daro-wolbrom Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 motór nie chce za skurczybyka odpalić na ssaniu.Bez ssania odpala i utrzymuje wolne obroty. Czasem strzeli w tłumik. Przy okazji,ma ktoś momenty dokręcenia głowicy,pokrywy zaworowej itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Przyczyną jest zbyt bogata mieszanka paliwowo powietrzna, co potwierdzają też strzały w wydech, ktorej nadmiar jest wypychany do wydechu i tam się zapala- z tąd strzały. Jaki kolor mają świece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Przyczyną jest zbyt bogata mieszanka paliwowo powietrzna, co potwierdzają też strzały w wydech, ktorej nadmiar jest wypychany do wydechu i tam się zapala- z tąd strzały. Jaki kolor mają świece? Stawiam na piękny smołowy z lekką nutką olejuA poważnie to sprawdz regulacje gaźnika, a na początek filtr powietrzaPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 tzn zimny bez ssania odpala ??? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 odbrzebane ! być może , już zakończyłeś sezon i rozebrałeś silnik , ja miałem to samo ,upalone niedopasowane ,zawory na ssaniu , brak sprężania przy zimnym silniku, i w tym cały problem ( ja poza tym miałem niestabilne wolne obroty ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Dane które potrzebowałeś są u mnie na stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro-wolbrom Opublikowano 4 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Kurde,chyba jestem ślepy bo nie widze momentów dokręcenia głowicy i cylindra w xl600lm! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Cylinder 47-53 NmGłowica 28-32 NmPokrywa zaworowa 8-12 NmDane z serwisówki CLYMER-a (XL/XR 500-650)Uważaj z gwintami bo lubią zrobić psikusa :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonionen Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 obejzyj sobie ten topic moze tam cos dla siebie znajdziesz,rozmawialismy tam na temat odpalania,a motocykl jest blizniaczo podobny ;) http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=33827 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.