Soku11 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Cos mi sie wydaje, ze to moze byc lewe powietrze :notworthy: Nie schodzi z obrotow, gdyz silnik zasysa troche wiecej powietrza tak, jakby przepustnica byla troche uchylona. I ta dziura w obrotach moze byc skutkiem takiego obrotu sytuacji :bigrazz: Ale to tylko takie troche strzelanie. Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 (edytowane) Cos mi sie wydaje, ze to moze byc lewe powietrze :buttrock: Nie schodzi z obrotow, gdyz silnik zasysa troche wiecej powietrza tak, jakby przepustnica byla troche uchylona. I ta dziura w obrotach moze byc skutkiem takiego obrotu sytuacji :biggrin: Ale to tylko takie troche strzelanie. Pozdrawiam.Może być tak przez luz na osi przepustnicy i wtedy przepustnica różnie się ustawia i dla tego mogą być wahania obrotów i może wolno schodzić z nich. Edytowane 30 Sierpnia 2008 przez marekkkk3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetfield Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Luzu na przepustnicy raczej nie mam, bo podczas tych kilku demontaży i montaży gaźnika przyglądałem się przepustnicy i jej ruchowi. Co do lewego powietrza to muszę sprawdzić. No chyba, że śruba składu mieszanki nie jest jeszcze w położeniu idealnym? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Ta sruba reguluje tylko wkrecanie sie na obroty. Tzn. jak silnik reaguje na ruch manetki 'z miejsca'. Jesli obroty sie zatrzymuja na jakims poziomie, to albo cos sie zacina (moze linka od przepustnicy) albo gdzies ciagnie powietrze i sie wkreca. Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 A poruszaj samą tą dzwigienką od przepustnicy przy gaźniku, chodzi mi o tą do której idą linki, wtedy będziesz wiedział czy problem tkwi w gaźniku czy moze w linkach lub manetce. Jezeli ktoś by chciał mam na sprzedaż zębatke na tył do DR350S 48zębów firmy sunstar, nówka nie śmigana, sprzedam troche po kosztach bo do mojego DRa z kołami od RMXa nie pasuje..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Jakie powinno byc ciśnienie sprężania w DR 350? Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 9,5:1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Chodzi mi o ciśnienie, u mnie jest 9,5-10 bar, czy to dobrze? Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 (edytowane) wymagane cisnienie oleju-powyzej 40 kPa-ponizej 140 kPa przy 3000 obr/minolej trzeba rozgrzać do temperatury 60C. Edytowane 6 Września 2008 przez mr.zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Panowie zamontowałem w mojej DRce gaźnik Mikuni TM 33 i muszę powiedzieć że jest ogromna różnica, moto idzie jak rakieta, szczególnie widoczna jest poprawa na niskich i średnich obrotach, zdecydowanie poprawiła się także reakcja na gwałtowne dodanie gazu. Polecam bardzo taką modyfikację jeśli chcecie ożywić swoje maszyny :) Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Co do cisnienie, to jest OK :biggrin: Gaznik wiadomo, ze polepszy prace silnika. Pytanie mam tylko, czy zmienilo sie spalanie (i jesli tak, to w jakim stopniu)?? Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stediuk Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 (edytowane) Cześć wszystkim,Mam problem z Suzuki DR 350, rocznik 1991, prawdopodobnie wersja SKupiłem ją z niesprawną elektryką, teraz próbuje dojść to przyczyny braku iskry. Przeczyściłem wszystkie kostki, zmieniłem świecę i fajkę, przedzwoniłem kable itp.Cewka ma opory takie, jak nakazuje serwisówka. W zasadzie muszę jeszcze sprawdzić moduł, jednak do tego potrzebuję kogoś kto ma albo podobny motocykl do mojego, albo podobny moduł...Jeżeli znacie kogoś kto ma DR, proszę o kontakt.Jestem z woj. pomorskiego, 40 km od Gdańska (okolice Kartuz) Pozdrawiam EDIT: Moje przypuszczenia potwierdziły się, znalazłem wkońcu inna DR, mam padnięty moduł... Jeżeli ma ktoś na sprzedaż, to proszę o smsa 600-489-405 Edytowane 7 Września 2008 przez stediuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmos Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Witam Panowie, czy istenieje jakis zestaw naprawczy do pompki hamulcowej przedniej?Wycieka mi -w nieduzych ilosciach co prawda- plyn hamulcowy z pod klamki i nie wiem co robic.czy kupic uzywana pompke czy jakis inny patent zastosowac.Co moze byc powodem wycieku? Z gory dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qumak Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 zobacz czy nie cieknie ci płyn z przedowu. Jeśli tak wymiana miedzianych podkładek może pomóc. Jeśli cieknie z samej pompki, pomóc może zestaw naprawczy (poszukaj np w larssonie). Możliwe także, że cieknie ze zbiorniczka wyrównawczego. Inne możliwości nie przychodzą mi do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmos Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Przewody sa OK a cieknie z pod klamki.Faktycznie na larssonie sa taki zestawy naprawcze i kosztuja niewiele w porównaniu z nowa pompką tylko czy taki zestaw pomoze.Jeden koles mi mowil ze pewnie poszla jakas uszczelka w pompce a w tym zestaiwe naprawczym sa jakes uszczelki i gumki wiec moze kupic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.