włochatyDR Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Prawidłowo wyrególowany silnik ma swiece w kolorze kawy z mlekiem, ceglasty. Jeśli jest czarna, pokryta nalotem, ozacza to że ma albo zaduzą dawke paliwa, albo źle wyrególowany zapłon:) Ale w DR się zapłonu nie rególuje, wiec zostaje gaźnik. Zastanawiam się nad irydową świecą do mojej DR. Ale nie wiem czy warto wydawać 50zł, czy wytrzyma dużej niż normalna świeca? jak myślicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 A świece ci teraz tak często padają? Mi ani razu podczas mojego posiadania nie padła... Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 A świece ci teraz tak często padają? Mi ani razu podczas mojego posiadania nie padła... Pozdrawiam. To domnie było? :biggrin: No padają szybciej bo DRa już troszeczkę oleju zpije(dobre 0,5L na 1000km) No i świece się przepalają. Później ku**ewsko ciężko pali na zimny. Dlatego myślę czy zainwestować w żarową świece. Normalna świeca mi pod koniec wytrzymywała ok 1000km Na początku gdy ją kupiłem, na jednej zrobiłem 3tys. a od tego czasu kiedy wymieniłem, to już padają. Ale cóż zrobić, w DRce jest dobre dojście, świeca 10zł wieć co 1000km mogę ją zmienić, tragedi niema. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 No raczej do ciebie :) Świece żarowe to są w dieslach tak w ogóle :) Możesz spróbować raz użyć świecy irydowej. Niby ma ona 'tylko' irydowe elektrody, ale coś może zmieni... Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Słuszna uwaga, pomyliło mi się. Chodziło mi o irydową świece. Zobacze ile kosztuje i się zastanowie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 panowie, co może być sypnięte jesli blokuje mi się dekompresator w DR? Nie idzie w ogóle odpalić, niema kompresji, trzeba zapchnąc motór, jak odpali z pychu, deko odbija i wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 panowie, co może być sypnięte jesli blokuje mi się dekompresator w DR? Nie idzie w ogóle odpalić, niema kompresji, trzeba zapchnąc motór, jak odpali z pychu, deko odbija i wszystko jest ok. Sprawdź samą sprężynę powrotną deko,skoro nie ma kompresji masz ciągle uchylone zawory wydechowe,deko nie odbija Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Sprawdź samą sprężynę powrotną deko,skoro nie ma kompresji masz ciągle uchylone zawory wydechowe,deko nie odbija Linke wyciągnołem, bo musze dorobić taką, no mi już się na 4 drucikach trzymała. Sprężyna jak i to co linka do deko wchodzi, od zewnącz, domyka do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam. Chciałbym się dowiedzieć wszystkiego na temat eksploatacji dr 350 co ile km wymieniać olek w silniku itp. Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Zawory reguluje co 3tyś Olej co 2tyś i leje z 2setki wiecej niż zaleca producent reszta częsci eklartacyjnych zalezy w dużym stopniu od ich zurzycia i dopiero po oględzinach danej czesci stwierdzisz czy kwalifikuje się do wymiany. gaźnik jak zadbasz o filt powietrza i załozysz filtr paliwa, nalezy przeczyścic i wyrególować raz na sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 A tak nic więcej?Lać paliwo i latać. Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Klocki, opony, naped z czasem, czyszczenie filtra powietrza. Jak będziesz dbał i wymieniał czesci eksplartacyjne to nic wiecej niebędziesz robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Co to jest "czesci eksplartacyjne"? Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Co to jest "czesci eksplartacyjne"? Pozdrawiam. Nie przypierniczaj się do włochatka,w każdym poście musi być kilka błędów :icon_razz: a tak an poważnie ogarnij to włochaty bo trochę razi oczy :flesje: ps.coby offtopu nie było,mam problem z paleniem w niskiej temperaturze dry,świeca nówka,zawory w normie,jedyne co mi na myśl przyłazi to gaźnior,ale z paliwem syf się nie dostał bo jest filtr,ogólnie albo muszę się nakopać z 10 minut i załapie,albo ją tak ,,przylać" czyli z 30 x przekop na deko,wydaje mi się jak by właśnie mało wachy dostawała,ciepła pali ładnie,gaźnik był regulowany 3kkm temu :icon_evil: nie wydaje mi się to normalne ;p pzdro Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Nie przypierniczaj się do włochatka,w każdym poście musi być kilka błędów :icon_razz: a tak an poważnie ogarnij to włochaty bo trochę razi oczy :flesje: ps.coby offtopu nie było,mam problem z paleniem w niskiej temperaturze dry,świeca nówka,zawory w normie,jedyne co mi na myśl przyłazi to gaźnior,ale z paliwem syf się nie dostał bo jest filtr,ogólnie albo muszę się nakopać z 10 minut i załapie,albo ją tak ,,przylać" czyli z 30 x przekop na deko,wydaje mi się jak by właśnie mało wachy dostawała,ciepła pali ładnie,gaźnik był regulowany 3kkm temu :icon_evil: nie wydaje mi się to normalne ;p pzdro A, że tak zacznę od podstawy - jak kopiesz, to ile "bulgotnięć" tłoka słyszysz na jedno kopnięcie? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.