BlachaKSA Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Z tej nieco zawiłej wypowiedzi zgaduję, że chodzi Ci o zaworek iglicowy. On ma to do siebie, że powinien lekko i bez oporów pracować przy czym ma być w 100% szczelny gdy komora pływaka się zapełni benzyną. Na przyszłość jeśli rozbierasz gaźnik to 1 układaj na stole wszystko tak jak w nim było 2 rozbierz go do stopnia gdzie nic nie wypada z niego pod każdym kątem.Jeśli się rąbniesz z czymś to możesz sobie zafundować problemy z pracą silnika albo wysokie spalanie. Chodzi o ten zaworek nad 15 na tym schemacie http://images28.fotosik.pl/145/5d92b959b7855ce4.jpg . Już kiedyś przedmuchiwałem w robocie gaźnik i nic takiego nie miało miejsca a tu dzisiaj nagle mi ten zawór wystrzelił jak z procy mam nadzieje że nie będzie wypadał podczas jazdy i że będzie szczelny, w razie czego co mogę z tym fantem zrobić ma ktoś jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 To znaczy mniej więcej tyle, że do tej pory coś miałeś porąbane w gaźniku i dopiero teraz jest normalnie. Albo ewentualnie poprzednio źle czyściłeś ten gaźnik.To cudo jest właśnie owym zaworkiem iglicowym. Jeśli będzie ciekł to tylko wymiana na nowy. Dobrze to zrobić razem z jego siedziskiem ale niekoniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 To znaczy mniej więcej tyle, że do tej pory coś miałeś porąbane w gaźniku i dopiero teraz jest normalnie. Albo ewentualnie poprzednio źle czyściłeś ten gaźnik.To cudo jest właśnie owym zaworkiem iglicowym. Jeśli będzie ciekł to tylko wymiana na nowy. Dobrze to zrobić razem z jego siedziskiem ale niekoniecznie.mi chodzi chyba właśnie o gniazdo jeżeli zaworek iglicowy to jest to co zamyka dopływ paliwa do gaźnika to mi wypadło to w co wchodzi ten zaworek żeby zamknąć ten dopływ takie miedziane z otworem przez który wpływa paliwo do gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 To zmienia postać rzeczy. Jeśli nie wywiało całego gwintu to możesz próbować użyć kleju odpornego na produkty ropopochodne ewentualnie tzw. płynnego metalu (nie znam fachowej nazwy. Ale uprzedzam, tego może nie dać się potem odkręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 A nie jest to część wymienna tam chyba gwintu nie ma tu jest na sprzedaż z zaworkiem iglicowym http://www.select-shop.pl/zaworek-iglicowy-gniazdem-fva301-suzuki-p-8915.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 BlachaKSAJęśli chcesz, żeby nie uciekało Ci gniazdo zaworka iglicowego, czyli ten miedziany element, ze swojego osadzenia to wystarczy, że wymienisz oring tego gniazda na nowy. That's all.Pozdo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Sugerowałem się swoim gaźnikiem mikuni (taki chyba był w DR'ach), ale jeśli faktycznie jest na wcisk to wymiana oringu i słaby klei do gwintów z niewielkiej ilości powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Dzięki wszystkim za pomoc już zamówiłem zaworek z gniazdem za 24zł myślę że jest to nieduży wydatek a sam oring pewnie by było ciężko zdobyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrex Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Ludzie kochani to jest podforum o tematyce DR 350 a nie dział "Mechanika Ogólna". Co ma za znaczenia czy problem dotyczy DR 350 czy XR 400 ? Przez takie posty narobiło się 190 stron i teraz zamierzający kupić DR 350 nie przeczyta co inni sądzą o motocyklu do sylwestra 2050.Co do tematu to proponuje sprawdzić najpierw zapłon, żebys się nie nagimnastykował przy gaźniku nie potrzebie. Iskra iskrze nie równa, tym bardziej 180* przed GMP. Sprawdź miernikiem oporność cewki która produkuje iskre i oporność cewki która wymusza impuls, oraz samą cewkę zapłonową na obiegu pierwotnym i wtórnym. Porównaj z serwisówką. Ja nie masz to pisz. Jeśli zapłonowy ukł. OK to looknij gaźnik. Poziom paliwska na 15mm, iglica środkowy rowek, pod światło membranę czy nie dziurawa, śruba wolnych obrotów 2 obroty wstecz, dysze przedmuchać. Paliwsko + iskra = ogień na gary. Dzisiaj zdjąłem dekiel od strony zapłonu. Co mnie zdziwilo do magnesow przyciagniety byl mały wałeczek długości może 2,5cm przemielony na 2 czesci, magnesy troche porysowane, cewki od zewnatrz zaorane, w 1 napewno przerwany zwój, teraz tylko nie wiem czy nie ścielo tez klina i koło sie troche nie przesunelo("mniej wiecej" wydaje sie, ze jest ok). Iskra jest w gornym polozeniu, ale czy w tym miejscu gdzie powinna byc to na oko mi ciezko powiedziec teraz. Potem wrzuce fotke tego co znalazlem na kole i jak to wyglada mniej wiecej. Pytanie tez skad to sie tam wzielo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 panowie pytanie czy w drce jest kontrolka luzu ? chce zakupic wyswietlacz biegow i nie wiem czy to zadziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Z tego co pamiętam to po 90 roku wszystko japońskie ma taką kontrolkę ale wyświetlacza biegów to chyba się nie da zamontować ? Ale niech ktoś jeszcze się wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 kolega z forum sprzedaje takowe i niby jak jest kontrolka to idzie to wpiac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrex Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 (edytowane) Witam Co do mojego problemu opisywanego kilka postów wyżej delikatny postęp(niestety dostęp do motocykla mam tylko raz na tydzień i idzie to w ślimaczym tempie...) Przypomniałem sobie, ze jak sprawdzałem wałek rozrządu, to pokrywę zaworowa założylem po kilkukrotnym przekręceniu wałem. Pokrywę trzeba montować w GMP, tak też zrobiłem i motocykl po wielu kopnięciach w końcu zapalił i pracował na wolnych obrotach. Potem niestety zerwało klin na wale, dorobiłem nowy(nowy fabryczny w drodze) iskra jest ale niestety dalej cieżko z odpalaniem. Dzisiaj zmniejszyłem trochę luzy zaworowe(ustawione na dolne wartości wg. serwisówki) i po wielu próbach znów na chwile odpalił ale zgasł. Świeca jest sucha i teraz kolejna zagadka: Tutaj jest schemat gaźnika -> http://images47.fotosik.pl/705/56bbbb5ba74423c4.jpg No i co się okazało w moim gaźniku nie ma długiej tulejki na iglice oznaczoną numerem 6. Czy była ona montowana w każdym gaźniku(widziałem na jeden aukcji, gaźnik gdzie też jej nie było) ? Wydaję mi się, ze może mieć to wpływ bo jak sztucznie podniosłem trochę przepustnicę to na świecy są już ślady paliwa. Czy problem tkwi w braku tej tulejki i jeszcze drobnym podniesieniu poziomu paliwa i regulacji ? Z góry dzięki Pozdrawiam Edytowane 14 Stycznia 2012 przez Piotrex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekp Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Witam.Sory że tak się wbijam w temat ale znalazłem dzisiaj w szafie 2 komplety klocków hamulcowych na tył do DR 350.NHC i EBC,tanio oddam! POzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Witam odpaliłem moto po zimowej przerwie i czyszczeniu gaźnika jednak mam mały problem mianowicie moto chodzi w miarę normalnie jednak łapie dziurę jak odkręcę manetkę tak między 2000 a 3000 obr/m mi go przytka lekko a później już jest dobrze wkręca się do końca bez problemu . Podejrzewam że dostaje za dużo paliwa że go tak na wolnych przytyka podkręciłem śrubkę regulującą skład mieszanki jest już poniżej 1,5 obr wykręcona nie pomogło za wiele . Gdzie szukać rozwiązania na pływaku może ? Nie chce za dużo namieszać Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.