włochatyDR Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 To kiedy krzywka będzie wytarta, a nie łożysko ślizgowe (panewka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gebels Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 (edytowane) Witam Pomozcie jak oceniacie ten motorek, niedaleko mnie i na zdjeciach niezle wyglada. Jak poznac czy to wersja N czy nie jakas sciema ? Dac sobie spokoj z dr 350 i kupic drz 400 E, chodzi o to ze chce jezdzic a nie robic (albo raz zrobic i jezdzic)?. Link do aukcji : http://allegro.pl/suzuki-dr350-dr-350-wers...1291535185.html Z góry bardzo dziekuje Pozdrawiam Ps. Wzorujac sie na stronce http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR350.shtml Nie znalazlem modelu ktory ma lagi tak jak ten egzemplarz. Edytowane 5 Listopada 2010 przez gebels Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Co powiecie o stanie tych części?Te dźwigienki są równe tylko jakoś tak widać.Bo dzisiaj rozebrałem górę bo dr nie chciało chodzić strzelało bardzo mocno w tłumik po dodaniu gazu a później na zgaszonym silniku słyszałem tarcie ale chyba to przez łańcuszek bo był luźny jak myślicie po kupieniu nowego będzie ok? http://zapodaj.net/eb4ebc59d31c.jpg.html http://zapodaj.net/3378d6490158.jpg.html http://zapodaj.net/a082704a8d79.jpg.html http://zapodaj.net/999ac30e3efd.jpg.html http://zapodaj.net/8317a5951585.jpg.html Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Dźwigienki zaworowe są masakrycznie wytarte, musisz je zmienić. Co do łańcuszka to cholernie luźny, sprawdź czy nie przeskoczył, bo mogło się tak stać, musisz go zmienić to obowiązkowo, i zerknij na sprawność napinacza łańcuszka, bo może tam jest błąd. Reszta spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Dźwigienki zaworowe są masakrycznie wytarte, musisz je zmienić. Co do łańcuszka to cholernie luźny, sprawdź czy nie przeskoczył, bo mogło się tak stać, musisz go zmienić to obowiązkowo, i zerknij na sprawność napinacza łańcuszka, bo może tam jest błąd. Reszta spoko. a jaki to ma przebieg cirka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Te dźwigienki nie są wytarte tylko foty takie wyszły może jedna ma jedną kreskę którą się poczuje przejeżdżając palcem. Dziś złożyłem wszystko na nowym łańcuszku ale nie wiem za bardzo jak luzy zaworowe ustawić bo kiedyś jak od kupna luknołem na nie to jak na wydechu powinno być 0.20 mm to mi taka blaszka nie chciała się zmieścić jedynie kawałek wchodziło bo to co się styka tak jak by jest pod kątem i z jednej strony jest większa przerwa a z drugiej mniejsza i jak mam to ustawić włożyć ten szczelinomierz 0.20mm i wtedy dokręcić żeby go ścisło i zakontrować i będzie ok?I coś mi jeszcze tarło w silniku ale nie wiem co nieraz kopki nie mogłem ruszyć coś od strony sprzęgła ale rozebrałem to jedynie troszkę było na pokrywie wytarte od tej sprężyny startera także nie wiem co to może być? Bo jak jeszcze chodziła to podczas jazdy tak się stało jak by przeskoczył rozrząd ale jeszcze do domu dojechałem także kolizji zaworów z tłokiem raczej nie było.A jak kręciłem wałem bez kosza to wszystko ok chodziło nie było słychać tarcia w cylindrze. Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 jak to poznać że są wytarte ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 zmysł dotyku,i wzroku,sprawdzasz palcem/paznokciem, wyjmujesz dźwigienki i pod lupa czy pod światło sprawdzasz jak wygląda powierzchnia seba9121 z zdjęć myślę że nie musisz wymieniać dźwigienek,ale sprawdź je dokładnie Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Ja bym je wymienił no ale jak chcesz. Sprawdziłeś napinacz łańcuszka? W starterze jest taka blokada, aby właśnie sprężyna nie rozwaliła pokrywy. Szczelinomierz włożony pomiędzy popychacz a zawór musi wejź cały ale musi poruszać się tam dość ciasno. Który masz rocznik DRa to podam Ci luzy zaworowe, bo zmieniały się wraz z rocznikiem luzy wydechowe. Ssące w każdym modelu mają 0,05-0,10mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Rocznik to 94 na ssących luzy nie wiem jakie ustawiłem dokładnie ale z 0.08-0.09mm bo szczelinomierz wsuwałem 0.10mm ale już trochę wytarty i ciasno wchodził a na wydechu 0.2mm.I nie chce mi dobrze chodzić na wolnych niby ok a po dodaniu gazu strzela i zaraz zgaśnie jak nie odejmę gazu tak jak przed wymiana łańcuszka mi się zrobiła tak nadal coś takiego jest rozrząd chyba dobrze ustawiłem (kreska w wizjerze była na środku) te znaki prawie były równo z płaszczyzną głowicy ale inaczej ustawić się nie dało a ta kreska w wizjerze niby jest oszukana i może to dlatego tak było jak bym do przodu przekręcił minimalnie wał jeszcze myślę,że by były kreski równo z płaszczyzną głowicy Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Jaka jest szerokość tylniej felgi w dr'rce? Musze trzymaka kupić do opony bo mi wentyl ścieło.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repitos Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) Jaka jest szerokość tylniej felgi w dr'rce? Musze trzymaka kupić do opony bo mi wentyl ścieło.. Nie tobie pierwszemu :-) Kup rimlock 4.00 felga ma 2.15 Edytowane 22 Listopada 2010 przez repitos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) Nie tobie pierwszemu :-) Kup rimlock 4.00 felga ma 2.15 Dzięki A o co chodzi z tym 4.00? Na jakich przełożeniach jeździcie? Przyszła pora na zmianę napędu i zastanawiam się co wziąśc. Teraz mam 14/41 i chciałbym żeby zyskała na mocy. Chcę kupić takie przełożenie jak ma wersja N czyli 14/47 ale czy będzie jakaś zmiana? Czy od razu 13/48? Edytowane 23 Listopada 2010 przez m_fiolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Ja mam 14-48 i teraz chyba bym dał z przodu o ząbek mniejszą bo pod jakieś podjazdy na 3 trochę muli ale na szutry ok. Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 A jaką masz prędkość przy mnięj więcej 5-6 tys obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.