Skocz do zawartości

2T czy 4T ???


Rekomendowane odpowiedzi

Hey powiedzcie mi co jest lepsze w motocyklach wyczynowych 2T czy 4T ? Jakie są wady i zalety w obu przypadkach?

 

PS. Mam zamiar kupić moto od tego sprzedawcy, co sądzicie o motocyklach wystawianych przez niego dotychczas?

 

http:// http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=63214828

http:// http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=63224873

http:// http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=63225511

http:// http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=63226421

http:// http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=63227166

http:// http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=63228624

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey powiedzcie mi co jest lepsze w motocyklach wyczynowych 2T czy 4T

Przedewszystkim w Motocyklu 4t remonty(zmiana tłoka) wykonuje się rzdziej niż w 2T.

 

 

 

Jak tak dalej pójdzie to bana dostaniesz za głupie odpowiedźi,posty nic nie wnoszące do tematu!!!

 

PS.Wielki brat patrzy ;) .Pzdr :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MotoCross napisał:

Hey powiedzcie mi co jest lepsze w motocyklach wyczynowych 2T czy 4T  

 

Przedewszystkim w Motocyklu 4t remonty(zmiana tłoka) wykonuje się rzdziej niż w 2T.

Ale koszty utrzymania wyczyna 250cc 4t i 125cc 2t sa wbrew pozorom podobne bo czesci do 4suwow sa sporo drozsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A CO ZA ROZNICA CZY LAS CZY TOR ?? ZAWODNICy enduro jezdza zazwyczaj MX w enduro bo lzejsze !! wiecie co niektorym pasuje 2sow innym cztero np bardzo mi sie podoba czterosow ale dla mnie 10 kilo to duzo .

 

Zasmuce cię ale Cross to Cross A Enduro to Enduro!

A wg jakich danych każdy 4t jest 10kg cięższy od 2t?? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg danych katalogowych madralo enduro to enduro to wyjasnij mi czemu polska kadra na szesciodniowce w kielcach wiekszosc naszych zawodnikow jezdzilo yzf ?? yz 125 wazy 87 kilo a yz 250f wazy 94 ale to w tym roku yzf tak schudl wczesniej bylo kolo 10 kilo roznicy !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
ZAWODNICy enduro jezdza zazwyczaj MX w enduro bo lzejsze !! wiecie co niektorym pasuje 2sow innym cztero np bardzo mi sie podoba czterosow ale dla mnie 10 kilo to duzo .

 

Kawasaki KX250F (czterosuw) waży 98 kg. Kilka kg więcej niż ten sam KX, ale z silnikiem dwusuwowym (92 kg). Ale też kilka kg mniej niż dwusuwowy KTM 250 EXC... Czyli co?

 

Waga traci powoli na zanaczeniu. Zaczyna robić się sytuacja podobna jak trialu, gdzie 2T zaczyna zastępować się 4T, ze względu na wymigi, ale jeszcze na jeden sezon postanowiono dwusuwy pozostawić w stawce. Dlaczego? Ponieważ zawodnicy nie byli w stanie przestawić się na nowy rodzaj silnika. Bodajże 2 z top10 przesiadło się na 4T. Inna sprawa, że reszra też będzie musiała wsiąść na 4T. Ta ekologia...

 

Najbardziej Liczą się umiejętności na danym motocyklu, dopiero potem jego waga.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem mi chodzilo oto ze lzejszym sie lepiej jezdzi (np kladzie w winklu) jezdzilem yzf250 i to jest BAJKA ale jestem przyzwyczajony do 2t i nie wiem czy chcial bym sie przesiasc,- inaczej sie jezdzi 2t i inaczej 4t

 

[ Dopisane: 17-09-2005, 00:18 ]

4t fajniejszy do enduro w mx tez napewno jest wiele fragmentow toru ktore wolal bym pokonywac 4t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 4t fajne jest to, że moc jest zawsze pod ręka :crossy: a wyczynowe 2t trzeba kręcic. W 4 t podoba mi się bardzo dzwiek przelotowego wydechu. Ale czy dziwiek 2t na przelocie wkrecajacego sie do 12-13 k obrtow nie jest piekny ;) a jak jeszcze jedzie kilka na raz 125/250 to juz wogule.

 

 

p.s. choc kto wie moze jak pod koniec przyszlego roku sprzedam crke :flesje: to wyprubuje czterosuwa (np yz 250f )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie zaczeły podobać 4T bo nie trzeba tak czesto redukować' date=' wystarczy odkrecic gaz i prawie zawsze jest moc:'] od najnizszych obr. a nie tak jak w 2T ze trzeba tylko cały czas biegi zmieniać np. na podjazdach, no moze nie cały czas ale cześcij niz w 4T:P

250 2t i nie trzeba zmieniac biegow, od dolu ciagnie rowno (np. cr 250 ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...