madras30 Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Matołuszu! na jedym z forum znalazłem dopisek jednego z userów: (...)nie dyskutuj z debilem, najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, potem pokona doswiadczeniem :D (...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Madras30, może i masz rację. Dzięki za wsparcie. MOC, ja sie nie denerwuje. Mam prośbę, udajmy, że poprostu sie nie znamy, poprostu ja nie będe pisał nic o twoich postach, Ty nic o moich. Wiesz, ja swojego czasu przeprosiłem tych co obraziłem. Ale widzę, ze do Ciebie i to nie dotarło. Więc udajmy że sienei znamy ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepik Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Matołusz nie daj sie sprowokować. Wiem, że czasami jest to trudne ale spróbuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Nie wiem czemu MOC nie odpowiadasz, ale uznaję, że sie zgadzasz. A Wam panowie dziekuję, bo od pewnego czasu pierwszy raz poczułem jakiekolwiek wsparcie od innego uzytkownika forum =] Naprawdę dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Mialem to kiedys powiedziec ale zapomnialem. Znajomy w swoim moto (rusku) mial charmonijkowe laczenie filtra powietrza. Dal z prostego gladkiego weza i spalanie spadlo o ok. 0,9 - 1,0l /100km. Podobno ze ta guma hamuje dolot powietrza. Mialem to w innym topicu napisac ale zapomnialem a nie chce odnawiac starych bebechow. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Mialem to kiedys powiedziec ale zapomnialem. Znajomy w swoim moto (rusku) mial charmonijkowe laczenie filtra powietrza. Dal z prostego gladkiego weza i spalanie spadlo o ok. 0,9 - 1,0l /100km. Podobno ze ta guma hamuje dolot powietrza. Mialem to w innym topicu napisac ale zapomnialem a nie chce odnawiac starych bebechow. Pozdro.przy malych srednicach wezy jak np w rusku moze miec znaczenie gdyz wystepuja zawirowania przy sciankach i moga znacznie wplywac na caly przeplyw. No a pozatym harmonijki brzydko wygladaja i do odkurzacza sie nadaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Powiem szczerze, że z takim przypadkiem sie nie spotkałem. Moim zdaniem, gdyby było tak, że te harmonijki blokowałyby przepływ powietrza działałoby to jak "ssanie - przysłona" i spalanie podniosłoby się. Sądzę, iż owe zawirowania o których wspomniano, mogą dodatnio wpływać na rozdrobnienie paliwa, a rozdrobnienie paliwa, to lepsze >pełniejsze< spalanie, no bo po co wymyślili "Turbinke Kowalskiego" i patenty z "nieruchomymi "wiatraczkami" umieszczanymi w maluchu w dolocie - nad wlotem powietrza do gaźnika?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 czeee no bo po co wymyślili "Turbinke Kowalskiego" i patenty z "nieruchomymi "wiatraczkami" umieszczanymi w maluchu w dolocie - nad wlotem powietrza do gaźnika?! Po co ?? Dla kasy :mrgreen: Radze poczytac np inż Kwiatkowskiego ... pisze obszernie o tych "super hiper usprawniaczach " :!: Sądzę, iż owe zawirowania o których wspomniano, mogą dodatnio wpływać na rozdrobnienie paliwa, a rozdrobnienie paliwa, to lepsze >pełniejsze< spalanie Mechanika płynów sie kłania :D pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 No tak, za lekturke dzieki, ale z tą mechaniką płynów to nie załapałem. W sensie, że mam racje, czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 czeeee Piszesz tak Moim zdaniem, gdyby było tak, że te harmonijki blokowałyby przepływ powietrza działałoby to jak "ssanie - przysłona" i spalanie podniosłoby się I z tego co napisal Adik (a wiec wnioski praktyczne ) spalanie rzeczywiscie sie podnosi. A nastepne zdanie Sądzę, iż owe zawirowania o których wspomniano, mogą dodatnio wpływać na rozdrobnienie paliwa, a rozdrobnienie paliwa, to lepsze >pełniejsze< spalanie A to juz jest moim skromnym zdaniem nieprawda :D Zawirowania to moze by to i wywolywalo .. gdyby przeplyw byl laminarny . A ze jest turbulentny (np dla porownania predkosc gazow w kanale dolotowym Junaka wynosi ok 30 m/s) wiec tak czy inaczej zawirowania są ( nawet ciezko mowic o zawirowaniach kiedy wystepuje wymiana masy w calej objetosci).A o turbinkach i innych wynalazkach to juz pisalem . pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 No tak, ale on twierdzi, ze spalanie spadło po załozeniu tych rurek, czemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 czeee Spalanie spadlo po zalozeniu gładkich rurek , bo zmniejszyly sie opory przeplywu i spadlo podcisnienie (a zawirowania o ktorych wspominales nie maja nic do tego .. co juz zreszta napisalem) . Proste nie ? Moze zle zrobilem ze nie napisalem tego do razu w poprzednim poscie 8O pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Wiesz co? Wszystko jasne, źle przeczytałem pierwszy post zaczynający owy podtemat. LOL :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.