprawi osiągi, to kup K&N, lub Kingdragon. Ale za nie zapłacisz nie 30zł, a grubo ponad 100.

 

Ale z drugiej strony jesli to ma iśc do Wueski, to nie wiem czy jest sens w ogóle. Filtry sportowe (stozkowe) dają odczuwalne efekty tylko w górnych zakresach obrotów. A chyba nie bedziesz Wueski do wyscigów uzywać. Wueska ze stożkowym filtrem to jak Trabant ze spojlerami...

 

 

Filtr stożkowy markowy w testach na chamowni daje przyrost mocy aż do 1 procenta,i to te najlepsze wiec sensu ich zakładania nie widze. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mitez chodzi po makówce takifiltr ale tylko dla dźwieku bo wole ssanie niż ogłuszający ryk z łumików

 

wyciagnijcie wklady z TS350 np i siadzcie jako pasażer ryczy ale w głowi po kilku km sieka sie robi

jesli jedziemy sami to ok niech ryczy

ale chyba macie racje

normalny fikltr jest wobudowie z "odstojnikiem" jakby i zawirowania powetrza gubią tez część zanieczyszczeń a o to chodziło konstruktorowi może i macie rację, mze za 100 lepszy tylkopo co przeplacac w sprzetach krajowych? Przeciez jak powiedział piotr nie będzie sie ścigał tylko o efekt muchodzi

 

ale co dotego zyskumocy 10 a 1 % to powiem, ze jestem zaskoczony....

 

[ Dopisane: 07-10-2005, 07:09 ]

natomiast co do opiniikolegów to tez przyznam im racjęizobaczmy jaka powierzchnię boczną ma filtr Jawy TS a ten? na oko 2 razy wiekszy orginał

teraz sam już nie wiem

 

przudałbysie porzadny test i filtrów bo jaknarazie to wszystko nasze przypuszczenia i dywagacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...