Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Pomozcie jak oceniacie ten motorek, niedaleko mnie i na zdjeciach niezle wyglada.

Jak poznac czy to wersja N czy nie jakas sciema ?

Dac sobie spokoj z dr 350 i kupic drz 400 E, chodzi o to ze chce jezdzic a nie robic (albo raz zrobic i jezdzic)?.

 

Link do aukcji :

http://allegro.pl/suzuki-dr350-dr-350-wers...1291535185.html

 

Z góry bardzo dziekuje

Pozdrawiam

 

Ps.

Wzorujac sie na stronce http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR350.shtml

Nie znalazlem modelu ktory ma lagi tak jak ten egzemplarz.

Edytowane przez gebels
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co powiecie o stanie tych części?Te dźwigienki są równe tylko jakoś tak widać.Bo dzisiaj rozebrałem górę bo dr nie chciało chodzić strzelało bardzo mocno w tłumik po dodaniu gazu a później na zgaszonym silniku słyszałem tarcie ale chyba to przez łańcuszek bo był luźny jak myślicie po kupieniu nowego będzie ok?

 

http://zapodaj.net/eb4ebc59d31c.jpg.html

http://zapodaj.net/3378d6490158.jpg.html

http://zapodaj.net/a082704a8d79.jpg.html

http://zapodaj.net/999ac30e3efd.jpg.html

http://zapodaj.net/8317a5951585.jpg.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwigienki zaworowe są masakrycznie wytarte, musisz je zmienić.

Co do łańcuszka to cholernie luźny, sprawdź czy nie przeskoczył, bo mogło się tak stać, musisz go zmienić to obowiązkowo, i zerknij na sprawność napinacza łańcuszka, bo może tam jest błąd. Reszta spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwigienki zaworowe są masakrycznie wytarte, musisz je zmienić.

Co do łańcuszka to cholernie luźny, sprawdź czy nie przeskoczył, bo mogło się tak stać, musisz go zmienić to obowiązkowo, i zerknij na sprawność napinacza łańcuszka, bo może tam jest błąd. Reszta spoko.

a jaki to ma przebieg cirka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dźwigienki nie są wytarte tylko foty takie wyszły może jedna ma jedną kreskę którą się poczuje przejeżdżając palcem.

Dziś złożyłem wszystko na nowym łańcuszku ale nie wiem za bardzo jak luzy zaworowe ustawić bo kiedyś jak od kupna luknołem na nie to jak na wydechu powinno być 0.20 mm to mi taka blaszka nie chciała się zmieścić jedynie kawałek wchodziło bo to co się styka tak jak by jest pod kątem i z jednej strony jest większa przerwa a z drugiej mniejsza i jak mam to ustawić włożyć ten szczelinomierz 0.20mm i wtedy dokręcić żeby go ścisło i zakontrować i będzie ok?I coś mi jeszcze tarło w silniku ale nie wiem co nieraz kopki nie mogłem ruszyć coś od strony sprzęgła ale rozebrałem to jedynie troszkę było na pokrywie wytarte od tej sprężyny startera także nie wiem co to może być?

Bo jak jeszcze chodziła to podczas jazdy tak się stało jak by przeskoczył rozrząd ale jeszcze do domu dojechałem także kolizji zaworów z tłokiem raczej nie było.A jak kręciłem wałem bez kosza to wszystko ok chodziło nie było słychać tarcia w cylindrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmysł dotyku,i wzroku,sprawdzasz palcem/paznokciem, wyjmujesz dźwigienki i pod lupa czy pod światło sprawdzasz jak wygląda powierzchnia

 

seba9121

 

z zdjęć myślę że nie musisz wymieniać dźwigienek,ale sprawdź je dokładnie

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym je wymienił no ale jak chcesz. Sprawdziłeś napinacz łańcuszka?

W starterze jest taka blokada, aby właśnie sprężyna nie rozwaliła pokrywy.

Szczelinomierz włożony pomiędzy popychacz a zawór musi wejź cały ale musi poruszać się tam dość ciasno.

Który masz rocznik DRa to podam Ci luzy zaworowe, bo zmieniały się wraz z rocznikiem luzy wydechowe. Ssące w każdym modelu mają 0,05-0,10mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik to 94 na ssących luzy nie wiem jakie ustawiłem dokładnie ale z 0.08-0.09mm bo szczelinomierz wsuwałem 0.10mm ale już trochę wytarty i ciasno wchodził a na wydechu 0.2mm.I nie chce mi dobrze chodzić na wolnych niby ok a po dodaniu gazu strzela i zaraz zgaśnie jak nie odejmę gazu tak jak przed wymiana łańcuszka mi się zrobiła tak nadal coś takiego jest rozrząd chyba dobrze ustawiłem (kreska w wizjerze była na środku) te znaki prawie były równo z płaszczyzną głowicy ale inaczej ustawić się nie dało a ta kreska w wizjerze niby jest oszukana i może to dlatego tak było jak bym do przodu przekręcił minimalnie wał jeszcze myślę,że by były kreski równo z płaszczyzną głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tobie pierwszemu :-) Kup rimlock 4.00 felga ma 2.15

Dzięki

A o co chodzi z tym 4.00?

 

 

Na jakich przełożeniach jeździcie? Przyszła pora na zmianę napędu i zastanawiam się co wziąśc. Teraz mam 14/41 i chciałbym żeby zyskała na mocy. Chcę kupić takie przełożenie jak ma wersja N czyli 14/47 ale czy będzie jakaś zmiana? Czy od razu 13/48?

Edytowane przez m_fiolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...