grayfox Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Mam do was proźbę...moglibyście mi przybliżyć nieco wady i zalety Hondy Crm 125... tzn. ...jak z tłokami.,... kosztem exploatacji..na co patrzeć przy kupnie...( rocznik ok 93...94...może 95). Ile ten sprzęt spali ile ma koni itp... z góry dziękuję za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Konkurencyjny z KDX/EXE/RX/WRE . Tłok idzie do wymiany w zaleznosci od stylu jazdy co 1 lub 2 sezony. Od konkurencji odbiega brakiem zawieszenia upsidedown. z tego co sie orientuje stoi na ramie od starszej CR. Pali pewnie w terenie 7-8l/100kmna co patrzeć przy kupnieSzczegolna uwage zwroc na stan zawieszenia, a przedewszystkim czy nie ma luzu na dzwigniach z tylu. Posluchaj dokladnie silnika czy sie korba przypadkiem nie odzywa i spytaj sie jak jest z nikasilem (ktora selekcja tloka i czy przypadkiem juz tuleji nie ma). Koni ma pewnie troszke ponad 30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Powiem Ci tak jak trafisz na czerwona z czarnymi tylnymi owiewkami,oraz biala przednia(reflektor) bez mocowania na tablice rejestracyjna i zebatka 54 zeby z tylu to uciekaj czym predzej :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Ja mam crm i nie nażekam w terenie jak sie daje ostro to z 6-7 litrów łyknie.Zrobiłem nim około 2500km i nie miałem żadnego problemu tylko leje paliwo i jeżdże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzynek Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 ;) Posiadam CRMke 125 trzeba na niej jeździć agresywnie jest to moto raczej w teren jak silnik jest zdrowy to pochasasz na tłoku ze 1,5 sezonu .Spalanie w terenie nieprzeklracza 8l więc jest dobrze moja pali ze 5-6l.motorek ogulnie git zwłaszcza jak go odkręcisz w terenie przy 11tyś idzie jak strzała pzdr :crossy: http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/CRM,125/23152 moja CRMka :crossy: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 górnik.... temat sprzed 2.5 roku . Job twoja mać.... a i tak jakby coś wniósł sensownego do tematu to bym jeszcze zrozumiał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 no widzisz kurcze zastanawiam się na CRM :icon_rolleyes: i nie znalazłem wcześniej tego tematu :D jednak kolega coś wniósł do społeczności forumowej.. a przynajmniej mi pomógł :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loonasek Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Jak już ktoś odgrzebał temat... Mój znajomy ma Ceeremke 125 i ogólnie maszyna jest świetna. Żeby sobie poszaleć po lesie jest idealna. Sam się zdziwiłem jak na nią wsiadłem, bo po około 6 sekundach miałem już 125kmh :icon_rolleyes: Tylko troche denerwuje fakt sześciobiegowej skrzynki. Stopa boli od zmiany, szczególnie przy ruszaniu. I ostatnio taka akcja się przytrafiła: redukcja biegu z 4 na 3 i spadł łańcuch. Uderzył on w karter i karter poszedł na pół... Więc cholera wie czy to jakieś słabe aluminium, czy jakiś bąbelek powietrza był... w każdym razie takie coś się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 (edytowane) No no 6sekund do 125km/h - gratuluje bujnej wyobraźni :( :D A łańcuch dlatego sie mógł zerwać bo już był już wyeksploatowany / za mocno naciągnięty / tylne koło było krzywo przykręcone=łańcuch krzywo szedł, podczas redukcji zadziałały większe siły i pękł. Pzdr, Maciek P.S.Źle przeczytałem, spadł a nie pękł. Więc moim zdaniem ta ostatnia opcja. pzdr Edytowane 25 Marca 2008 przez Mr.Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loonasek Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Ale mi nie chodzi o to, że łańcuch spadł, bo nawet mi w Wuesce spada xDTylko o to, że karter pękł, a nie powinien (teoretycznie). A co do przyspieszenia- no dobra, może do setki w te 6 sekund :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 6 s do 125 km/h to twój kumpel chyba nirto załorzył a a jaki V-max pewnie z 250km/h?? To coś z rym łańcuchm jego nie tak... może za mało naszpanowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 hej nie 6 sekund tylko "ok 6 " więc może być 5,7 :( a to róznica duża ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Ale mi nie chodzi o to, że łańcuch spadł, bo nawet mi w Wuesce spada xDTylko o to, że karter pękł, a nie powinien (teoretycznie). A co do przyspieszenia- no dobra, może do setki w te 6 sekund :lalag: A o to wlasnie powinno chodzic. Nikt normalny nie jezdzi na tak zuzytym lancuchu, zeby sam spadal... Chyba, ze jakims cudem kolo sie przekrzywilo albo cos. Karter nie jest oslona od tego, zeby rozpedzony lancuch go nie rozbil. I nie chodzi tutaj o zadne wady konstrukcyjne i slabe materialy. Poprostu japonczycy przewidzieli, ze ludzie beda dbac o stan motocykla i nie dojdzie do takich akcji jak spadajacy lancuch... TO tyle odemnie. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.