MotoCross Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Hey powiedzcie mi co jest lepsze w motocyklach wyczynowych 2T czy 4T ? Jakie są wady i zalety w obu przypadkach? PS. Mam zamiar kupić moto od tego sprzedawcy, co sądzicie o motocyklach wystawianych przez niego dotychczas? http:// http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=63214828 http:// http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=63224873 http:// http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=63225511 http:// http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=63226421 http:// http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=63227166 http:// http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=63228624 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 ten temat byl juz walkowany 100 razy, uzyj opcji szukaj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Hey powiedzcie mi co jest lepsze w motocyklach wyczynowych 2T czy 4T Przedewszystkim w Motocyklu 4t remonty(zmiana tłoka) wykonuje się rzdziej niż w 2T. http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=64320233 To jest fajne Jak tak dalej pójdzie to bana dostaniesz za głupie odpowiedźi,posty nic nie wnoszące do tematu!!! PS.Wielki brat patrzy ;) .Pzdr :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Podstawowe pytanie: Czy chcesz latac w Enduro (las laki itd) czy MX (tor)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 MotoCross napisał:Hey powiedzcie mi co jest lepsze w motocyklach wyczynowych 2T czy 4T Przedewszystkim w Motocyklu 4t remonty(zmiana tłoka) wykonuje się rzdziej niż w 2T. Ale koszty utrzymania wyczyna 250cc 4t i 125cc 2t sa wbrew pozorom podobne bo czesci do 4suwow sa sporo drozsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Ale koszty utrzymania wyczyna 250cc 4t i 125cc 2t sa wbrew pozorom podobne bo czesci do 4suwow sa sporo drozszeW sumie na jedno wychodzi.Zgadzam się :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_krisss Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 ale za to zadziej w 4t trzeba te części(droższe:P) wymieniac i chyba z tego co mi wiadomo to 4t lepiej zbiera sie od dołu:) Pozdro For @LL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 A CO ZA ROZNICA CZY LAS CZY TOR ?? ZAWODNICy enduro jezdza zazwyczaj MX w enduro bo lzejsze !! wiecie co niektorym pasuje 2sow innym cztero np bardzo mi sie podoba czterosow ale dla mnie 10 kilo to duzo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 A CO ZA ROZNICA CZY LAS CZY TOR ?? ZAWODNICy enduro jezdza zazwyczaj MX w enduro bo lzejsze !! wiecie co niektorym pasuje 2sow innym cztero np bardzo mi sie podoba czterosow ale dla mnie 10 kilo to duzo . Zasmuce cię ale Cross to Cross A Enduro to Enduro!A wg jakich danych każdy 4t jest 10kg cięższy od 2t?? ;) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 wg danych katalogowych madralo enduro to enduro to wyjasnij mi czemu polska kadra na szesciodniowce w kielcach wiekszosc naszych zawodnikow jezdzilo yzf ?? yz 125 wazy 87 kilo a yz 250f wazy 94 ale to w tym roku yzf tak schudl wczesniej bylo kolo 10 kilo roznicy !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 16 Września 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 ZAWODNICy enduro jezdza zazwyczaj MX w enduro bo lzejsze !! wiecie co niektorym pasuje 2sow innym cztero np bardzo mi sie podoba czterosow ale dla mnie 10 kilo to duzo . Kawasaki KX250F (czterosuw) waży 98 kg. Kilka kg więcej niż ten sam KX, ale z silnikiem dwusuwowym (92 kg). Ale też kilka kg mniej niż dwusuwowy KTM 250 EXC... Czyli co? Waga traci powoli na zanaczeniu. Zaczyna robić się sytuacja podobna jak trialu, gdzie 2T zaczyna zastępować się 4T, ze względu na wymigi, ale jeszcze na jeden sezon postanowiono dwusuwy pozostawić w stawce. Dlaczego? Ponieważ zawodnicy nie byli w stanie przestawić się na nowy rodzaj silnika. Bodajże 2 z top10 przesiadło się na 4T. Inna sprawa, że reszra też będzie musiała wsiąść na 4T. Ta ekologia... Najbardziej Liczą się umiejętności na danym motocyklu, dopiero potem jego waga. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 owszem mi chodzilo oto ze lzejszym sie lepiej jezdzi (np kladzie w winklu) jezdzilem yzf250 i to jest BAJKA ale jestem przyzwyczajony do 2t i nie wiem czy chcial bym sie przesiasc,- inaczej sie jezdzi 2t i inaczej 4t [ Dopisane: 17-09-2005, 00:18 ]4t fajniejszy do enduro w mx tez napewno jest wiele fragmentow toru ktore wolal bym pokonywac 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 w 4t fajne jest to, że moc jest zawsze pod ręka :crossy: a wyczynowe 2t trzeba kręcic. W 4 t podoba mi się bardzo dzwiek przelotowego wydechu. Ale czy dziwiek 2t na przelocie wkrecajacego sie do 12-13 k obrtow nie jest piekny ;) a jak jeszcze jedzie kilka na raz 125/250 to juz wogule. p.s. choc kto wie moze jak pod koniec przyszlego roku sprzedam crke :flesje: to wyprubuje czterosuwa (np yz 250f ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy98 Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Mi sie zaczeły podobać 4T bo nie trzeba tak czesto redukować, wystarczy odkrecic gaz i prawie zawsze jest moc:] od najnizszych obr. a nie tak jak w 2T ze trzeba tylko cały czas biegi zmieniać np. na podjazdach, no moze nie cały czas ale cześcij niz w 4T:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Mi sie zaczeły podobać 4T bo nie trzeba tak czesto redukować' date=' wystarczy odkrecic gaz i prawie zawsze jest moc:'] od najnizszych obr. a nie tak jak w 2T ze trzeba tylko cały czas biegi zmieniać np. na podjazdach, no moze nie cały czas ale cześcij niz w 4T:P 250 2t i nie trzeba zmieniac biegow, od dolu ciagnie rowno (np. cr 250 ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.