PeterS Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Poprosze o Wasze opinie o tym sprzęcie.Na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie?Od Piotra Dudka wiem, że typową (?) dolegliwością są luzy na wahaczu i tłuczący się kosz sprzęgłowy (co ustępuje po wciśnięciu klamki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dual Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Miałem sprzeta 3 lata! Bardzo dobre moto i trafił mi sie całkiem niezły egzemplarz. Ja miałem tylko czasem ciutke klopotów z uruchomieniem zimnego. Tzn nic wielkiego, po prostu paliła czasem za drugim uruchomieniem rozrusznika i to był moj najwiekszy z nim problem. Poza tym moto wspaniałe i dzieki niemu mogłem sie podszkolic po dłuzszej przerwie w jezdzeniu czyms mocniejszym. No i zaleta to wał.Polecam. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Moze ktos mi przyblizyc temat luzow na wachaczu w NTV? Mam to moto od 4 lat i teraz wydaje mi sie, ze tyl stal sie ciut niestabilny, powyzej 150 moto zaczyna niebezpiecznie sie bujac (tylne kolo), ale nie wyczuwam reka luzu na wachaczu. Motocykl ma ponad 100kkm przebiegu. Z gory dzieki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 21 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Miałem sprzeta 3 lata! Bardzo dobre moto i trafił mi sie całkiem niezły egzemplarz. A jak wyglądała spr. wygody na dłuższych trasach? Jaka prędkość przelotowa na trasie jest dla tego sprzętu wg Ciebie najlepsza? Oczywiście z owiewką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Nogi sa dosc mocno podgiete, ale specjalnie to nie przeszkadza. Moge wrecz powiedziec, ze pozycja jest bardzo zblizona do tej na VFR. Moje ulubione predkosci to 90-110km/h. Wymienilem lozyska glowki i i w przednim kole, teraz musze cos zrobic z tylem bo moto wezykuje nieco. Razem z qmplem przejechalismy 75tys km, na liczniku widnieje 130kkm, ale na 100% ma wiecej. NIE bylo na razie potrzeby wymiany: sprzegla, lancuszkow razrz?adu, luzy zaworowe przy kontroli co 20kkm mieszcza sie w tolerancji. Praktycznie brak zuzucia oleju--wymiana co 10kkm. Filtr pow jest drogi--akcesoryjny ponad 150zl. Tarcze hamulcowe oryginalne, nie ma klopotow z odpalaniem nawet po zimie nie mowiac o postoju w deszczu. Tudno nie kochac tego motocykla za jego wierna sluzbe. Ale w glowie wciaz sie tlucze TRANSALP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 21 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Czy mógłbys mi napisac, na co zwrócic uwagę przy zakupie. Czy cos się szybko złużywa/ leje/poci itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dual Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 No coz w koncu Transalp ma ten sam silnik. Jesli chodzi o predkosci to faktycznie 110-120 km to spoko, poniewaz powyzej 140 wialo jak diabli i nawet szybka niezbyt pomogla mimo ze byla dosc wysoka.Pozdycja jak dla mnie wygodna, nogi moze i podkurczone mocniej, ja nie czulem bo jestem niski, ale dla wysokich pewnie to klopot.Faktem jest ze u mnie tez sie nagle wysypały lozyska w przednim kole i zgrzytaly jak diabli, na szczescie udalo sie dojechac i wymienic. Lozyska w glowce tez byly zmieniane. Jesli chodzi o wezykowanie to nic nie czulem moto prowadzilo sie swietnie i ciagnelo od dolu.Jesli chodzi o zapalanie to CBR1000F tez palila trudno, moze Hondy tak maja, a moze ja jestem zbyt wyczulony. Lubie dotknac guzika i cyk...maszyna chodzi. Teraz tak jest ale to kwestia wtrysku chyba. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Napisalem, ze NIE ma problemow z zapalaniem :-). Na co zwrocic uwage przy qpnie? Moj silnik jest suchy, kosz sprzeglowy jest cichy, Gdyby nie prog na tarczach hamulcowych i wytarty lakier moglbym ja sprzedawac mowiac ,ze ma 30kkm przebiegu :-). Przy dzwonach latwo ulega deformacji rama (przedni podciag silnika). Trzeba zwrocic uwage na oryginalnosc spawow i czy nigdzie nie odpada farba. Korozja nie wystepuje na zadnych elementach. Musialem wymienic czujnik luzu bo sie wytarl i przestal laczyc. Musialem tez otapicerowac siedzenie, bo pojawily sie pekniecia. Wiecej grzechow nie pamietam... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Jeśli silnik jest ten sam co w transalpie......to mój transalp 2001 z 45 tys. przebiegu po tygodniowym postoju pali w ułamku sekundy :PNigdy jeszcze nie miałem z nim problemów natury rozruchowej, nawet gdy nocował w górach, na deszczu w temperaturze ok. 4 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 I m.in .dlatego przy ew. zmianie motocykla pod uwage biore tylko Honde. Bardzo podoba mi sie Trmpek, ale trudno by bylo mi sie rozstac z: 1.walem kardana2.jednostronnym wahaczem (kolo na 1 srubie)3.bezdetkowymi oponami4.oryginalna,wygodna centralna stopka5.zbiornikiem paliwa z lotniczym wlewem, na ktory mozna zalozyc duuuza torbe6.zdejmowana kanapa7.regulacja tylnej zawiechy za pomoca wygodnego pokretla+regulacja tlumienia8.prostym amorkiem bez ukladu dzwigni (mocowany bezp. do wahacza)9.pozycja w jakiej podrozuja dziewczyny na tym moto (pochyla kanapa wymusza blizszy kontakt z kierowca) :-D 10.moja NTV.Jestesmy razem 4 lata, 1 miesiac i 4 dni 8O Heh, ale ten czas plynie... pzdrArtntv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 NTV fajny sprzęt :D Gdyby miał tak z 80KM, to byłby to pewnie mój następny jednoślad :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Gdyby mial dluzszy skok zawieszen to nie szukalbym juz niczego innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawa Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Mojego ntv mam od roku i 4 miesiecy. Przejechalem nim w tym czasie ok 30 tys. Do wymiany bylo: obicie kanapy, lozyska kola tyl i przod, wlacznik swiatel stopu. Poza tym normalny serwis. Bez problemu. Moto ma juz przejechane ok 100kkm. Moj rekord dystansowy, to 1400 km w ciagu jednego dnia razem z plecakiem (plitvickie jezora - warszawa) i musze przyznac, ze przy moim wzroscie (pow. 200 cm) jechalo sie bardzo wygodnie. Polecam z calego serca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Widze, ze mamy do czynienia z kolejnym fanem NTV. Napisz kolego jak sie objawial luz lozysk w tylnym kole, czy ich wymiana jest skomplikowana i ile kosztowala. Jak z lozyskami wachacza? Ile Ci sprzet pali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawa Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 Witam. Ze cos sie niedobrego dzieje z zawieszeniem zorientowalem sie jak moto zachowywalo sie nistabilnie podczes jazdy z plecaczkiem. Po krotkim czasie zauwazylem takze, ze slysze obcieranie tylnych klockow cham o tarcze podczes ostrych zakretow. same lozyska kosztowaly cos ok 60 PLN z larssona. lozyska wachacza w najlepszym stanie, moze ktos wczesniej wym,ienial. Pali mi niestety ok 6 l, czasem wiecej - kto lubi odkrecic ten nieststy musi placic :))). pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.