Magik8888 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 ssace sa jak byly a wydech do 94 roku 0,10-0,15 a po i wlacznie z 94r 0,17-0,22 - tak jest podane w swiecie motocykli przy tescie DR 350. A mi w terenie nawet 8-10 potrafila zlopnac ,ale to 440cmm i mechaniczny gaznik z pompka to co sie zmieniło w DR od 94 roku ?? czy tylko jakieś wdzimisie dla luzów ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Wałek i głowica, luzy można nadal stosować 0,05 dla ssących i 0,1 dla wydechu, sprawdzone empirycznie, brak skutków ubocznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 wałek i głowica zmieniała sie na lepsze czy na gorsze ?? co oni tam zastosowali ?? wałek od nowszego rocznika różni sie czymś od tego starszego, czy ma tylko ostrzejsze krzywki ??? można je stosować naprzemiennie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Różni się, nie można. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Rozni sie czyms,ale nie wiem czym :D W serwisowkach z roznych lat tez sa rozne wartosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBRedzio Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Może ktoś z zagorzałych fanów będzie w stanie mi pomóc w nabyciu kartera, wałka zdawczego skrzyni i "blaszki" widocznej na pierwszym zdjęciu. http://www.katywroclawskie.pl/temp/dr35092/usterka1.jpghttp://www.katywroclawskie.pl/temp/dr35092/usterka3.jpg Korzystając z uroków zimy postanowiłem zobaczyć, co mi tam w motorku grzechocze. A stało się źle...To pewnie pośrednia konsekwencja skakania po koniu bez dekompresji - inaczej nie odpalała na zimno. Teraz już wiem, że kupiłem ją z uszkodzonym gaźnikiem. Musiała trafić w niemczech do kreatywnych mechaników, którzy zamiast gaźnika wymienili kopę na sporo większą, a na jej górę naspawali grudy, żeby zwiększyć jej przyczepność.... rispekt :D Najciekawsze jest to, że koń jest po, wydaje mi się, porządnie zrobionym tuningu w niemczech- 400ccm, rozwiercone kanały dolotowe, sportowy filtr, sportowe CDI... A barany nie potrafiły dojść do źródła problemów z odpalaniem... i rozwiązały je w tak prymitywny i zabójczy dla moto sposób. Nie mając większego pojęcia o mechanice - metodą prób i błędów podmieniałem kolejne podzespoły z mojej drugiej DR - "N'ki" i trafiłem - gaźnik!! Dotychczas motocykl miał mocy pod dostatkiem - na BST 33. Nie mogę się już doczekać jak odpalę ją z nowo nabytym Mikuni'm TM 38 SS!http://www.katywroclawskie.pl/temp/dr35092/usterka9.jpghttp://www.katywroclawskie.pl/temp/dr35092/usterka10.jpg Będę wdzięczny za części, tudzież namiary na potencjalne miejsce ich pozyskania. PS. Dr to czad! :D Cytuj pozdrMichał, WrocławKTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Ten karter wg mne jest do pospawania. Co do gaznika to mialem w dr'ce gaznik z pompka ten wiekszy i to dopiero byl meksyk odpalic ja . Teraz mam inna DR na seryjnym i sie nie martwie,ze jak zdechnie to 10 min bede odpalal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBRedzio Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Ten karter wg mne jest do pospawania.To może mógłbyś mi jeszcze polecić gościa, który zrobi to NAPRAWDĘ dobrze. Niby to moto jest na sprzedaż, ale z zasady nie będę robił z tego "miny" oszczędzając 500zł, żeby ktoś później miał wyrzucić na remont 2000zł, a ja miałbym się bać, że jeszcze mnie kiedyś spotka :crossy: Mój mechanik powiedział, że to rzeźba straszna będzie i lepiej się za to nie zabierać w ten sposób. Oczywiście nie zakładam, że sugerujesz mi zrobić z tego padakę, dlatego pytam, czy poleciłbyś gościa, który na pewno zrobi to jak należy i ma w tej materii większe doświadczenie. Wiadomo, że kupowanie 14letniego karteru, to też nie szczyt rozsądku, ale jakoś bardziej do mnie przemawia. Zobacz ile tam jest pęknięć dookoła.Co do gaznika to mialem w dr'ce gaznik z pompka ten wiekszy i to dopiero byl meksyk odpalic ja . Teraz mam inna DR na seryjnym i sie nie martwie,ze jak zdechnie to 10 min bede odpalal.Ja mam w N'ce TM33 z pompką i pali "od pierwszego". Cytuj pozdrMichał, WrocławKTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Hmm,o fuszerce nie mowie,ale kumpel ma znajomego co spawa rozne rzeczy w aluminium i daje rade. Mieszkam daleko do Ciebie wiec Ci nie pomoge,ale w malym miescie nie mieszkasz wiec firme odpowiednia znajdziesz. Ja mialem gaznik mikuni 36 z pompka i odpalanie to tragedia byla ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 http://www.allegro.pl/item168205412_suzuki...350_dr350_.html - jak by ktos chcial to jest juz w polsce.Jechalem nia kawalek - wszystko ok wg mnie. Przyczepic sie mozna do zardzewalego wydechu do niczego wiecej,no naped troche juz zurzyty,ale jeszcze pojezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E-mil Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Witam. Mam do Was pytanie... prosiłbym o dokładną odpowiedź, bo jestem pewien że połowa z Was sama ten temat przerabiała :icon_twisted: a dotyczy on ustawiania rozrządu w DR 350. Przypuśćmy, że zmieniam łańcuszek i chcę dobrze ułożyć wałek rozrządu względem wału. Czy są tam gdzieś jakieś oznaczenia w jakim położeniu mam wszystko ustawić aby po założeniu łańcuszka rozrząd był dobrze ustawiony ? Jak to się robi ? Pozdrawiam. Emil :icon_rolleyes: P.S w wyszukiwarce co bym nie wpisał wyskakuje że nie ma postu na ten temat :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 a jednak na dr 350 mozna skakac :icon_rolleyes:http://www.allegro.pl/item174189483_suzuki...ykl_enduro.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Skok na DR? ok. 45 sekunda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Nie zle :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 (edytowane) a jednak na dr 350 mozna skakac :crossy:http://www.allegro.pl/item174189483_suzuki...ykl_enduro.html CześćPewnie, że można :icon_eek: Nieskromnie się pochwalę:http://suzuki.dr.350.in.action.patrz.pl/ Gajep Mam jeszcze pytanie techniczne, a mianowicie: ile ogniw powinien mieć łańcuch, kiedy z przodu mam 14 a z tyłu 48 zębów? Gajep Edytowane 11 Marca 2007 przez Gajep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.