Skocz do zawartości

Czemu mi kapie płyn chłodzący?


Lukasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem zaslepiac przewod od odmy to absurd. Rozumiem ze odma to inaczej odpowietrznik. To po co w ogole robic ta odme jak i tak jest zatkana? :?

 

[ Dopisane: 02-10-2005, 11:08 ]

Jak ja bym u siebie w uralu zaslepil odme to ladne rzeczy by sie dzialy. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast gdybac prze tydzien to dokrec opaski przewodow.

Do powodow ciekniecia, ktore przepisales z mojego postu do Michala trzeba dodac uszkodzenie pompy.

Ale w twoim przypadku wydaje mi sie ze to tylko nieszczelny przewod, no moze wlasnie pompa - nic powaznego.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... zajrzałem do motocykla, bak zdjałem i ...

- opaski dokręcone, sprawdziłem i dokręciłem je jeszcze troszkę

- w korku wlewu płynu chłodzacego jest tyle samo jak go lałem, czyli pod sam czubek

- wszystkie przewody od płynu są ciepłe (jak kto woli gorące)

- płyn jest normalnego koloru, bez baniek, śmierdzi też normalnie

 

- dalej kapnie kilka kropelek z weża od zbiorniczka wyrównawczego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mne masz po prostu za duzo plynu :lol: zalales pod korek chlodnej cieczy no to logicznym jest ze wraz ze wzrostem temperatury jej objetosc sie powieksza i ucieka na zewnatrz poprzez odpowietrzenie, nie ma co sie martwic a jezeli juz spedza ci to sen z powiek to odlej troszke plynu tak abys mial polowe zbiorniczka wyrownawczego i wowczas obserwuj co sie dzieje....

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty sie ciesz ze kapie... jokoko z forum kupil cagive mito i ktos zrobil w niej taki myk:

jak sie otwiera bak to jest wlew na paliwa i odpowietrzenie skad tez wycieka paliwo jak sobie nie trafimy w dziure, albo przelejemy, no i ktos bardzo madry waz tego oto odpowietrzenia podpiol do zbiorniczka wyrownawczego odpowietrzenia ukladu chlodzacego ;) wiec mial silnik chlodzany benzyna :D rozumiecie to byla bomba z opuznionym zaplonem co to ludzie nie wymysla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płynu mam tak jak robiłem zmiane' date=' czyli lałem pod sam korek[/quote']

Ja tylko dodam że na zbiorniku wyrównawczym cieczy chlodzacej sa takie dwie kreski minimum i maksimum i nierozumie dlaczego wlales pod sam korek :!: Przy wymianie oleju tez bys tak zrobił :?: Bez urazy Ja dodam ze jak robilem wymiane cieczy chlodzacej to nie sciągalem baku tylko prawą owiewke i wąż i przez niego wlewalem przy pomocy trujnika z akwarjum i na koncu oczywiscie odpowietrzenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek a po co sie męczyc skoro mozna podnieść bak i wlać bez żadnych trójników prosto do korka.

 

A do zbiorniczka nie lałem do max, tylko tak pomiedzy, zbiorniczek przy wyłączonym silniku nie ma zadnego połączenia z ujkładem chłodzenia wiec aby go opróżnić jak i napełnić trzeba to robic niezależnie od reszty

 

 

dzis jeszcze obserwowałem ten płyn, kolejne spostrzeżenia, gdy wszystkie przewody są nagrzane, i ze zbiorniczka kapnie co nieco to jest to chłodne i cały zbiorniczek też jest zimny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...