Skocz do zawartości

Problem z obrotami Jawa 350.


Gość MaciekMM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam następujący problem:

Po ustawieniu zapłonu i wolnych obrotów wszystko jest pięknie do momentu dodania gazu. Motor sam po puszczeniu gazu wchodzi na wyskie obroty i nie jest to spowodowane zacięciem linki gazu. Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej MaćkuMM najpierw sprawdź czy przepustnica lekko wraca do dołu jeśli tak to zobacz czy aby śruba ustalająca (podnosząca) przepustnicę (taka ze sprężynką po prawej stronie gaźnika) nie jest za bardzo wkręcona. Spróbuj ją wykrecić na zapalonym silniku maksymalnie w dół a potem powoli wkręcaj do góry aż do uzyskania pożądanych obrotów.

Jeśli to nie przyniesie oczekiwanych wyników spróbuj ściągnąć na chwilę łącznik pomiędzy gaźnikiem a filtrem powietrza i przytkać wlot powietrza ręką silnik powinien gasnąć jeśli nie to może być to rzeczywiście lewe powietrze.

Jeśli dalej będą problemy to pisz może coś poradzimy ;)

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewe powietrze raczej odrzucam bo po przytkaniu wlotu powietrza do gaźnika silnik gaśnie. Dałem cały gaźnik do czyszczenia ultradźwiękami i po pierwszym rozruchu było idealnie ale następnym razem wszystko wróciło do "normy". Wydaje mi się że to coś z gaźnikiem. Tylko co? Nie wie ktos jak powinien być ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej? I czy cos oprócz tego można ustawiać wewnątrz gaźnika???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Z tym ustawieniem poziomu paliwa to będzie większy problem.

Generalnie jest to ustawione fabrycznie tzn. nowy pływak ma pośrodku taką blaszkę do zamykania i otwierania zaworka paliwa. Blaszka jest odpowiednio wygięta i tyle :-)

Gdy się ta blaszkę powygina to już tylko chyba doświadczalnie można powrócić do optymalnego ustawienia. ( może ktoś ma wymiary wygięcia-położenia tej blaszki ?)

Albo kupić nowy pływak :roll:

Jeśli chodzi o inne regulacje wewnątrz gaźnika to nie ma takiej regulacji :?

Jedynie na zewnątrz dwie śruby:

1 regulacji położenia przepustnicy

2 regulacji powietrza wolnych obrotów

Zreszta już wyżej o tym pisałem 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co chcecie ustawiać poziom paliwa jeżeli konstruktor tego nie przewidział. Ustawione fabrycznie i tak ma zostać.

Jeżeli nie trzyma to trzeba wymienić pływak.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...