Tommi Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 witammam takowy problem w F4 2000, że któregoś dnia podczas jazdy motocykl zaczął się dusić jakby nie dostawał paliwa, zatrzymałem się na parkingu, a potem nie mogłem odpalić, padł akumulatormoto do garażu, akumulator na prostownikszukałem w historii i oto co sam sprawdziłem:1. odłączyłem regulator i sprawdziłem napięcie w kostce na żółtych przewodach 1-2 2-3 1-3 - takie same wyniki (ok 21V)2. przeczyściłem wszystkie kostki i styki3. podłączyłem miernik do akumulatora i odpaliłem motona początku napięcie 12 V, lekko podkręcam manetkę i napięcie dochodzi nawet do 14V czyli jest ładowanie, ale gdy większe obroty to napięcie idzie w dół, spada poniżej 12V pytanie: czy to oznacza padnięty regulator ? bo nie mam pewności, a po co kupować jeśli to nie to (a niestety nie mam od kogo podstawić drugiego regulatora dla porównania)dzięki za odpowiedzipozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Wgląda to na padnięty regulator.Przynajmniej z opisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 witamsprawdziłem napięcie w kostce na żółtych przewodach 1-2 2-3 1-3 - takie same wyniki (ok 21V) pytanie: czy to oznacza padnięty regulator ? bo nie mam pewności, a po co kupować jeśli to nie to (a niestety nie mam od kogo podstawić drugiego regulatora dla porównania)dzięki za odpowiedzipozdrawiam Regulator mozna sprawdzic podobnie, jak sprawdzałeś napięcie w tej kostce. Odłączasz kostke i sprawdzasz (oczywiscie nie napiecie, a oporność) na "odpowiednich parach" styków w regulatorze. Opis tych "odpowiednich par" znajdziesz w jakims service manual'u. Jak bardzo sie uprzesz, to moge poszukac jak to jest w F3, ale musisz sie bardzo uprzec, bo po 1 nie wiem czy masz taki sam regulator, a po drugie to szukanie chwile mi zajmie. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi Opublikowano 28 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 to ja sie upieram :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Sprawa jest już wyjaśniona:Model F3 1998 i model F4 2000 rok mają ten sam regulator napięcia:Nr kat:31600MV4000 cena 618.56 + VATinne regulatory mimo że mają tą samą kostkę podłączenia nie pasują pod względem obciążenia. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Skoro sie upierasz :), to podaje linka do strony z pokazanym testem regulatora, mimo, ze mam F3 z 97, a nie 98. Mam nadzieje, ze sa takie same... http://www.motodt125.friko.pl/regulator-test.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.