NaczelnyFilozof Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Dziś kupiłem sprzeta.Po długich poszukiwaniach.Cezet 350.Ale radocha :mrgreen: Z motocyklem trzeba porobić. Żeby to sie turlało. Dobra, do rzeczy. Gaźnik ma być nieszczelny? Chyba go troche przy pierwszym paleniu pozalewałem. Bo kapało aż z gumy doprowadzającej powietrze. Więcej chyba tam sie paliwa wylało niż spaliło. Jak zapaliło to zakopciłem cały plac. Jak to jest/ma być ze szczelnością gaźników? Jak ostre mają być przednie hamulce? Bo to co teraz tam jest to nawet nie pasuje pod pojęcie "spowalniaczy". Mam nadzieje ze tym pierszym postem w tym miejscu, nikogo nie uraziłem. Nowym jest. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 No ale jak wyobrażasz sobie nieszczelny gaźnik?? Chcesz żeby cały czas benzyna ciekła a na dodoatek ciagły smród benzyny było czuć?? No chyba że jest on szczelny tylko to go ostro przelałeś za 1 razem. Zakopciła bo albo za dużo oleju w mieszczance a jak nie to znaczy że musisz zajrzeć do wydechów bo masz sporo nagaru w środku z pewnością. Jaka ostre mają byś hamulce?? :-D dobre pytanie. Tak ostre aby były skuteczne i przy nagłym gamowanoi nie przemeblować komus zderzaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 23 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 No ale jak wyobrażasz sobie nieszczelny gaźnik?? Chcesz żeby cały czas benzyna ciekła a na dodoatek ciagły smród benzyny było czuć?? No chyba że jest on szczelny tylko to go ostro przelałeś za 1 razem. Musze to obadać. Zakopciła bo albo za dużo oleju w mieszczance a jak nie to znaczy że musisz zajrzeć do wydechów bo masz sporo nagaru w środku z pewnością. Te wydechy są dziwne. Bo nie mają jakiegoś wnętrza. Mam takie dziurawe rury do wnętrza tłumników luzem. Musze to wsadzić, bo ta Cezeta chodzi teraz jak czołg. Jaka ostre mają byś hamulce?? :-D dobre pytanie. Tak ostre aby były skuteczne i przy nagłym gamowanoi nie przemeblować komus zderzaka. No to mój przód nie spelnia tych warunków. Pełny ścisk a motor delikatnie zwalnia.... Jutro bede oblukiwał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konował Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 W CZ właśnie takie spowalniacze montowali :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 23 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 W CZ właśnie takie spowalniacze montowali :-D 8O To chyba z roweru szczęki wsadze... ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kegriz Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 :D Ty no.... kopcić to kopci jak tylko troszke gazu dodasz :P hamulce to tam luz... zapal sobie światła i zobacz ile pojeździsz :-D coś szybko sie w nich akumulator wyczerpuje ;) mnie urzekła stacyjka :P mam tak rozklekotaną, że w czasie jazdy czasem musze kluczykiem manewrować, żeby na niskich obrotach nie zgasła :P fajna sprawa taka CZ :D dlatego zbieram na coś co nie jest starsze ode mnie :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 hihihi no to brachu jak dobrze kojarze to masz czesi rocznik taki jak moj, gratuluje zakupu, ja mojej remoncik wlasnie koncze :D czesia ma jeden gaznik, a jakies foty moze ?? wklej tu, lub na www.bikepics.com/members/anarch/ lub mi na maila wyslij :P pozdrawiamopisuj dalej jak sie sprawuje, jak bedziesz mial jakies problemy to pisz na pw lub gg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Mialem z tego samego rocznika 8) Pierwsze co powinienes zrobic zo zalozyc alternator z nowsze=ych wersji bo swiatla to poprostu padaka, waly tez nie sa za mocne no i to srodkowe lozyska jest poprostu udreka :? Reszta jest jak najbardziej w porzadku, przyjemnie sie prowadzi i jezdzi dostojnie, tak wiec zycze wiele tysiecy km...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 Rozbierz sobie hamulce, porządnie je wyczyść, jeśli potrzeba dorób tulejkę na osi rozpieracza, przesmaruj ją, a także rozpieracz (tylko delikatnie żeby się do bębna smar nie dostał) Powinno pomóc, ja w swoim MW zrobiłem tak, że jestem w stanie zablokowac przednie koło, mimo że tam też hamulce mają opinię spowaniaczy. PS. MOC jak patrzę na tę ikonkę :mrgreen: stosowaną na końcu każdego Twojego posta to mi się zawsze humor poprawia :D :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 Mialem z tego samego rocznika 8) Pierwsze co powinienes zrobic zo zalozyc alternator z nowsze=ych wersji bo swiatla to poprostu padaka' date=' waly tez nie sa za mocne no i to srodkowe lozyska jest poprostu udreka :? Reszta jest jak najbardziej w porzadku, przyjemnie sie prowadzi i jezdzi dostojnie, tak wiec zycze wiele tysiecy km...:mrgreen:[/quote'] alternator ktory ma 12 V, do tego zmieniac kondensatory przerywacz regulator bla bla bla :] i do tego trzeba tez bodajze karter zmieniac bo inne mocowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 24 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 a jakies foty moze ?? http://www.naczelnyfilozof.friko.pl/cz.jpg :mrgreen: [ Dopisane: 24-09-2005' date=' 11:09[/i'] ]Mialem z tego samego rocznika 8) Pierwsze co powinienes zrobic zo zalozyc alternator z nowsze=ych wersji bo swiatla to poprostu padaka' date=' waly tez nie sa za mocne no i to srodkowe lozyska jest poprostu udreka :? [/quote'] No właśnie jak sie bawiłem wczoraj, to dziwnie słabo się światła paliły. Rozbierz sobie hamulce' date=' porządnie je wyczyść, jeśli potrzeba dorób tulejkę na osi rozpieracza, przesmaruj ją, a także rozpieracz (tylko delikatnie żeby się do bębna smar nie dostał) Powinno pomóc, [/quote'] Dzieki za info. Najwyżej bedę kotwicę na plecach wozić. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 sugeruje rozejrzec sie za alternatorem 8) :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 27 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 sugeruje rozejrzec sie za alternatorem 8) :mrgreen: A mozna zmienic samą prącnice 6V na alternatoer 12V? Zapłon zostawić stary tylko w miejsce cewek dać np elementy z PF 126p? Pomysł może głupi, ale tak teoretyzuje tylko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 nie no alternator musisz wymienic caly stojan i wirnik, wiec od razu sugerowalbym rozejrzec sie za elektronicznym zaplonem....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 27 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 nie no alternator musisz wymienic caly stojan i wirnik, wiec od razu sugerowalbym rozejrzec sie za elektronicznym zaplonem....:mrgreen: Hmmm... Może kiedyś. Na razie trzeba ten sprzęt doprowadzić do stanu coby przegląd techniczny przeszedł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.