Skocz do zawartości

Honda NTV 650


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem sprzeta 3 lata! Bardzo dobre moto i trafił mi sie całkiem niezły egzemplarz. Ja miałem tylko czasem ciutke klopotów z uruchomieniem zimnego. Tzn nic wielkiego, po prostu paliła czasem za drugim uruchomieniem rozrusznika i to był moj najwiekszy z nim problem. Poza tym moto wspaniałe i dzieki niemu mogłem sie podszkolic po dłuzszej przerwie w jezdzeniu czyms mocniejszym. No i zaleta to wał.

Polecam.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos mi przyblizyc temat luzow na wachaczu w NTV? Mam to moto od 4 lat i teraz wydaje mi sie, ze tyl stal sie ciut niestabilny, powyzej 150 moto zaczyna niebezpiecznie sie bujac (tylne kolo), ale nie wyczuwam reka luzu na wachaczu. Motocykl ma ponad 100kkm przebiegu.

 

Z gory dzieki za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem sprzeta 3 lata! Bardzo dobre moto i trafił mi sie całkiem niezły egzemplarz.

A jak wyglądała spr. wygody na dłuższych trasach? Jaka prędkość przelotowa na trasie jest dla tego sprzętu wg Ciebie najlepsza? Oczywiście z owiewką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nogi sa dosc mocno podgiete, ale specjalnie to nie przeszkadza. Moge wrecz powiedziec, ze pozycja jest bardzo zblizona do tej na VFR. Moje ulubione predkosci to 90-110km/h. Wymienilem lozyska glowki i i w przednim kole, teraz musze cos zrobic z tylem bo moto wezykuje nieco.

 

Razem z qmplem przejechalismy 75tys km, na liczniku widnieje 130kkm, ale na 100% ma wiecej. NIE bylo na razie potrzeby wymiany: sprzegla, lancuszkow razrz?adu, luzy zaworowe przy kontroli co 20kkm mieszcza sie w tolerancji. Praktycznie brak zuzucia oleju--wymiana co 10kkm. Filtr pow jest drogi--akcesoryjny ponad 150zl. Tarcze hamulcowe oryginalne, nie ma klopotow z odpalaniem nawet po zimie nie mowiac o postoju w deszczu.

 

Tudno nie kochac tego motocykla za jego wierna sluzbe. Ale w glowie wciaz sie tlucze TRANSALP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coz w koncu Transalp ma ten sam silnik. Jesli chodzi o predkosci to faktycznie 110-120 km to spoko, poniewaz powyzej 140 wialo jak diabli i nawet szybka niezbyt pomogla mimo ze byla dosc wysoka.

Pozdycja jak dla mnie wygodna, nogi moze i podkurczone mocniej, ja nie czulem bo jestem niski, ale dla wysokich pewnie to klopot.

Faktem jest ze u mnie tez sie nagle wysypały lozyska w przednim kole i zgrzytaly jak diabli, na szczescie udalo sie dojechac i wymienic. Lozyska w glowce tez byly zmieniane. Jesli chodzi o wezykowanie to nic nie czulem moto prowadzilo sie swietnie i ciagnelo od dolu.

Jesli chodzi o zapalanie to CBR1000F tez palila trudno, moze Hondy tak maja, a moze ja jestem zbyt wyczulony. Lubie dotknac guzika i cyk...maszyna chodzi. Teraz tak jest ale to kwestia wtrysku chyba.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisalem, ze NIE ma problemow z zapalaniem :-).

 

Na co zwrocic uwage przy qpnie? Moj silnik jest suchy, kosz sprzeglowy jest cichy, Gdyby nie prog na tarczach hamulcowych i wytarty lakier moglbym ja sprzedawac mowiac ,ze ma 30kkm przebiegu :-).

 

Przy dzwonach latwo ulega deformacji rama (przedni podciag silnika). Trzeba zwrocic uwage na oryginalnosc spawow i czy nigdzie nie odpada farba.

 

Korozja nie wystepuje na zadnych elementach. Musialem wymienic czujnik luzu bo sie wytarl i przestal laczyc. Musialem tez otapicerowac siedzenie, bo pojawily sie pekniecia.

 

Wiecej grzechow nie pamietam...

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli silnik jest ten sam co w transalpie...

...to mój transalp 2001 z 45 tys. przebiegu po tygodniowym postoju pali w ułamku sekundy :P

Nigdy jeszcze nie miałem z nim problemów natury rozruchowej, nawet gdy nocował w górach, na deszczu w temperaturze ok. 4 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I m.in .dlatego przy ew. zmianie motocykla pod uwage biore tylko Honde. Bardzo podoba mi sie Trmpek, ale trudno by bylo mi sie rozstac z:

 

1.walem kardana

2.jednostronnym wahaczem (kolo na 1 srubie)

3.bezdetkowymi oponami

4.oryginalna,wygodna centralna stopka

5.zbiornikiem paliwa z lotniczym wlewem, na ktory mozna zalozyc duuuza torbe

6.zdejmowana kanapa

7.regulacja tylnej zawiechy za pomoca wygodnego pokretla+regulacja tlumienia

8.prostym amorkiem bez ukladu dzwigni (mocowany bezp. do wahacza)

9.pozycja w jakiej podrozuja dziewczyny na tym moto (pochyla kanapa wymusza blizszy kontakt z kierowca) :-D

10.moja NTV.Jestesmy razem 4 lata, 1 miesiac i 4 dni 8O

 

Heh, ale ten czas plynie...

 

pzdr

Artntv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojego ntv mam od roku i 4 miesiecy. Przejechalem nim w tym czasie ok 30 tys. Do wymiany bylo: obicie kanapy, lozyska kola tyl i przod, wlacznik swiatel stopu. Poza tym normalny serwis. Bez problemu. Moto ma juz przejechane ok 100kkm. Moj rekord dystansowy, to 1400 km w ciagu jednego dnia razem z plecakiem (plitvickie jezora - warszawa) i musze przyznac, ze przy moim wzroscie (pow. 200 cm) jechalo sie bardzo wygodnie. Polecam z calego serca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ze cos sie niedobrego dzieje z zawieszeniem zorientowalem sie jak moto zachowywalo sie nistabilnie podczes jazdy z plecaczkiem. Po krotkim czasie zauwazylem takze, ze slysze obcieranie tylnych klockow cham o tarcze podczes ostrych zakretow. same lozyska kosztowaly cos ok 60 PLN z larssona. lozyska wachacza w najlepszym stanie, moze ktos wczesniej wym,ienial. Pali mi niestety ok 6 l, czasem wiecej - kto lubi odkrecic ten nieststy musi placic :))).

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...