Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Witam Wszystkich. Chciałem się poradzić w następującej kwestii chcę podnieść moc w mojej Dr-ce tylko niewiem jak najlepiej i najskuteczniej się do tego zabrać. Jeśli ktoś przerabiał temat to proszę o info. Dzięki z góry:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich. Chciałem się poradzić w następującej kwestii chcę podnieść moc w mojej Dr-ce tylko niewiem jak najlepiej i najskuteczniej się do tego zabrać. Jeśli ktoś przerabiał temat to proszę o info. Dzięki z góry:)

Najlepszą opcją będzie zamiana dr na coś mocniejszego. A jeśli chcesz się bawić to na dzień dobry gaźnik i wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Moja Drka odpala super ale chodzi na chwile i gasnie nie trzyma wolnych obrotów. I wydaje mi sie ze gdzies ciezko ma sie wkrecic na obroty.

Ale odpala bez problemu. Co moze byc powodem takiego dzialania ? a w glowicy cos cyka. Jest ktos na forum z okolic Oświęcimia?

bo porównał bym Drke i i by było wiadomo

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, jestem nowy jeśli chodzi o Dr-ki i chciałbym się zapytać jakie są różnicę między R,S,SE i zwykłą. Z góry dzieki

Witaj,mówiąc o R to chyba to samo co N to ma plastikowy zbiornik,koła od suzuki rmx jeśli dobrze pamiętam,okrojona instalacja,inny gaźnik,natomiast s jak i se mają pełen osprzęt drogowy przez co mają większą wagę z tym że se ma rozrusznik.

A tak ogólnie to z lipna koło włocławka jesteś?

Edytowane przez seba9121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Panowie, czy śruby na dole lag w DR 350 służą do regulacji tłumienia ?? Jak niemi kręcę to nic się nie zmienia. Olej zmieniony na nowy.

A i jakoś bardzo miękko jest nawet jak na DR, strasznie nurkuje przy hamowaniu. Porównywałem z DR kolegi i moja to miękka podusia jest z przodu.

Co to może być ? Dziękuję bardzo za pomoc.

Edytowane przez Kosso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co dajesz zdjęcie całego motocykla pytając o lagi ? Śrubami na dole nie kręć (najlepiej to niczym nie kręć na pałę i zgadywanki), bo rozkręcisz sobie zawieszenie o ile już tego nie zrobiłeś. Jeśli na górze lag nie ma żadnej regulacji np. zaworka albo gwintu z kontrą to możesz jedynie zmienić olej na twardszy, 7,5W 10W albo 15W w skrajnym przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co dajesz zdjęcie całego motocykla pytając o lagi ? Śrubami na dole nie kręć (najlepiej to niczym nie kręć na pałę i zgadywanki), bo rozkręcisz sobie zawieszenie o ile już tego nie zrobiłeś. Jeśli na górze lag nie ma żadnej regulacji np. zaworka albo gwintu z kontrą to możesz jedynie zmienić olej na twardszy, 7,5W 10W albo 15W w skrajnym przypadku.

 

No już ok, usuwam fotę. Na górze jest tylko wstępna regulacja naprężenia sprężyny, nie bój się sam je składałem to i przypadkiem nie rozkręcę :)

Pewnie masz rację z tym olejem,

 

Pozdrawiam Kosso

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...