Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

ssace sa jak byly a wydech do 94 roku 0,10-0,15 a po i wlacznie z 94r 0,17-0,22 - tak jest podane w swiecie motocykli przy tescie DR 350.

 

A mi w terenie nawet 8-10 potrafila zlopnac ,ale to 440cmm i mechaniczny gaznik z pompka

 

to co sie zmieniło w DR od 94 roku ?? czy tylko jakieś wdzimisie dla luzów ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś z zagorzałych fanów będzie w stanie mi pomóc w nabyciu kartera, wałka zdawczego skrzyni i "blaszki" widocznej na pierwszym zdjęciu.

 

http://www.katywroclawskie.pl/temp/dr35092/usterka1.jpg

http://www.katywroclawskie.pl/temp/dr35092/usterka3.jpg

 

Korzystając z uroków zimy postanowiłem zobaczyć, co mi tam w motorku grzechocze. A stało się źle...

To pewnie pośrednia konsekwencja skakania po koniu bez dekompresji - inaczej nie odpalała na zimno. Teraz już wiem, że kupiłem ją z uszkodzonym gaźnikiem. Musiała trafić w niemczech do kreatywnych mechaników, którzy zamiast gaźnika wymienili kopę na sporo większą, a na jej górę naspawali grudy, żeby zwiększyć jej przyczepność.... rispekt :D

 

Najciekawsze jest to, że koń jest po, wydaje mi się, porządnie zrobionym tuningu w niemczech- 400ccm, rozwiercone kanały dolotowe, sportowy filtr, sportowe CDI... A barany nie potrafiły dojść do źródła problemów z odpalaniem... i rozwiązały je w tak prymitywny i zabójczy dla moto sposób. Nie mając większego pojęcia o mechanice - metodą prób i błędów podmieniałem kolejne podzespoły z mojej drugiej DR - "N'ki" i trafiłem - gaźnik!!

 

Dotychczas motocykl miał mocy pod dostatkiem - na BST 33. Nie mogę się już doczekać jak odpalę ją z nowo nabytym Mikuni'm TM 38 SS!

http://www.katywroclawskie.pl/temp/dr35092/usterka9.jpg

http://www.katywroclawskie.pl/temp/dr35092/usterka10.jpg

 

Będę wdzięczny za części, tudzież namiary na potencjalne miejsce ich pozyskania.

 

PS. Dr to czad! :D

pozdr

Michał, Wrocław

KTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten karter wg mne jest do pospawania.

Co do gaznika to mialem w dr'ce gaznik z pompka ten wiekszy i to dopiero byl meksyk odpalic ja . Teraz mam inna DR na seryjnym i sie nie martwie,ze jak zdechnie to 10 min bede odpalal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten karter wg mne jest do pospawania.

To może mógłbyś mi jeszcze polecić gościa, który zrobi to NAPRAWDĘ dobrze. Niby to moto jest na sprzedaż, ale z zasady nie będę robił z tego "miny" oszczędzając 500zł, żeby ktoś później miał wyrzucić na remont 2000zł, a ja miałbym się bać, że jeszcze mnie kiedyś spotka :crossy: Mój mechanik powiedział, że to rzeźba straszna będzie i lepiej się za to nie zabierać w ten sposób. Oczywiście nie zakładam, że sugerujesz mi zrobić z tego padakę, dlatego pytam, czy poleciłbyś gościa, który na pewno zrobi to jak należy i ma w tej materii większe doświadczenie. Wiadomo, że kupowanie 14letniego karteru, to też nie szczyt rozsądku, ale jakoś bardziej do mnie przemawia. Zobacz ile tam jest pęknięć dookoła.

Co do gaznika to mialem w dr'ce gaznik z pompka ten wiekszy i to dopiero byl meksyk odpalic ja . Teraz mam inna DR na seryjnym i sie nie martwie,ze jak zdechnie to 10 min bede odpalal.

Ja mam w N'ce TM33 z pompką i pali "od pierwszego".

pozdr

Michał, Wrocław

KTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm,o fuszerce nie mowie,ale kumpel ma znajomego co spawa rozne rzeczy w aluminium i daje rade. Mieszkam daleko do Ciebie wiec Ci nie pomoge,ale w malym miescie nie mieszkasz wiec firme odpowiednia znajdziesz.

 

Ja mialem gaznik mikuni 36 z pompka i odpalanie to tragedia byla ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item168205412_suzuki...350_dr350_.html - jak by ktos chcial to jest juz w polsce.

Jechalem nia kawalek - wszystko ok wg mnie. Przyczepic sie mozna do zardzewalego wydechu do niczego wiecej,no naped troche juz zurzyty,ale jeszcze pojezdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam do Was pytanie... prosiłbym o dokładną odpowiedź, bo jestem pewien że połowa z Was sama ten temat przerabiała :icon_twisted: a dotyczy on ustawiania rozrządu w DR 350.

 

Przypuśćmy, że zmieniam łańcuszek i chcę dobrze ułożyć wałek rozrządu względem wału. Czy są tam gdzieś jakieś oznaczenia w jakim położeniu mam wszystko ustawić aby po założeniu łańcuszka rozrząd był dobrze ustawiony ? Jak to się robi ?

 

Pozdrawiam.

Emil :icon_rolleyes:

 

P.S w wyszukiwarce co bym nie wpisał wyskakuje że nie ma postu na ten temat :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jednak na dr 350 mozna skakac :crossy:

http://www.allegro.pl/item174189483_suzuki...ykl_enduro.html

 

Cześć

Pewnie, że można :icon_eek: Nieskromnie się pochwalę:

http://suzuki.dr.350.in.action.patrz.pl/

 

Gajep

 

Mam jeszcze pytanie techniczne, a mianowicie: ile ogniw powinien mieć łańcuch, kiedy z przodu mam 14 a z tyłu 48 zębów?

 

Gajep

Edytowane przez Gajep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...