Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Od dłuższego już czasu moja dr bierze olej, mam zamiar coś z tym zrobić, bo doszedlem do wniosku, ze dolewanie oleju zaczyna mnie za dużo kosztować (pobór oleju 0,2-0,4l/100km w zaleznosci od stylu jazdy), czuję się tak, jakbym jeździł cholerną radziecką ciężarówką...

 

U mnie objawy zużycia są takie że moto nie kopci jakoś straszliwie, intensywny niebieski dymek pojawia się przy schodzeniu z obrotów na włączonym biegu, czyli kiedy z wysokich obrotów hamuję silnikiem. Gdzieś na forum wyczytałem że taki objaw to oznaka zuzytych uszczelniaczy zaworowych - czy ktoś mógłby to potwierdzić??

Wdzięczny byłbym również za info o tym, jak wy poradziliście sobie z problemem nadmiernego spalania oleju, a najlepiej jakby ktoś podał ile mu spalała, co wymienił i jak to wpłyneło na zużycie oleju...

 

Aha, wiem że nalepiej było by wymieć pierścienie z tłokiem no i do tego szlif, ale obecnie cierpię na chroniczny brak gotówki i głownie chodzi mi o to czy owe uszczelniacze faktycznie w moim przypadku załatwią sprawę...

 

pozdro i lepszej pogody życzę nam wszystkim :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ściągniesz głowicę żeby wymienić uszczelniacze, to warto by było skontrolować luz tłok-cylinder, luz pierścieni tłokowych i ich stan, a także stan przylgni i gniazd zaworowych, bo może będą wymagały docierania na paście i kontrola stanu łańcucha rozrządu, kół rozrządu i ślizgaczy stan wałka rozrządu i dźwigienek...

Tak więc ruszysz jedno, to warto obadać resztę, skoro już pół silnika rozbebeszone...

 

Ale niech reszta kolegów się wypowie.

 

 

yo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi brała ok pół litra na 100km albo i więcej. Tak jeździć się niedało bo olej zarzucał mi swięce i po 15-20 km się poprostu paliły. Ja wymieniłem tylko pierścienie i uszczelniacze zaworowe.

Jeśli niemasz kasy(dosknale Cię rozumiem :biggrin: ) to właśnie dobrym sposobem jest wymiana samych pierścieni, pod warunkiem ze niemasz joja, tzn wytartego cylinda, musisz to sprawdzić w zakładzie regenerującym takie rzeczy, i powinno pomóż. Niewyjdzie więcej niż 400-500zł a ja na tych dorabianych pierścieniach przejechałem już 4 tyś i chodzi jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dlaczego sprzedajesz? Zdradziła Cię? Jeśli tak to koniec z suką :biggrin:

Nie zdradziła mnie :bigrazz: to dobra Suza, sprzedaje bo chciałbym kupić coś ostrzejszego typu EXC itp. jeśli kasy starczy, ogólnie nie spieszy mi się ze sprzedażą dlatego taka cena, jeśli nie będzie chętnych za tyle to jej nie sprzedam,pzdr.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6200 to duzo kasy. Za 6tys pewnie byś puścił, ale to dużo jak za DRkę. Jeszcze trochę i XR 400 wr itd się kupi. Ale zadbana jest, to fakt.

To nie jest dużo ;] Jeśli motocykl jest w dobrej kondycji i jest zarejestrowany w PL jest to cena bardzo atrakcyjna. Za dobrą XR400 musisz dać 8k zł. WR400 trochę strach kupować i też trzeba dać 8-8,5k zł. Oczywiście mówimy tutaj o sprzętach zarejestrowanych, ubezpieczonych, opłaconych oraz w dobrym stanie technicznym. Można kupic DR350 za 5k zł ale to będzie prawdopodobnie skarbonka bez dna oraz sprzedawana jako "kros".

Pzdr, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moze masz trochę racji. Zastanawia mnie tylko fakt ze wszyscy tak jadą po DR 350tkach ze siadają skrzynie biegów i głowice, a tak wysoko ceni się ten motocykl, dlaczego tak jest?

Np xt 350 który podobno jest owiele leprzy od DR, a bynajmiej wszyscy tak twierdzą, kosztuje w bardzo dobrym stanie itd ok 4-4,5tys. a DR w dobym stanie z 2 więcej. Coś tu niegra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin1989

Miałem do Ciebie wpaść i obejrzeć sprzęta lecz wcześniej pojechałem nieco dalej i kupiłem(a właściwie jestem w trakcie,bo jeszcze jej w garażu nie ma;]) inną drke ( 1996 rok z kopką ;] )

;] Więc witam wszystkich posiadaczy...jakieś porady dot. rozbierania gaźnika? bo będę go męczył ;] , może ktoś wie czy da się wyciągnąć sprężynę tylnego amortyzatora tylko po zdjęciu pierścieni napinających(trzymających) sprężynę ? i można gdzieś jeszcze dorwać osłony ramy boczne ?

 

Pozdrawiam.

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto sprzedane, mam jeszcze kompletną głowicę, którą kupiłem w USA "na zapas" ale się nie przydała, jest w super stanie, więcej info na priv, pozdrawiam.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...