Ogr Opublikowano 17 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Ja nic nie muszę ustawiać mam automatyczny dekompresator' date=' wystarczy energicznie kopnąć i musi zapalić. ale jeden problem nei ma rozrusznika elektr.... jakis rozprężnik czy cos...przy rączce sprzegła jest ze latwiej sie odpala..ale dupa nie zapale tego...chłop 2 metry kopał to odpalił ale nie ja....... moze jakis sposób na to ? bo dr chyba tez nie ma rozrusznika... ? A z kąd jesteś, Paweł (data7) mógł by cię pouczyć odpalać motocykl, On ma DR600 i zapala go bez problemów a wysoki i wypasiony nie jest :mrgreen: z okolic torunia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 u mnie kumple mojej DR125 nie potrafiom odpalic, musialem im pokazywac pare razy, i tak im nie wychodzi :flesje:po prostu trzeba wyczuc maszyne, kwestia paru odpalen ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 p.s a jak palic np po wywrotce kiedy 4T lubia sie zalewac ??Np: w WR 250F jest to tak pomyslane, iz masz specjalna dziwignie ktora wlanczasz gdy motocykl sie zalewa ;) a jak jest w DR to niewiem :flesje: GDy mi sie ktm zaleje to chwile czekam lub "kopie na sucho" zeby wacha ktora zostala sie "wypalila" i wtedy bez problemu odpala.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Moja DRka mimo kilku niezłych gleb w terenie ani razu mi sie nie zalala. Pierwszy kop i jazda dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Generalnie po glebie jak zaleje to kopie sie " na sucho " przy wlaczonym odprezniku kilka razy a potem zapalasz normalnie. Jesli chodzi o mase sprzetow to KTM stara generacja i XR 600 maja podobna mase reszta jest ciezsza DR 600 165 kg, XT 600 prawie 170 z paliwem oszywiscie.Generalnie jak nie jestes mechanikiem to raczej odpusc sobie KTM starej generacji- a i tak do ostrej extremalnej jazdy pozostale sprzety tak sobie sie nadaja wlasnie z powodu masy. Poza tym warunkiem ostrej jazdy sa dobre oleje syntetyczne+ czeste wymiany oleju(np. co 1500km)+ regularne sprawdzanie co 1500km luzow zaworowych i ewentualnie korekta, sprawdzanie luzow wahacza, glowki ramy i czesta kontrola lozysk glowki ramy, korekta amortyzatorow z przodu -wymiana sprezyn na progresywne( w XR nowszych nie ma potrzeby)+ kombinacje z olejem bo fabryczne do amorkow sa za slabe itp...Pozdr. Janek.P.S. W moim sprzecie odpalanie wyglada tak przekrecam kluczyk+ naciskam sprzeglo+ naciskam czerwony guziczek, po chwili lomotow jak z sieczkarni moto gada ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 to tak jak ja tylko bez sprzegla bo mam autodekompresator :P ale za to 180 kilo nie polatasz za ostro w terenie chcociaz gdyby zrobic pozadna nie turystyczna zawieche to czemu by nie :P :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 19 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 to tak jak ja tylko bez sprzegla bo mam autodekompresator :P ale za to 180 kilo nie polatasz za ostro w terenie chcociaz gdyby zrobic pozadna nie turystyczna zawieche to czemu by nie :P :roll: nom, dlatego narazie i tak nie sprzedam pegaso wiec zdejmuje lampy zegary plastiki lusterka i inne badziewia i jade na tor z kumplem :P zobaczymy co wyjdzie z tego ... mam polini 160 i wydech arrow to te 30koni napewno , wiec wystarczy pegaso 125 wazy kolo 130 chyba, jak myślicie po zdjeciu tego wszystko ile bedzie mial ? tylko lipa ze mam dozownik... ale doleje wrazie co do baku troche, na 5litrow to ile oleju dolać? z 25ml ? bo dawke i tak ma wysoką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Jak juz zamierzasz jezdzic ostrzej odepnij dozownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 19 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 hm a moge zlać olej i mieszać w baku, i nic nie rozłanczac? bo za bardzo niewiem jak , tzn zbiorniczek dozownika ok wiem gdzie,dalej pompka jest z lewej strony pod pokrywą silnika, i z pompki idzie kabelek do gaznika, czyli tą pompke rozłączyc tylko jak ? całkiem kabel od gaznika rozłączyc zbiorniczek odkrecic , ale co z pompką? odkrecic całość??? a i jak za 20zł paliwa to ile oleju ?? w ml ... . Druga sprawa to jak odpiąc kable od kierunków i lamp ? bo to chce zdjąc napewno ,plastiki inaczej nie zejdą a juz odkrecilem... tylko pod przednią owiewką jest od ....... tych kabli i są połączone wszystkie wiec ciezko odpiąc... czyli musze odkrecic szkiełko kierunkowskazu i od żarówki pociągnąc ten kabelek i wyjdzie??to samo z lampami ???odkrecilbym tez zegary ale tam tez od tych kontrolek obrotomierza itp kabli pelno sie nie połapie pozniej chyba..... osłonka na lancuch musi byc?? czy moge zdjąc, i jak mam upsy z przodu to tez muszą byc oslonki na golenie ??[czyli blotnik ..] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Np: w WR 250F jest to tak pomyslane, iz masz specjalna dziwignie ktora wlanczasz gdy motocykl sie zalewazadko sie z niej korzysta :P wole poczekac i kopnac ze 3 razy i po sprawie :P :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sniper77 Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 a i jak za 20zł paliwa to ile oleju ?? w ml ... . Lepiej by było jak byś podał w litrach... Mieszanka powinna być 1:40, 1:50 , koledzy mnie poprawią :P wtedy sobie zalewasz np. piątaka i przeliczasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 19 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 hmm na te 1:50 to niewiem jak przeliczać... no za 20zl jest te powiecmy 4,5l to ile ml oleju ?? mozecie odpowiedziec na tamte pytania... bo chce jutro juz pośmigać a moto nie rozkrecone do końca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Matematyki w szkole nie miales?? :mrgreen: 1:40 - czyli na 40litrow wachy idzie litr oleju, wiec na 4 litry wachy idzie 100ml oleju czyli na 4,5litra wlej troszke ponad 110ml. Aaa i taka uwaga (sadze ze dosc wazna). Najpierw wstrzasnij butelka zeby olej osadzil sie na sciankach, bo ilosc oleju na tym wskazniku przed wstrzasnieciem i po moze sie roznic nawet o 50ml!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Matematyki w szkole nie miales?? :mrgreen: 1:40 - czyli na 40litrow wachy idzie litr oleju, wiec na 4 litry wachy idzie 100ml oleju czyli na 4,5litra wlej troszke ponad 110ml. Aaa i taka uwaga (sadze ze dosc wazna). Najpierw wstrzasnij butelka zeby olej osadzil sie na sciankach, bo ilosc oleju na tym wskazniku przed wstrzasnieciem i po moze sie roznic nawet o 50ml!!!!a najlepiej odmierz sobie olej przelewajac do jakiegos pojemniczka z miarka(np. do pil sa takie buteleczki na 100ml -dobra rzecz do odmierzania oleju) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Odgrzewając stary temat..... Zlalazłem na forum XT instrukcję odpalania z kopa:Włączyk kranik na RES, wyciągnąć ssanie, przekopać lekko ze 2-3 razy na odprężniku bez zapłonu a potem zapłon i nawet lekki kop wystarczy.W moim przypadku działa w 100% W moim przypadku kopie z miejsca jak kopnia jest już w połowie drogi (z półobrotu), po drugim "cyk", bo tak jest łatwiej i przyjemniej. I o dziwo nie trzeba do tego siły bo odpalam w klapkach. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.