Gość MaciekMM Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 Mam następujący problem:Po ustawieniu zapłonu i wolnych obrotów wszystko jest pięknie do momentu dodania gazu. Motor sam po puszczeniu gazu wchodzi na wyskie obroty i nie jest to spowodowane zacięciem linki gazu. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daris Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 zapewne lewe powietrze-sprawdz uszczelniacze na wale i łączenie gaznika z karterami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 lewe powietrze choc moze blokuje sie przepustnica albo linka............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 Moze jednak to przepustnica?Jakby bral lewe powietrze pod gaznik to ciezko byloby go odpalic na zimnym silniku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Hej MaćkuMM najpierw sprawdź czy przepustnica lekko wraca do dołu jeśli tak to zobacz czy aby śruba ustalająca (podnosząca) przepustnicę (taka ze sprężynką po prawej stronie gaźnika) nie jest za bardzo wkręcona. Spróbuj ją wykrecić na zapalonym silniku maksymalnie w dół a potem powoli wkręcaj do góry aż do uzyskania pożądanych obrotów. Jeśli to nie przyniesie oczekiwanych wyników spróbuj ściągnąć na chwilę łącznik pomiędzy gaźnikiem a filtrem powietrza i przytkać wlot powietrza ręką silnik powinien gasnąć jeśli nie to może być to rzeczywiście lewe powietrze. Jeśli dalej będą problemy to pisz może coś poradzimy ;) Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaciekMM Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Lewe powietrze raczej odrzucam bo po przytkaniu wlotu powietrza do gaźnika silnik gaśnie. Dałem cały gaźnik do czyszczenia ultradźwiękami i po pierwszym rozruchu było idealnie ale następnym razem wszystko wróciło do "normy". Wydaje mi się że to coś z gaźnikiem. Tylko co? Nie wie ktos jak powinien być ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej? I czy cos oprócz tego można ustawiać wewnątrz gaźnika??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Cześć Z tym ustawieniem poziomu paliwa to będzie większy problem.Generalnie jest to ustawione fabrycznie tzn. nowy pływak ma pośrodku taką blaszkę do zamykania i otwierania zaworka paliwa. Blaszka jest odpowiednio wygięta i tyle :-) Gdy się ta blaszkę powygina to już tylko chyba doświadczalnie można powrócić do optymalnego ustawienia. ( może ktoś ma wymiary wygięcia-położenia tej blaszki ?)Albo kupić nowy pływak :roll: Jeśli chodzi o inne regulacje wewnątrz gaźnika to nie ma takiej regulacji :? Jedynie na zewnątrz dwie śruby: 1 regulacji położenia przepustnicy 2 regulacji powietrza wolnych obrotówZreszta już wyżej o tym pisałem 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 mozna regulowac jeszcze polozenie iglicy przeciez......... apel oficjalny niech mi ktos lopatologicznie powie jak ustawic poziom paliwa w gazniku..... jakich przyrzadow patentow uzyc itd..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 apel oficjalny niech mi ktos lopatologicznie powie jak ustawic poziom paliwa w gazniku..... jakich przyrzadow patentow uzyc itd..... To ja sie też podpisuje. O ile to i podejdzie pod Cezete 350... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 A po co chcecie ustawiać poziom paliwa jeżeli konstruktor tego nie przewidział. Ustawione fabrycznie i tak ma zostać.Jeżeli nie trzyma to trzeba wymienić pływak. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 po jakims czasie wyrabia sie zaworek i cale ustawienia szlak trafia i np poziom jest za wysoko i paliwo spieprza zaworkiem....... moze dla tego choc kupno nowego plywaka tez jest rozwiazaniem mzoe nawet bardziej eleganckim :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.