adam1984 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Witam! Od dłuższego już czasu moja dr bierze olej, mam zamiar coś z tym zrobić, bo doszedlem do wniosku, ze dolewanie oleju zaczyna mnie za dużo kosztować (pobór oleju 0,2-0,4l/100km w zaleznosci od stylu jazdy), czuję się tak, jakbym jeździł cholerną radziecką ciężarówką... U mnie objawy zużycia są takie że moto nie kopci jakoś straszliwie, intensywny niebieski dymek pojawia się przy schodzeniu z obrotów na włączonym biegu, czyli kiedy z wysokich obrotów hamuję silnikiem. Gdzieś na forum wyczytałem że taki objaw to oznaka zuzytych uszczelniaczy zaworowych - czy ktoś mógłby to potwierdzić?? Wdzięczny byłbym również za info o tym, jak wy poradziliście sobie z problemem nadmiernego spalania oleju, a najlepiej jakby ktoś podał ile mu spalała, co wymienił i jak to wpłyneło na zużycie oleju... Aha, wiem że nalepiej było by wymieć pierścienie z tłokiem no i do tego szlif, ale obecnie cierpię na chroniczny brak gotówki i głownie chodzi mi o to czy owe uszczelniacze faktycznie w moim przypadku załatwią sprawę... pozdro i lepszej pogody życzę nam wszystkim :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Wiesz ściągniesz głowicę żeby wymienić uszczelniacze, to warto by było skontrolować luz tłok-cylinder, luz pierścieni tłokowych i ich stan, a także stan przylgni i gniazd zaworowych, bo może będą wymagały docierania na paście i kontrola stanu łańcucha rozrządu, kół rozrządu i ślizgaczy stan wałka rozrządu i dźwigienek... Tak więc ruszysz jedno, to warto obadać resztę, skoro już pół silnika rozbebeszone... Ale niech reszta kolegów się wypowie. yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Mi brała ok pół litra na 100km albo i więcej. Tak jeździć się niedało bo olej zarzucał mi swięce i po 15-20 km się poprostu paliły. Ja wymieniłem tylko pierścienie i uszczelniacze zaworowe. Jeśli niemasz kasy(dosknale Cię rozumiem :biggrin: ) to właśnie dobrym sposobem jest wymiana samych pierścieni, pod warunkiem ze niemasz joja, tzn wytartego cylinda, musisz to sprawdzić w zakładzie regenerującym takie rzeczy, i powinno pomóż. Niewyjdzie więcej niż 400-500zł a ja na tych dorabianych pierścieniach przejechałem już 4 tyś i chodzi jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1984 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Dzięki chłopaki za porady:) Dziś wracam do domu i po rozbebeszeniu głowicy zobaczę co tam jej w duszy gra. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Witam, sprzedam Suze: http://moto.allegro.pl/item601709158_suzuki_dr_350_s.html Pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Dlaczego sprzedajesz? Zdradziła Cię? Jeśli tak to koniec z suką :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Jesli bym mial tyle kasy, to bym sie pewnie zainteresowal to twoja DRka, bo wyglada na b.dobry stan. Szczegolnie, ze juz od roku mam zamiar powrocic na moto a mam do ciebie z 10 km :) Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Dlaczego sprzedajesz? Zdradziła Cię? Jeśli tak to koniec z suką :biggrin: Nie zdradziła mnie :bigrazz: to dobra Suza, sprzedaje bo chciałbym kupić coś ostrzejszego typu EXC itp. jeśli kasy starczy, ogólnie nie spieszy mi się ze sprzedażą dlatego taka cena, jeśli nie będzie chętnych za tyle to jej nie sprzedam,pzdr. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 6200 to duzo kasy. Za 6tys pewnie byś puścił, ale to dużo jak za DRkę. Jeszcze trochę i XR 400 wr itd się kupi. Ale zadbana jest, to fakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 6200 to duzo kasy. Za 6tys pewnie byś puścił, ale to dużo jak za DRkę. Jeszcze trochę i XR 400 wr itd się kupi. Ale zadbana jest, to fakt. To nie jest dużo ;] Jeśli motocykl jest w dobrej kondycji i jest zarejestrowany w PL jest to cena bardzo atrakcyjna. Za dobrą XR400 musisz dać 8k zł. WR400 trochę strach kupować i też trzeba dać 8-8,5k zł. Oczywiście mówimy tutaj o sprzętach zarejestrowanych, ubezpieczonych, opłaconych oraz w dobrym stanie technicznym. Można kupic DR350 za 5k zł ale to będzie prawdopodobnie skarbonka bez dna oraz sprzedawana jako "kros". Pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 No moze masz trochę racji. Zastanawia mnie tylko fakt ze wszyscy tak jadą po DR 350tkach ze siadają skrzynie biegów i głowice, a tak wysoko ceni się ten motocykl, dlaczego tak jest? Np xt 350 który podobno jest owiele leprzy od DR, a bynajmiej wszyscy tak twierdzą, kosztuje w bardzo dobrym stanie itd ok 4-4,5tys. a DR w dobym stanie z 2 więcej. Coś tu niegra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 marcin1989 Miałem do Ciebie wpaść i obejrzeć sprzęta lecz wcześniej pojechałem nieco dalej i kupiłem(a właściwie jestem w trakcie,bo jeszcze jej w garażu nie ma;]) inną drke ( 1996 rok z kopką ;] ) ;] Więc witam wszystkich posiadaczy...jakieś porady dot. rozbierania gaźnika? bo będę go męczył ;] , może ktoś wie czy da się wyciągnąć sprężynę tylnego amortyzatora tylko po zdjęciu pierścieni napinających(trzymających) sprężynę ? i można gdzieś jeszcze dorwać osłony ramy boczne ? Pozdrawiam. Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Moto sprzedane, mam jeszcze kompletną głowicę, którą kupiłem w USA "na zapas" ale się nie przydała, jest w super stanie, więcej info na priv, pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Za ile poszla jeśli można wiedzieć? Co planujesz teraz kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Panowie! Gdzie kupić ślizg łańucha napędowego, lub jego zamiennik? Nie wiecie czy UFO lub inna firma robi takowe, czy tylko oryginał, kóry pewnie będzie kosztował tyle co jego waga w złocie :evil: yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.